۰
۲
جزئیاتی جدید از کارسازی وزیر برای دستیار

اقدام فراقانونی زنگنه و ختلان

ظاهرا وزیرنفت با ارائه مجوز میلیاردی به ختلان مشاور ارشد خود، در تلاش برای ایجاد مرکز فناوری در دانشکده حسابداری واقع در باشگاه ستارخان نفت است.
اقدام فراقانونی زنگنه و ختلان
به گزارش میز نفت، این درحالی است که بنابر قانون حاکم بر ایجاد مراکز فناوری، این اقدام وزارت نفت فراقانونی محسوب می‌گردد و باید مسوولان این وزارتخانه جوابگوی ابهاماتی چون تعیین منابع مالی پیش از ارائه اساسنامه و عدم طی فرایند قانونی چون تعیین مدیریت و هیات امناء این مرکز باشند!

بنابراین گزارش و براساس ماده 1قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، پارک های علمی و فناوری دارای مجوز از شمول قانون محاسبات عمومی و مدیریت خدمات کشوری مستثنی و اعتبارات تخصیصی کمک تلقی و هزینه های قطعی منظور می‌شود.



به زبانی ساده‌تر، پیش از آنکه مراحل قانونی ایجاد این مرکز فناوری صورت بگیرد زنگنه با ارائه مجوز به ختلان مراحل ساخت را با تامین مالی ظاهرا میلیاردی آغاز کرده است که دراین بین این سوال همچنان به قوت خود باقی است که این عجله برای ساخت بدون طی مراحل قانونی به چه علت بوده است؟ و اساسا ردیف بودجه تخصیص داده شده به این امر بر چه مبنایی محاسبه و تامین گردیده است؟



لذا موافقت اصولی منوط به مجوز از نهادهای ذیربط است و طبیعتا ایجاد شخصیت حقوقی (اساسنامه وطی فرایند قانونی) قبل از هرگونه هزینه و ردیف مالی ضروری است. حال بنا بر عکسهای منتشر شده دراین گزارش که نشان از آغاز ساخت این مرکز در محل مذکور دارد این سوال همچنان به قوت خود باقی است که مدیریت و هیات امناء این مرکز چه کسانی هستند؟  و مهمتر از آن جایگاه این ساختار در نفت با توجه به ساختار پژوهشگاه صنعت نفت چیست؟

منبع: نفتی‌ها
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 29133
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


کارکنان نفت
Iran, Islamic Republic of
باسلام.دراخبار11 دی آقای مینواعلام کردند(بعداز6سال)آقای وزیراسامی مدیران وکارمندان نمونه را جهت سال 98 معرفی کرده اند!البته هنوز اسامی این مدیران وکارکنان جایی اعلام نشده! لیکن هر که باشند یک انتخاب کاملا حزبی وتقدیر وزیر از همراهی آنان درطول 7 سال اخیربا اکثر سوءمدیریتها وترک فعل ها وآسیب رساندن به سایر متخصصین واقعی قبلی نفت وآواره نمودن آنها درنفت/فارغ التحصیلان بورسیه دانشگاه نفت/استخدام های نامربوط نمایندگان ادوراراخیر وسفارشی ها/صدور مجوزهای تخصیص خوراک سفارشی جهت زمین خواری ورانت خواری /گرفتن پایه های ترفیع یک شبه ترفیعاتی و....ازاین همراهان محترم وزیر بوده است.بدنیست اینرا نیز به نظر سنجی گذارید.باتشکر
Australia
زنگنه با عجله نیز دستور تخریب مرکز درمانی واقع در طبقه زیرین وزارت نفت را هم داده است و ظاهر قضیه اینست که دارند بازسازی مینمایند در حالیکه مسئولی که مایل نیست نامش فاش شود گفته زنگنه مرکز درمانی را در راستای انحلال بهداشت و درمان شرکت نفت صادر کرده و قرار است یک مرکز دیسپچینگ که مطلقا مورد نیاز وزارت نفت نیست و شرکتهای نابعه مراکز دیسپچینگ خودرا دارند بسازند.