۰

تحریم نفتی یک رستوران دار ایتالیایی+عکس

وزارت خزانه داری آمریکا در دوران ترامپ یک رستوران دار ایتالیایی را در ارتباط با تحریم‌های نفتی ونزوئلا در فهرست تحریمی خود قرار داد.
تحریم نفتی یک رستوران دار ایتالیایی+عکس
خبرگزاری رویترز در گزارشی با عنوان «روغن خوراکی یا نفت خام؟» نوشت: وزارت خزانه داری آمریکا در دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور در ماه‌های آخر خود که به سرعت در حال اعمال تحریم‌های مختلف نفتی بود به اشتباه یک رستوران دار ایتالیایی در ورونای ایتالیا را به علت تشابه اسمی تحریم کرد.

[اشتباه آمریکا در تحریم یک رستوران دار ایتالیایی] وزارت خزانه داری آمریکا روز ۱۹ ژانویه سال ۲۰۲۱، رستوران الساندرو باتزونی (Bazzoni) را بر اثر اشتباه در تشخیص هویت حقیقی در فهرست شرکت‌های تحریم شده بر سر کمک به انتقال نفت ونزوئلا و دور زدن تحریم‌های نفتی آمریکا قرار داده بود.

این نهاد آمریکایی روز چهارشنبه این اشتباه را جبران و به این اشتباه اذعان کرد. وزارت خزانه داری آمریکا همچنین اذعان کرد یک شرکت طراحی گرافیک در پورتو تورس ایتالیا نیز به اشتباه در فهرست تحریم‌های ونزوئلا قرار گرفته بود.

یک مقام خزانه داری آمریکا گفت متوجه شده اند مالک این شرکت‌ها فردی غیر از باتزونی تحریم شده در ژانویه است. تیم اوتول، کارشناس تحریم‌ها در شرکت حقوقی میلر و شوالیه گفت: «در پایان دولت ترامپ، مقامات دولتی درباره ونزوئلا، ایران و چین با سرعت بسیار بسیار زیادی عمل کردند. وقتی شما سریع حرکت می‌کنی، اشتباه هم خواهی کرد.»
جمعه ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۹
کد مطلب: 29618
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *