۰

وخامت حال ۱۰۶ بیمار کرونایی در فارس

میز نفت - تاکنون ۶ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۶۲۵ دُز واکسن کرونا در فارس تزریق شده که سه میلیون و ۱۹۷ هزار و صد دُز نوبت اول، دو میلیون و ۸۲۵ هزار و ۱۴۵ دُز نوبت دوم و ۱۳۸ هزار و ۳۸۰ دُز نوبت سوم بوده است.
کرونا | میز نفت
کرونا | میز نفت
به گزارش میز نفت ، مرکز فارس،روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد:از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، یک میلیون و ۵۲۸ هزار و ۳۱۳ تست تشخیصی مولکولی در آزمایشگاه‌های استان تهیه شده که با بررسی نمونه‌های انجام شده، ۴۴۴ هزار و ۸۶۸ بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است.

همچنین از ابتدای آغاز طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی تاکنون، ۲۶۵ هزار و ۲۸۳ مورد تست سریع انجام شده که از این تعداد ۶۱ هزار و ۵۹۵ بیمار مثبت شناسایی شده است و در مجموع از ابتدا تاکنون، ۵۰۶ هزار و ۴۶۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در استان فارس شناسایی شده است.

با بستری ۱۰۵ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۷۵۰ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۱۰۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳ هم استانی دیگر در اثر این بیماری جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تا کنون به هفت هزار و ۳۲۰ نفر رسید.
همچنین از ابتدا تاکنون ۴۹۶ هزار و ۲۱۹ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دُز، به ۶ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۶۲۵ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۱۹۷ هزار و یکصد دُز نوبت اول، دو میلیون و ۸۲۵ هزار و ۱۴۵ دُز نوبت دوم و ۱۳۸ هزار و ۳۸۰ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب: 31988
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *