۰

کشته هایی در راه سرقت بنزین!

میز نفت - رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی سیرجان گفت: حفاری کانال زیرزمینی به‌سمت لوله انتقال بنزین در حوالی نجف‌شهر موجب مرگ دو نفر شد.
سرقت بنزین در سیرجان | میز نفت
سرقت بنزین در سیرجان | میز نفت
به گزارش میز نفت ، نبی‌الله حیدرپور رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی سیرجان اظهار داشت: حفاری کانال زیرزمینی به‌سمت لوله انتقال بنزین در حوالی نجف‌شهر موجب مرگ دو نفر شد.

وی در خصوص شرح این ماجرا افزود: در پی گزارش یک مورد گازگرفتگی و همچنین استشمام بوی بنزین در فاز ۴ نجف شهر، نیروهای آتش نشانی و امدادی در محل حاضر شده و پس از بررسی.های اولیه جسد بی‌جان یک نفر را کشف کردند. 

حیدرپور افزود: در بررسی‌های بعدی مشخص شد افرادی با حفر کانال زیرزمینی از داخل یک زمین محصور، در حال نزدیک شدن به خطوط لوله انتقال مواد نفتی و سوختی بودند که با نشت لوله و مواد سوختی در زیرزمین دچار گازگرفتگی شده که جسد بی‌جان یک نفر شب گذشته کشف شد و صبح امروز نیز جسد نفر دوم کشف و به پزشک قانونی تحویل شد.

در همین رابطه مجتبی پور گمحسنی مسئول امور فنی شهرداری نجف‌شهر نیز گفت: این دو نفر با نیت سرقت بنزین از لوله انتقال به مخازن سیرجان زمینی محصور را در بولوار آیت.الله کاشانی نجف‌شهر با بهانه جمع‌آوری ضایعات اجاره می‌کنند که شب گذشته جهت اجرای نیت شوم خود و سرقت بنزین قریب به 50 متر کانال زیرزمینی حفر کرده تا اینکه به لوله بنزین دست یافتند و گاز بنزین جان هر دو نفر را گرفت.

وی در خصوص خطرات احتمالی این حادثه گفت: شرکت خط لوله سیرجان صبح امروز ایمنی لازم را در این زمینه انجام داده است و در حال حاضر هیچگونه نشتی نداریم اما هنوز بوی بنزین محوطه بلوار یاد شده را گرفته است و منتظر هستیم از طریق مراجع ذیربط دستور پرکردن کانال زیرزمینی ایجاد شده صادر و در این زمینه هم اقدام شود.

به گفته بنی‌اسد رئیس شرکت نفت سیرجان، متولی این خط لوله مربوطه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است و نیروهای تعمیرات و نگهداری خطوط لوله از مرکز نفتی رفسنجان با تجهیزات لازم به منطقه اعزام شدند و با حضور در صحنه مشغول نشت‌یابی و رفع مشکل لوله هستند که به محض اتمام اقدامات ایمنی‌ کانال حفره مانند هم پر می‌شود.

محسن نیک‌ورز دادستان سیرجان در این زمینه به خبرنگار ما گفت: تا به این لحظه پرونده.ای در این زمینه به دادسرا نرسیده است و هیچ موردی را نمی‌توان در این زمینه توضیح داد.

گفتنی است که خط لوله انتقال مواد سوختی از بندرعباس به سیرجان و رفسنجان می‌رسد.

منبع : فارس
 
يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 33687
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *