۰
۶
از ستاد انتخاباتی تا ریاست هیئت مدیره پالایشگاه تهران

راز پیشرفت آسانسوری عبیری

میز نفت - وحید عبیری رئیس هیئت‌مدیره شرکت پالایش نفت تهران ازجمله جوانانی است که در دولت سیزدهم، توانست ترقی را از نه راه «پله» بلکه با آسانسور طی کند.
وحید عبیری، رئیس هیئت مدیره پالایشگاه تهران | میز نفت
وحید عبیری، رئیس هیئت مدیره پالایشگاه تهران | میز نفت
به گزارش میز نفت، وحید عبیری رئیس هیئت‌مدیره شرکت پالایش نفت تهران ازجمله جوانانی است که در دولت سیزدهم، توانست ترقی را از نه راه «پله» بلکه با آسانسور طی کند؛ جوانی با مدرک کارشناسی مهندسی صنایع که سمت‌های امروز خود را مدیون کمیته نفت ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی در سال 1400 است.

چند ماه پیش از سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، کمیته‌ای به‌عنوان کمیته نفت در ستاد انتخاباتی رئیسی تشکیل می‌شود که پدر آن کمیته کسی نبود جز مسعود میرکاظمی. وزیر اسبق نفت، علیرضا ضیغمی را به‌عنوان رئیس این کمیته منصوب کرد تا همه کسانی که می‌خواستند در دولت بعدی به نان و نوایی برسند، در این کمیته عضو شوند.

مسئولیت رسانه‌ای این کمیته به وحید عبیری واگذار شد؛ عبیری هم با تعدادی از کانال‌های تلگرامی فعال در حوزه نفت همکاری‌های خود را آغاز کرد. وقتی رئیسی پیروز انتخابات شد و اوجی به وزارت رسید، زمزمه‌ای برای معرفی وی به‌عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت شنیده شد.

هرچند خبرسازی‌های پیرامون سمت جدیدش به‌جایی نرسید اما به‌محض اینکه جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش شد، به ریاست دفتر او منصوب شد. اختیارات سالاری به او، باعث شد تا نفوذ او در این شرکت افزایش یابد و دست آخر به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره پالایشگاه تهران انتخاب شد.

ماجرا هم به اختلاف سالاری و وزارت اقتصاد برمی‌گردد که مدیرعامل پالایش و پخش، به دنبال نقش‌آفرینی بیشتر در این شرکت پالایشی بود اما به درب بسته می‌خورد. با تکلیف قانونی که اداره سهام عدالت را به شرکت‌های مادر تخصصی می‌داد، وزارت اقتصاد باید کنار می‌رفت و کار به پالایش و پخش می‌رسید. همین موضوع باعث شد تا سالاری به‌سرعت اعضای هیئت‌مدیره معرفی‌شده از سوی خاندوزی را کنار زده و اعضای جدید را منصوب کند.

به هر صورت، امروز قدرت در پالایشگاه تهران در دست سالاری است که نماینده او در این شرکت، کسی نیست جز وحید عبیری، تولیدکننده ویدئوهای انگیزشی و کارمند ساده نفت!
چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۲۷
کد مطلب: 36417
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خیربنظرکامل ایشان رانمیشناسید.
وی بعداز جذب دردولت احمدی نژاد میشودرییس دفتر حسین شیوا(مدیرعامل سابق نفتکش) دردفتر وی .بعداز آمدن دولت سیزدهم بدلیل قرابت زیاد شیوا با ضیغمی وسالاری یکدفعه این کارمند ساده راه چند دهه یک مهندس واقعی پالایش رایک شبه طی ومیشود رئیس هیات مدیره پالایشگاه تهران!!فراموش نکنیم منظورازبیانات رهبری در خصوص میدان دادن به جوانان واقعی این قبلی افرادنبوده بلکه جوانان شایسته ومتدینی بوده که دارای شایستگی وتوانمندی های اولیه فنی واعتقادی محکم به اسلام و نظام بوده(نه خط وباند بازی وسوءاستفاده شخصی از فرصتهااست
کاربر
Iran, Islamic Republic of
تا بوده همین بوده دست به کار باشید که نورچشمی های بعد در انتخابات مجلس هم در راه هستند.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
این لجنزار و انتخاب های سلیقه ای کل جامعه رو گرفته این بخش کوچکی از آن لجنزار بزرگه.
Iran, Islamic Republic of
فقط کافیه در یک ستاد انتخاباتی باشی دیگه آسانسور پرسرعت لابی گری آنچنان بالا می برن دت که حالا حالا حاضر به پیدا شدن نیستند.مثل این مدیر بدون حتی یک کار تخصصی
محسن
Iran, Islamic Republic of
جوانی با لیاقت مسولیت انجام کاری راپذیرفته تخریب و تضعیف از ناحیه ی شما ابدا کارساز نیست خودتان را خسته نکنید
کارمند پالایشگاه تهران
Iran, Islamic Republic of
لطفا منتشر کنید
حال پالایشگاه تهران بعد از مدتها کشمکش خوب است خداروشکر
هم رضایت پرسنل، هم پروژه ها و خرید پتروشیمی شازند. انتخاب ایشان و تیم جدید پالایش و پخش در هیات مدیره تهران هر چه هست شرایط بهتر از قبل شده..