۰
۳
اصرار اوجی و انکار مدیر امور بین الملل

محمدی پور جایگزین فلاحتیان؟

​میز نفت – برخی منابع آگاه می‌گویند محمدی پور، محتمل‌ترین گزینه برای جایگزینی هوشنگ فلاحتیان معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت است.
محمد محمدی پور | میز نفت
محمد محمدی پور | میز نفت
به گزارش میز نفت، دفتر رئیس‌جمهور ماه گذشته از وزیر نفت خواسته بود هوشنگ فلاحتیان معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت را برکنار کند؛ موضوعی که موجب قهر جواد اوجی شد ولی با پافشاری نهاد ریاست جمهوری، فلاحتیان به‌زودی از وزارت نفت می‌رود.

فلاحتیان در دوره وزارت زنگنه، به نفت آمد و در سمت معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت فعالیت کرد و با وزارت اوجی، در مسند خود باقی ماند. بااین‌وجود، چون او را نیروی زنگنه می‌دانند فشارها بر اوجی بیشتر شد تا فلاحتیان را برکنار کند.

حالا خبر رسیده است که قرار شده محمد محمدی پور مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت جایگزین او شود. محمدی پور که در ابتدای دولت اصلی‌ترین گزینه برای مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت بود، علاقه چندانی برای حضور در این سمت ندارد چراکه جذابیت‌های فروش نفت، بر هر سمت دیگری می‌چربد.

محمدی پور به همکاران خود در اداره امور بین‌الملل گفته است مجبور شده به معاونت برنامه‌ریزی برود و البته هنوز قطعی نیست؛ گویا تعدادی از نمایندگان جبهه پایداری در مجلس شورای اسلامی، دوست دارند محمدی پور را در امور بین‌الملل حفظ کنند.

باید دید فشارهای بیرونی به اوجی، باعث می‌شود وزیر نفت از تصمیم خود کوتاه بیاید و یا درنهایت، محمدی پور راهی اتاق معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت شود.
يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 36460
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
کاش بجای نام ها صلاحیت ها وتجارب وکارامدی مطرح می شد.
امیر
Iran, Islamic Republic of
هم اکنون در معاونت برنامه ریزی بسیار شایسته تر و با تجربه تر از ایشان هستند. چشم بصیرت اما کور و گوش خدعه و نیرنگ باز.
Iran, Islamic Republic of
ایشان رو هرگز و هرگز و هرگز نخواهم بخشید. با طرح خصوصی سازی اش به کمک معاونت وقت طرح و توسعه اش در برق غرب که چه کسائی رو از جمله خود من رو بیچاره نکرد. ای لعنت به هرکسی که ایشون رو برای هر پست و سازمانی انتخاب میکند. خدا ازشون نگذره. از جملات گهربار ایشان این است که کار اداره مثل مرده است زمین نمی ماند😐😐😐این جمله نشان دهنده میزان ارزشش برای نیروی انسانی است