۰

آغاز سوخت‌گیری آفلاین در جایگاه‌ها

میز نفت - تعدادی از جایگاه‌ها که از ساعتی پیش از مدار بهره‌برداری خارج شده بودند، با همکاری سه‌جانبه پیمانکاران، جایگاه‌داران و بخش دولتی در حال بازگشت به مدار به صورت آفلاین با قیمت ازاد (غیرسهمیه‌ای) هستند.
جایگاه‌ سوخت | میز نفت
جایگاه‌ سوخت | میز نفت
به گزارش میز نفت ، از ساعتی پیش، عرضه بنزین و گازوئیل در تعداد قابل توجهی از جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور با اختلال مواجه شد به طوری که برخی جایگاه‌ها در کلانشهرها، عرضه سوخت را متوقف کردند.

درحالی که جلسات مربوطه با حضور مسئولان امر در مجموعه وزارت نفت در حال برگزاری است، اقدامی که صورت گرفته این است تعدادی از جایگاه‌ها که از ساعتی پیش از مدار بهره‌برداری خارج شده بودند، با همکاری سه‌جانبه پیمانکاران، جایگاه‌داران و بخش دولتی در حال بازگشت به مدار به صورت آفلاین با قیمت ازاد (غیرسهمیه‌ای) هستند.

رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت با تأیید این اقدام برای برقراری هرچه سریعتر شرایط عادی در عرضه سوخت اظهار داشت: هم‌اکنون نیز جایگاه‌هایی هستند که در مدار بهره‌برداری بوده و اقدام به عرضه بنزین و گازوئیل می‌کنند اما در جایگاه‌هایی که از مدار خارج شده‌اند، اقدامی که صورت گرفته بازگشت آنها به مدار بهره‌برداری به صورت آفلاین و با نرخ آزاد است.

وی افزود: این اقدام موثر با همکاری سه‌جانبه پیمانکاران، جایگاه‌داران و بخش دولتی درحال انجام است تا یک به یک جایگاه‌ها به صورت آفلاین به مدار بازگردند.



منبع : تسنیم
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 36592
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *