۰

این مرد نفتی صاحب گران ترین طلاق دنیا + عکس

"سو آن هام" همسر سابق هارولد هام ، میلیاردر آمریکائی 995 میلیون دلار بابت جدائی از همسرش دریافت خواهد کرد . این سهمی است که قاضی طلاق بعد از 26 سال زندگی، از ثروت 20 میلیارد دلاری هام برای وی در نظر گرفته است .
این مرد نفتی صاحب گران ترین طلاق دنیا + عکس
به گزارش «ميزنفت»، قرار است یک سوم این مبلغ قبل از پایان سال جاری میلادی و بقیه آن به شکل اقساطی احتمالا هفت میلیون دلاری در هر ماه به وی پرداخت شود . همچنین بنا به حکم قاضی ، ۲۵ میلیون دلار از این مبلغ در غالب دارائی های خانوادگی پرداخت خواهد شد .

با توجه به این نکته که درخواست طلاق قانونی هارولد و همسرش در سال ۲۰۱۲ به دادگاه ارائه شده است، جدائی این زوج ، گرانترین طلاق تاریخ تا آن زمان خواهد بود. این مقام در حال حاضر البته در اختیار دیمیتری ریبولوو قرار دارد که قرار است به همسرش النا ، ۴.۵ میلیارددلار بپردازدکه البته هنوز پرداختی صورت نگرفته است. هام و همسرش در سال ۱۹۸۸ ازدواج کرده و دو دختر بزرگ دارند .

بسیاری  از جمله بعضی کارشناسان طلاق، به مبلغ تعیین شده توسط قاضی اعتراض دارند بر طبق قوانین ایالات متحده مدت زمان زندگی ، تعداد فرزندان ، میزان ثروت کسب شده بعد از ازدواج و ... در مبلغی که بعد از جدائی به زن تعلق می گیرد اثر دارد، یک وکیل طلاق در نامه ای به خبرنگار سایت فوربس تخمین زده بود طبق قوانین بین ۲۵ تا ۳۰ درصد از ثروت هام باید به همسرش تعلق بگیرد اما فعلا ،حتی اگر بدبینانه ترین تخمینها در مورد میزان ثروت هام را در نظر بگیریم ، باز هم سهم همسرش از این ثروت کمتر از ۷ درصد خواهد بود . اما شاید مهم این باشد که همین مبلغ هم می تواند وی را در سن ۵۸ سالگی ، جزو لیست ثروتمندترین زنان ایالات متحده قرار دهد.
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 3712
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *