۰
۱

وزیر نفت از توطئه گازی اسرائیل گفت

میز نفت - جواد اوجی وزیر نفت امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: انفجار خطوط لوله گاز کشور توطئه اسرائیلی بود.
اوجی | میز نفت
اوجی | میز نفت
به گزارش میز نفت ، در این حادثه یک کار بی‌نظیر انجام شد و آن اینکه، توطئه دشمن خنثی شد.وی اظهار داشت: در کوتاه ترین زمان ممکن خطوط لوله گازی که بیشتر در مناطق کوهستانی و صعب العبور بود، ترمیم شد و به بهره برداری رسید.وزیر نفت بیان کرد: در پی این حادثه در هیچ کجای کشور قطعی گاز نداشتیم.

اوجی با بیان اینکه افزود: دشمن‌ با قطع گاز بخش خانگی در استان های بزرگ قصد داشت گاز بخش خانگی مردم را دچار مشکل کند، ولی به لطف خدا و همت متخصصان صنعت نفت در تمام حوزه صنعت نفت در بالا دست و پایین دست آمادگی کامل  داشتیم.

وی بیان داشت: این اقدام خبیثانه و توطئه دشمن خنثی و به خوبی مدیریت شد و در کوتاه ترین مدت خطوط  گاز که بیشتر در مناطق کوهستانی و صحرا و صعب العبور بود، ترمیم شد.

وزیر نفت یادآورشد: دو ساعت از انفجار نگذشته بود که تمامی تجهیزات مستقر شدند و در کوتاه ترین زمان خطوط ترمیم شد و به بهره داری رسید.

منبع: اطلاعات انلاین
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 37210
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این فقط یک هشدار بود اگه می خواستن گاز رو قطع کنن دو سه نقطه رو منفجر نمی کردن ده ها نقطه حساس رو منفجر می کردن تا انتقال گاز کامل قطع بشه
باید بیشتر مواظب لوله های گاز باشیم