۰
۱
خبری که بسرعت سانسور شد

حاشیه عجیب یک حکم گازی در وزارت نفت

​میز نفت – با حذف فوری حکم انتصاب مشکل گشا در مدیریت امور بین‌الملل گاز و برکناری بیدار مغز در شبکه‌های وزارت نفت، برخی منابع آگاه از انتصاب مجدد بیدار مغز در سمت قبلی خود خبر می‌دهند.
انتصاب در وزارت نفت | میز نفت
انتصاب در وزارت نفت | میز نفت
به گزارش میز نفت، در تاریخ 2 اسفند 1402 خبری روی سایت خبری وزارت نفت (شانا) قرار گرفت که بر اساس آن، مرتضی مشکل گشا با حکم مجید چگنی مدیرعامل شرکت ملی گاز به‌عنوان مدیر امور بین‌الملل این شرکت منصوب شد.

به فاصله چند دقیقه از انتشار این خبر، حکم مشکل گشا از خروجی سایت حذف شد. پیگیری‌های میز نفت از جزئیات این اتفاق نشان می‌دهد قرار شده تا دراین‌باره خبری منتشر نشود تا برای بازگشت بیدار مغز به سمت سابق خود، یک‌بار دیگر تلاش شود.

حکم انتصاب مشکل گشا در امور بین الملل گاز - میز نفت

بیدار مغز که فروردین 1401 مسئولیت تجارت گاز و مشتقات گازی را برعهده‌گرفته بود، از دوستان بسیار نزدیک وزیر نفت به شمار می‌رود و اوجی نیز علاقه خاصی به او دارد.

بااین‌وجود، برکناری شبانه او از این سمت و جایگزینی مشکل گشا حواشی عجیبی را ایجاد کرده و به نظر می‌رسد، تلاش برای بازگشت او به مدیریت امور بین‌الملل در راستای کنار زدن این حواشی است.

نکته مهم‌تر اینجاست که چرا برکناری بیدار مغز در سکوت خبری صورت گرفت و چه کسی یا کسانی دستور دادند خبر و تصویر حکم او از رسانه وزارت نفت حذف شود؟
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 37246
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مدیری توانا و با اخلاق حسنه
چقدر حیف که شایسته ها حذف میشوند