۰

رونمایی از برنامه جدبد چبن در تولید نفت

شرکت ملی نفت و گاز چین روز یکشنبه اعلام کرد از میزان استخراج و تولید نفت بزرگترین میدان نفتی این کشور از سال آینده کاسته می شود.
رونمایی از برنامه جدبد چبن در تولید نفت
به گزارش «ميزنفت» به نقل از شین‌هوا ، پتروچاینا امروز اعلام کرد از میزان تولید میدان نفت داچینگ از سال آینده حدود یک ونیم میلیون تن کاسته خواهد شد.
 
بر اساس اعلام این شرکت از میزان تولید نفت این میدان نفتی هر سال به طور مرتب کاسته خواهد شد به طوری که پیش بینی می شود کل تولید نفت از این حوزه نفتی تا سال ۲۰۲۰ به ۳۲ میلیون تن در سال برسد. پتروچاینا اعلام کرده است تا سال ۲۰۲۰ هرسال از میزان استخراج نفت از این منطقه یک میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه کاسته خواهد شد و در نهایت به ۳۲ میلیون تن در سال خواهد رسید. 

بر اساس این گزارش از زمانی که استخراج و تولید نفت از میدان داچینگ آغاز شده است یعنی ازسال ۱۹۶۰ بیش از دومیلیارد و یک صد میلیون تن از آن نفت برداشته شده است . 

چین در سالی که رو به پایان است از این میدان نفت بیش از ۴۰ میلیون تن نفت تولید کرد . این یازدهمین سال پیاپی است که از میدان نفتی داچینگ بیش از ۴۰ میلیون تن نفت تولید می کند. 

برخی منابع خبری در بخش های نفتی چین که خواستند نامش فاش نشود درباره علت کاهش تولید نفت از میدان نفتی داچینگ می گوید محدود بودن ذخایر نفتی چین، بالا بودن هزینه استخراج نفت در چین و ارزان بودن قیمت نفت در بازار جهانی برای خرید سه عاملی است که مسئولان چینی را مجاب کرده است از تولید نفت خود به طور کلی در کشور بکاهند.
يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب: 4469
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *