۰

تعیین بهای نفت در بودجه پس از جلسه با وزیر نفت

حجت الاسلام نصرا.. پژمان فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به روند نزولی قیمت نفت در بازارهای جهانی و ضرورت آمادگی برای مدیریت کشور در این شرایط، تصمیم گیری در خصوص پیش بینی مناسب و واقعی از قیمت نفت برای بستن بودجه کشور درسال آینده از حساسیت برخوردار است.
تعیین بهای نفت در بودجه پس از جلسه  با وزیر نفت
به گزارش «ميزنفت» به نقل از پیام نفت، وی با اشاره به اینکه دولت بهای نفت را در لایحه پیشنهادی بودجه ۷۲ دلار پیش بینی کرده است،اظهارکرد: بر این اساس قرار شد طی جلسه ای نهایی با حضور وزیر نفت وضعیت و شرایط نفت به صورت کامل بررسی و در خصوص درج بهای نفت در بودجه ۹۴ تصمیم گیری نهایی انجام شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کلیات لایحه بودجه از سوی کمیسیون تلفیق تصویب شده ،تاکید کرد: این تصویب کلیات به معنای قبول تعادل میان درآمدها و هزینه ها و چینش مناسب ساختار کلی بودجه است و همچنان اعمال تغییرات حتی درمبنایی ترین بخش های بودجه وجود دارد.

وی ادامه داد: لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده قابل دفاع و از قوت زیادی برخوردار است و تنها تلاش نمایندگان مجلس این است که آهنگ منظم لایحه در مقابله با شرایط تحمیلی و توطئه های دشمنان تقویت شود.

این نماینده اظهار کرد: مالیات، درآمدهای صادرات غیر نفتی و تقویت تولید از مهمترین منابع جایگزین درآمد نفت است.

این عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کاهش هزینه های اضافی و صرفه جویی در سال آینده از نکاتی است که باید مورد توجه جدی دولت قرار گیرد.

پژمان فر بیان کرد: باید تلاش کنیم در تعامل مشترک دولت و مجلس شرایط را برای تنظیم و تصویب لایحه ای چابک ،کارآمد و پیگیر سیاست های کلی نظام در حوزه برنامه پنجم و سند چشم انداز فراهم نماییم.
چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 4864
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *