۰

رئیس جدید پتروبراس کیست؟ + عکس

رئیس بانک مرکزی برزیل به عنوان رئیس جدید شرکت نفت دولتی «پتروبراس» این کشور منصوب شد.
رئیس جدید پتروبراس کیست؟ + عکس
به گزارش «ميزنفت» به نقل از فارس، هیئت مدیره شرکت نفت دولتی «پتروبراس» برزیل از طریق بیانیه‌ای گزارش داد که در نشستی در شهر «سائوپائولو» به اتفاق اکثریت آرا، «آلدمیر بندینه» رئیس بانک مرکزی به عنوان رئیس جدید این شرکت انتخاب شده است.

«پتروبراس» در طول این بیانیه اعلام کرد که در این نشست همچنین ۵ مدیر جدید در بخش امور مالی، اکتشاف و تولید و تدارکات و پشتیبانی انتخاب شدند؛ چرا‌که مقامات سابق به همراه «ماریا گراکا فوستر» رئیس سابق «پتروبراس» استعفا دادند.

هیئت مدیره «پتروبراس» در طول این نشست بر تخصص، مهارت و احساس تعهد و وفاداری این مدیران جدید جایگزین شده تاکید کردند.

«ایوان د سوزا مونتئیرو» معاون رئیس امور مالی و مناسبات سرمایه‌گذاری‌ها بانک برزیل از ماه ژوئن ۲۰۰۹ به عنوان مدیر جدید امور مالی و سرمایه‌گذاری‌ها به جای «آلمیر گوئیلئرمه بارباسا» منصوب شد.

در همین حال، «خوزه میراندا فورمیگلی فیلهو» جایگزین «سولانخه د سیلوا گوئدز» مدیر فعلی اکتشافات و تولید «پتروبراس» شد.

«خورخه سلستینو راموس» مدیر شرکت لجستیک و پشتیبانی برزیل جایگزین «خوزه کارلوس کوسنزا» مدیر خدمات و پشتیبانی «پتروبراس» شد؛ در حالی‌که «هوگو رپسولد» نیز به عنوان جایگزین «خوزه آلسیدس سانتورو مارتینز» مدیر بخش گاز و انرژی این شرکت منصوب شد.

«روبرتو مورو» مدیر اجرائی مهندسی برای پروژه‌های زیر‌دریایی برزیل جایگزین «خوزه آنتونیو فیگوئیردو» مدیر مهندسی فناوری و مواد «پتروبراس» شد.

پس از رسوایی فساد مالی شرکت نفت دولتی «پتروبراس» برزیل، «دیلما روسف» رئیس جمهور این کشور در طول مراسم تحلیف دومین دور از ریاست جمهوری خود گفت: با ایجاد تغییرات اساسی در حوزه سیاست‌ها، قانون‌گذاران و سیستم قضایی برای به اجرا در آوردن دموکراسی در کشور با فساد مبارزه خواهیم کرد.

تاکنون ۳ مقام عالی رتبه و ۴۰ نفر از کارکنان این شرکت به اتهام ارتباط با پول‌شویی و ایجاد تحریف و جعل صورت‌حساب‌های بیش از ۳ میلیارد دلاری در کارهای عمومی و قراردادها بازداشت شده‌اند.

رسوایی فساد مالی «پتروبراس» به شدت بر روی نفت این کشور تاثیر گذاشته و منجر به سقوط سهام آن در بازار بورس اوراق بهادار «سائوپائولو» شده است.

شرکت نفتی «پتروبراس» که بیشترین قسمت آن متعلق به دولت برزیل است یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری نفتی در جهان بوده و علاوه بر آمریکای جنوبی دارای سرمایه‌گذاری در آسیا، آفریقا و خاورمیانه می‌باشد.
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 5129
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *