۰
وزارت راه خطاب به وزارت نفت

به ما «قیر» قرض بدهید

معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مذاکره با وزارت نفت برای دریافت قیر قرضی در سال ۹۳، گفت: در حال پیگیری دریافت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن قیر قرضی از وزارت نفت هستیم که پول آنرا آخر سال تسویه می‌کنیم.
به ما «قیر» قرض بدهید
به گزارش «ميزنفت» به نقل از تسنیم ؛ سید حسین میرشفیع یادآور شد: سال گذشته برای پیشبرد اهداف معاون راه روستایی در بحث روکش و آسفالت راه‌های روستایی ۹۰۰ هزار تن قیر از وزارت نفت قرض کردیم و در پایان سال هزینه آنرا پرداخت کردیم.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ مذکور پیگیر اختصاص یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن قیر قرضی به معاونت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی برای روکش و آسفالت هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: امسال جدا از بحث قیر قرضی، وزارت نفت در قانون موظف شده ۶۰۰ میلیارد تومان قیر در اختیار ما قرار دهد.

میرشفیع با بیان این‌که در حال دریافت ۳۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ بر اساس نیاز هستیم، اظهار کرد: بر این اساس ۶۰۰ میلیارد تومان از محل درآمدهای وزارت نفت قیر برای راه‌های روستایی در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می‌گیرد.

وی پیش‌تر نیز گفته بود: برای تکمیل پروژه آسفالت ۱۷ هزار کیلومتر راه روستایی ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، علاوه بر این ۵۰۰۰ میلیارد تومان هم برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت می‌خواهیم که راه آسفالته ندارند. وی با بیان این‌که ۲۳ هزار کیلومتر راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت باید آسفالت شود، ادامه داد:‌ برای نگهداری راه‌های موجود نیز اعتباری حدود ۵۰۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم.
سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 659
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *