۰

نیاز جهان به سرمایه‌گذاری یک تریلیون دلاری در بخش انرژی

مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد امروز در گزارش جدید و مورد تایید سازمان ملل که روز دوشنبه در کنفرانسی در آدیسا بابا رونمایی شد، جزئیات راه‌های واقعی تقویت سرمایه‌گذاری در انرژی پایدار تا ۱۲۰ میلیارد دلار در سال را شرح می‌دهد.
نیاز جهان به سرمایه‌گذاری یک تریلیون دلاری در بخش انرژی
به گزارش «ميزنفت» به نقل از فارس، گزارش «افزایش سرمایه برای سرمایه‌گذاری در انرژی پایدار» در سومین کنفرانس بین‌المللی تامین مالی برای توسعه توسط ابتکار طرح «انرژی پایدار برای همه» تشریح شد

طبق آخرین برآوردها، سرمایه‌گذاری بخش‌های دولتی و خصوصی باید تا سه برابر افزایش یافته و به رقم بیش از یک تریلیون دلار در سال برسد تا آرمان‌های بلندپروازانه انرژی پایدار برای همه تا سال ۲۰۳۰ محقق شود.

کانده یومکلا، نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل و مجری طرح «انرژی پایدار برای همه» گفت: نیاز به سرمایه‌گذاری تریلیون دلاری یک فرصت سرمایه‌گذاری تریلیون دلاری هم هست.

این گزارش به تفصیل نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم چنین سرمایه‌گذاری را با بسیج منابع تازه مالی و تشویق سرمایه‌گذاران با کمک به آنان برای مدیریت ریسک، در عمل به اجراء درآورد.

این گزارش چهار زمینه گسترده برای سرمایه‌گذاری را شناسایی می‌کند که می‌تواند منجر به افزایش سرمایه‌گذاری شود. ایجاد بازار اوراق قرضه سبز، بکارگیری ابزارهای ریسک‌زدای نهادهای مالی توسعه با بسیج سرمایه بخش خصوصی، شناسایی محصولات بیمه‌ای برای رفع خطرهای خاص و توسعه ساختارهای تراکم که بر گروه‌بندی و ائتلاف رویکردها برای پروژه‌های کوچک تمرکز می‌کند.
چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 7210
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *