۰

افتتاح نخستین نیروگاه برق زباله سوز بادی و آفتابی 3 مگاواتی در استان سمنان

سیدمحمد موسوی زاده مدیر عامل شرکت توزیع برق سمنان گفت:مجوز چندین واحد انرژی تجدید پذیر در استان اعطا شده است که ظرف یک سال اینده در مدار مصرف قرار می گیرد.
 
به گزارشبه گزارش«ميزنفت»،از سمنان، مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان از برنامه این شرکت برای راه‌اندازی یک نیروگاه یک مگاواتی که با استفاده از پسماند و زباله‌ فعالیت می‌کند، برای نخستین بار در این استان خبر داد و گفت: علاوه بر احداث نخستین نیروگاه‌ برق زباله‌سوز استان طی یک سال آینده چندین نیروگاه بادی و آفتابی 3مگاواتی تجدیدشونده در استان سمنان راه اندازی می شود و به بهره‌برداری می‌رسد. 
 
سیدمحمد موسوی‌زاده در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار کرد: این نیروگاه یک مگاواتی در شهرستان شاهرود افتتاح می شود.
 
 وی با بیان اینکه این نیروگاه امسال راه‌اندازی می‌شود، افزود: مجوز راه‌اندازی نخستین نیروگاه یک مگاواتی با سوخت پسماند استان صادر شده و در حال حاضر زیرساخت‌های لازم برای افتتاح این نیروگاه ایجاد شده است.
 
 موسوی‌زاده، همچنین از اعطای مجوز راه‌اندازی چندین واحد انرژی‌های تجدیدپذیر در استان خبر داد و تصریح کرد: این واحدها که قرار است سه مگاوات برق تولید کنند ظرف یک‌سال آینده در مدار مصرف قرار می‌گیرند.




منبع:باشگاه خبرنگاران
دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 8353
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *