۰
۲
حجازی: چیز خاصی نیست

ایران امیرکبیر دچار حادثه شد

عدم مدیریت و راهبری اصولی دکل حفاری ایران امیر کبیر در دریای خزر عصر روز گذشته منجر به از بین رفتن تعادل این دکل و در نهایت حادثه شده است.
ایران امیرکبیر  دچار حادثه شد
به گزارش ميزنفت، عصر روز گذشته دکل حفاری ایران امیر کبیر به دلیل بر هم خوردن تعادل خود  در آب های عمیق دریای خزر با سرریز شدن آب به مخازن پانتون مواجه شد که تا این ساعت تلاش ها برای برطرف کردن این حادثه بی نتیجه مانده است. این در حالی است که حجازی مدیرعامل شرکت حفاری شمال در گفت و کو با جوان این موضوع را رد کرد و گفت: مشکل خاصی نیست و حادثه دیروز در جریان امور عادی قراردارد و باید از شرکت نفت خزر پیگیر شد!

حجازی در حالی این حادثه را امری عادی تلقی می کند که خبرهای رسیده از شرکت نفت خزر و شرکت حفاری شمال از آن حکایت دارد که کمیته بحران برای برطف کردن این مشکل صبح امروز تشکیل شده است که در نوع خود جالب است!

با این وجود تلاش ها  برای برطرف کردن این نقص بزرگ که می تواند به غرق شدن دکل منجر شود بی نتیجه باقی مانده است.

یکی از کارکنان حاضر روی این دکل در تماسی با ميزنفت با بیان اینکه کارکنان این دکل به دلیل اخراج کارکنان حفاری شمال از تعادل فکری و روحی برخردار نیستند و همین موضوع سبب شده تا خطای انسانی در بروز این سانحه، کشور را به تهدید مواجه کند.

گفتین است طی دو ماه اخیر و پس از تغییر و تحولات در مجموعه حفاری شمال، مدیریت جدید این شرکت اقدام به اخراج تعداد زیادی از کارکنان حفاری شمال کرده است که همین موضوع، موجب افزایش اضطراب و دغدغه های فکری در میان کارکنان شده است.
 
اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.
 
 
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 9580
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ببینم حالا کسی هست تا قدر مهندس خادمی ها رو بدونه..........
Iran, Islamic Republic of
با سلام
بهتر است بر اساس رسالت کاری خبرنگاری در انتشار اخبار صادق باشیم .