۰
استاندار ایلام خبر داد:

واگذاری توسعه میدان مستقل چنگوله به روس‌ها

استاندار ایلام از توسعه میدان نفتی مشترک «چنگوله» با سرمایه‌گذاری یک شرکت روسی خبر داد.
استاندار ایلام از سرمایه گذاری یک شرکت روسی در میدان مستقل چنگوله خبر داد - عصر نفت
استاندار ایلام از سرمایه گذاری یک شرکت روسی در میدان مستقل چنگوله خبر داد - عصر نفت
به گزارش ميزنفت به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمدرضا مروارید در دیدار با رئیس شرکت «زاروبژ» نفت روسیه در خصوص توسعه سرمایه گذاری دیدار و گفتگو کرد.

وی اظهار داشت: استان ایلام به عنوان سومین منبع نفتی و دومین منابع گازی ایران دارای قابلیت ها و پتانسیل های عظیمی در حوزه نفت و گاز کشور است که در صورت جذب سرمایه گذار زمینه توسعه همکاری های دو جانبه فراهم می آید.

وی افزود: وجود منابع غنی انرژی و سهولت دسترسی به بازارهای غرب آسیا و کشورهای حاشیه خلیج فارس از عواملی است که استان را در کانون توجهات اقتصادی شرکت های بزرگ قرار داده و همواره جایگاه ایلام را در عرصه بین المللی با اهمیت جلوه می دهد.

محمدرضا مروارید، استان ایلام را استانی بکر و ویژه با قابلیت های منحصر به فرد خواند و بیان کرد: همه شرایط لازم اعم از امینت، توجیه اقتصادی و سودآوری برای سرمایه گذاری در استان فراهم است.

وی  تصریح کرد: توسعه میدان نفتی چنگوله به عنوان اولین اولویت آنها مورد توجه قرار گرفت که در آینده ای نزدیک هیئتی از روسیه به منظور بررسی ظرفیت های نفت و گاز استان به ایلام سفر می کنند.

استاندار ایلام و نیکولای برونیچ در پایان با انعقاد تفاهم نامه ای بر توسعه همکاری های دو جانبه تاکید کردند.

توسعه میادین نفت و گاز استان، سرمایه گذاری در ساخت پالایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی از موضوعاتی بود که در این نشست مطرح و بر انجام آنها تاکید شد.
دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 9877
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *