۲
۲
خبر ميز نفت تایید شد

شقاقی و حسینی در تاپیکو

بر اساس احکم صادر شده از سوی سید محمد رضا آیت اللهی مدیرعامل شستا، رضا امیرشقاقی به عنوان مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره تاپیکو و سید عماد حسینی به عنوان رئیس هیات مدیره این هلدینگ منصوب شدند.
سید عماد حسینی - عصر نفت
سید عماد حسینی - عصر نفت
به گزارش ميزنفت، در احکامی که برای هیات مدیره جدید تاپیکو صادر شده است عماد حسینی رئیس هیات مدیره، رضا امیرشقاقی نایب رئیس و مدیرعامل، محمدرضا خاک کار عضو هیات مدیره و معاون مالی و پشتیبانی، عباس کفاش طهرانی و گرزین اعضای هیات مدیره این هلدینگ را تشکیل می دهند.

بر اساس این گزارش، جلسه تودیع و معارفه محمود شیری و امیر شقاقی طی هفته جاری و احتمالا امروز برگزار می شود تا پس از چند ماه کشمکش و اعمال نفوذ برخی افراد، جابجایی در تاپیکو رسمی شده و گروه جدید با هدف ایجاد تحول فعالیت های این شرکت، هدایت پنجمین شرکت بزرگ بورسی را در دست گیرد.

گفتنی است ميزنفت، هفته گذشته با انتشار خبری امیر شقاقی را مدیرعامل و سید عماد حسینی را رئیس هیات مدیره تاپیکو معرفی کرده بود.


 
شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۱
کد مطلب: 9987
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انتصاب خاک کار به خودی خود نشون میده چه سناریویی پشت پرده است. تامین اجتماعی همچنان قربانی منافع اشخاص خاص است. حضور مهندس شیری با آن سابقه درخشان و عدم جهتگیری سیاسی و پاکدستی ایشان مانع نفوذ جریانهای فاسد به مجموعه تاپیکو تا حد امکان شده بود که متاسفانه با تغییر ایشان فرصت برای بهره برداری از این بنگاه اقتصادی فراهم شده است.
Iran, Islamic Republic of
ببخشید مدرک تحصیلی مهندس شیری و مدیر عامل وریس هییت مدیره رو مقایسه کنید خیلی چیز ها میفهمید