۲
۱

نامه جالب یک مدیر نفتی پس از عدم احراز صلاحیتش

واکنش محمد صمصام سخیراوی یکی از چهره های برجسته صنعت حفاری در نوع خود جالب و قابل ستایش بود. وی پس از عدم احراز صلاحیتش توسط شورای نگهبان نامه ای را منتشر کرد که حاوی یک نکته مهم است.
محمدصمصام سخیراوی  - عصر نفت
محمدصمصام سخیراوی - عصر نفت
به گزارش ميزنفت، با به صدا درآمدن زنگ انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعدادی از چهره ها و مدیران نفتی از این فرصت استفاده کرده و جهت حضور در بهارستان، در این دوره از انتخابات ثبت نام کردند. پس از بررسی های صورت گرفته از سوی شورای نگهبان و تایید، رد و عدم احراز برخی از مدیران نفتی، واکنش های متفاوتی را از آنها شاهد بودیم که در میان این واکنش ها، محمد صمصام سخیراوی یکی از چهره های برجسته صنعت حفاری در نوع خود جالب و قابل ستایش بود. وی پس از عدم احراز صلاحیتش توسط شورای نگهبان نامه ای را منتشر کرد که در زیر می آید:


بِسْم الله الرحمن والرحيم
حقوق شهروندي به حقوق شهروندي-مدني،حقوق شهروندي -سياسي،حقوق شهروندي -اجتماعي قابل تقسيم است. حق انتخاب پذيري در انتخابات سياسي از مصاديق حقوق شهروندي سياسي است. به تعبير مقام معظم رهبري حق الناس بوده و اين حق تحت عنوان  ماده ٢٨بند ١بدون أرايه مستنداتي ازمن سلب گرديده است ومن هم بعنوان فرزند انقلاب وجنگ كه شاهد شهادت ها و إيثار گري آن عزيزان بودم  اين حق سلب شده را هم مانند جراحت جنگ،بر قلبم ،گوار كرده و اين ظلم را بعنوان خرده إيثاري تلقي مي كنم وبا افتخار و بدون منتي  به انقلاب اسلامي و جمهوريت نظام تقديم مي كنم و بر خلاف خواسته مدعيان تتگ نظر امروز  و فراريان از جبهه و جنگ ديروز  نه تنها از قطار انقلاب پياده نخواهم شد بلكه با انگيزه مضاعف در انتخابات شركت كرده و از  فرزندان اين مرزوبوم درخواست دارم مسولانه در انتخابات شركت كرده و با حضور گسترده و همت عالي اجازه ندهيم كساني  كه در گذشته امتحان خوبي پس نداده اند به مجلس راه يابند چرا كه آزموده را دوباره ازمودن خطاست و از بين خير الموجودين مناسب ترين را انتخاب نماييد.
در خاتمه بر خود واجب مي دانم از تمام عزيزاني كه از زمان ورودم به اين عرصه اجتماعي ابراز لطف و محبت كرده اند تشكر كرده و قدردان محبت آنها بوده و هستم.

والعاقبة للمتقين
محمد صمصام سخیراوی
 
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۰
کد مطلب: 11999
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
ایشان شق القمری نکرده اندکه موردتمجیدواقع شده اندلابدانتظاردارید هرکس ردصلاحیت شدویاصلاحیتش احرازنشدمثل فتنه 88مردم رابه شورش خیابانی دعوت کندایشان بااین اقدامش هم به عوامل بررسی کننده انگ ظلم زده وهم خودرامظلوم ومحق جلوه داده است