۰
فوتونگار میز نفت

5 جایگاه برتر عرضه گازوییل در اروپا

5 جایگاه برتر عرضه گازوییل در اروپا
میز نفت| اگر شما یک راننده کامیون در جاده‌های اروپا باشید، صدها جایگاه عرضه گازوییل را در بزرگراه‌ها و جاده‌های برون‌شهری مشاهده کرده‌اید. البته مشخص است که همه این جایگاه‌ها از خدمات یکسان و سهولت استفاده یکسانی برخوردار نیستند. در میان این جایگاه‌ها، مراکزی هستند که برای متمایز شدن تلاش می‌کنند. در ادامه با 5 جایگاه برتر عرضه گازوییل اروپا آشنا می‌شویم:
 
 
1 - برچم کاپیلین. لوکزامبورگ
 


قیمت پایین سوخت خودرو در لوکزامبورگ، یکی از دلایل جذابیت سوخت‌گیری در این کشور است. پمپ‌بنزین برچم کاپیلین در بزرگراه شماره "ای 25" قرار دارد. در این جایگاه، انواع تسهیلات رفاهی برای رانندگان تدارک دیده شده است. جایگاه برچم که به شرکت شل تعلق دارد، بزرگ‌ترین جایگاه عرضه سوخت این غول نفتی در دنیا به شمار می‌رود. رانندگان کامیون‌ها می‌توانند از سرویس بهداشتی، حمام و رستوران‌های متنوع استفاده کنند. در دو رستوران دلیتوگو و مک‌دونالد، رانندگان کامیون‌ها از 50 درصد تخفیف برخوردارند. یک شعبه استارباکس و یک فروشگاه بزرگ برای خرید غذاهای آماده و محصولات تازه و سالم برای پختن توسط خریداران نیز در این جایگاه وجود دارد.
 
 
2 -  آشفورد (کنت). انگلستان
 


این جایگاه در نزدیکی بندر دوور قرار دارد. در سال 2016 میلادی، جایگاه عرضه گازوییل آشفورد در فهرست برترین پمپ‌های سوخت در رتبه اول قرار داشت. این جایگاه از خدماتی باکیفیت برخوردار است. در این جایگاه یک باشگاه ورزشی، رستوران، سالن نمایش بازی‌های ورزشی، کافه اینترنت، خدمات تعمیر خودرو،سرویس بهداشتی و حمام و خشک‌شویی وجود دارد.
 
3 -  آیری دی بیونی. تایلی (فرانسه)



در اکثر جایگاه‌های عرضه سوخت فرانسه، خدمات باکیفیتی به رانندگان ارائه می‌شود. جایگاه آیری دی بیونی یکی از پمپ‌های گازوییل جذاب برای رانندگان محسوب می‌شود. در این جایگاه، امکانات اقامتی و رستوران‌های مختلفی وجود دارد. یک فروشگاه عرضه محصولات کاربردی کامیون‌ها نیز در این مرکز وجود دارد. در این جایگاه می‌توان امکاناتی جذاب مشاهده کرد. مراکز تفریحی مختلفی در این مرکز وجود دارد. حمام‌ها و سرویس‌های بهداشتی پمپ‌بنزین آیری دی بیونی در کنار مراکز ماساژ و فضای پارکینگ آرام باعث شده تا بسیاری از رانندگان به مشتری دائم آن تبدیل شوند. 
 
 
4 -  گیسلویند (آلمان)


 
جایگاه عرضه سوخت گیسلویند در بزرگراه "ای 3" در مرکز کشور آلمان قرار دارد. این مرکز را باید فراتر از یک جایگاه عرضه سوخت دانست که بزرگ‌ترین پایانه آلمان یوده و دارای یک مرکز کنفرانس، کلیسا، تعمیرگاه کامیون، هتل‌های مختلف، مراکز سلامتی و تندرستی، کتابخانه، رستوران‌های متفاوت عرضه فست فود و غذاهای کلاسیک آلمان است. همه‌ساله در ماه می، یک جشنواره چهارروزه کامیون‌ها برای رانندگان و خانواده‌های آن‌ها در این مرکز برگزار می‌شود.
 
 
5 - نیمنهارجو (فنلاند)



در پنجمین رتبه پمپ گازوییل‌های برتر اروپا، این جایگاه فنلاندی‌ها قرار دارد. این مرکز ارائه سوخت در بزرگراه "ای 75" و 400 کیلومتری شمال شهر هلسینکی واقع شده است. طبیعت زیبای منطقه به همراه وجود رستوران‌های مختلف، سونا، فروشگاه سرگرمی و اقامتگاه به جذابیت آن افزوده است.
  
 
 مترجم: محسن داوری
منبع: www.avantida.com

 
يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۸
کد مطلب: 21316
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *