۲
فوتونگار میز نفت

10 برند برتر پمپ‌بنزینی

نرم‌افزار گس بودی، ۱۰ برند برتر پمپ‌بنزین‌های ایالات‌متحده را بارأی گیری از ۷ میلیون کاربر خود برگزیده است. این جایگاه‌ها با دارا بودن فروشگاه‌ها و رستوران‌های جذاب و خدمات مناسب توانسته‌اند بیشترین رضایت مشتریان را در ایالات‌متحده به دست آورند.
10 برند برتر پمپ‌بنزینی
میز نفت| پس از محبوبیت گسترده فروشگاه‌های زنجیره‌ای در میان مصرف‌کنندگان اکثر مناطق دنیا، برندهای برتر نیز به‌سرعت در حال ایجاد جایگاه‌های عرضه سوخت خود هستند.

ده‌ها برنامه موبایلی نیز برای رانندگان طراحی شده که بهترین جایگاه‌های عرضه بنزین را برای انتخاب نزدیک‌ترین، ارزان‌ترین و محبوب‌ترین مرکز ارائه می‌کنند. نرم‌افزار گس بودی، ۱۰ برند برتر پمپ‌بنزین‌های ایالات‌متحده را بارأی گیری از ۷ میلیون کاربر خود برگزیده است. این جایگاه‌ها با دارا بودن فروشگاه‌ها و رستوران‌های جذاب و خدمات مناسب توانسته‌اند بیشترین رضایت مشتریان را در ایالات‌متحده به دست آورند.

فرانک بیارد، تحلیلگر بازار جایگاه‌های عرضه سوخت در برنامه موبایلی گس بودی می‌گوید: پر کردن باک بنزین، مهم‌ترین دلیل مراجعه رانندگان به یک پمپ‌بنزین است؛ اما برای مراجعه مجدد به آن پمپ‌بنزین به عوامل دیگری بستگی دارد.

امتیاز کاربران و نظرات آنان در نرم‌افزار گس بودی نشان می‌دهد که مشتریان به خدمات ارائه‌شده، کیفیت غذا و تسهیلات رفاهی جایگاه‌ها توجه زیادی دارند. برندهای برتر انتخاب‌شده در سال ۲۰۱۸ میلادی، توجه زیادی به ارائه غذای تازه، تأسیسات تمیز و خدمات عالی به مشتریانشان دارند. در ادامه با ۱۰ برند برتر پمپ‌بنزین‌های ایالات‌متحده در سال ۲۰۱۸ میلادی آشنا می‌شویم:
 
1. کوییک تریپ



دفتر مرکزی این برند در ایالت ویسکانسین قرار دارد. کوییک تریپ دارای ۵۶۰ پمپ‌بنزین بوده و در بخش‌های پاکیزگی، نورپردازی خارجی، سرویس‌های بهداشتی و مجموع امتیازات در رتبه نخست قرارگرفته است. این برند در ایالت‌های مینسوتا، یووا و ویسکانسین دارای بیشترین جایگاه‌ها است.
 
2. کنکس



این برند در ۱۹ ایالت دارای بیش از ۱۷۰۰ جایگاه عرضه سوخت است. دفتر مرکزی این برند در مینسوتا قرار دارد و رتبه این شرکت در سال ۲۰۱۸ میلادی، رشد چشمگیری در میان رقبا داشته است. در بخش خدمات ارائه‌شده به مشتریان، سینکس بالاترین امتیاز را کسب کرده است.
 
 
3. کوم اند گو



دفتر مرکزی این برند در یووا قرار دارد و در بخش‌های پاکیزگی در رتبه سوم، خدمات مشتریان در رتبه پنجم، نورپردازی خارجی در رتبه چهارم، سرویس‌های بهداشتی در رتبه چهارم و مجموع امتیازات در جایگاه سوم قرارگرفته است. این برند بیش از ۴۳۰ جایگاه دارد.
 
 
4. کیسیز جنرال استور



دفتر مرکزی این برند در شهر آنکنی ایالت یووا قرار دارد و بیش از ۲۰۰۰ پمپ‌بنزین در غرب ایالات‌متحده دارد. پیتزاهای عرضه‌شده در جایگاه‌های این برند، محبوبیت زیادی در میان رانندگان و خانواده‌ها دارد. این برند درمجموع امتیازات رتبه چهارم را کسب کرده و در بخش پاکیزگی جایگاه پنجم، نورپردازی خارجی رتبه پنجم و سرویس‌های بهداشتی نیز رتبه سوم را دارا است.
 
 
5. کامبرلند فارمز



دفتر مرکزی این برند در نیویورک قرار داشته و بیش از ۵۰۰ جایگاه را در نیویورک، نیوانگلند و فلوریدا اختیار دارد. این برند درمجموع امتیازات این فهرست، رتبه پنجم را کسب کرده است. در بخش کافی‌شاپ این برند رتبه اول را به دست آورده است.
 
6. ‎ایروینگ



این برند ۳۲۵ جایگاه عرضه بنزین در نیوانگلند و ایروینگ کانادا دارد. رتبه این برند در سال ۲۰۱۸ میلادی ششم بوده و رتبه آن در بخش پاکیزگی چهارم، بخش کافی‌شاپ، دوم و نورپردازی خارجی، سوم بوده است.
 
7. کویک فیل



دفتر این برند در وارن پنسیلوانیا قرار داشته و در ایالت‌های نیویورک، اوهایو و پنسیلوانیا فعالیت دارد. رتبه این برند در سال گذشته هفتم بوده و در بخش خدمات مشتریان در رتبه سوم قرارگرفته است.
 
8. هالیدی استیشن استورز



این برند در سال ۲۰۱۸ میلادی در رتبه هشتم در فهرست برترین برندهای پمپ‌بنزین ایالات‌متحده قرارگرفته است. این شرکت دارای ۵۰۰ جایگاه عرضه بنزین بوده و در آلاسکا، ایداهو، میشیگان، مینسوتا، داکوتای شمالی، داکوتای جنوبی، واشنگتن، ویسکانسین و ویومینگ فعالیت دارد. در بخش کافی‌شاپ این برند در رتبه پنجم قرارگرفته است.
 
9. سینکلیر



این برند سال‌هاست که در بازار عرضه سوخت فعالیت دارد. تعداد جایگاه‌های این شرکت از مرز ۱۵۰۰ پمپ‌بنزین عبور کرده است. در بخش خدمات مشتریان این برند رتبه چهارم را به دست آورده است.
 
10. ماوریک



این شرکت در رتبه دهم جایگاه‌های عرضه سوخت قرارگرفته و دفتر مرکزی آن در یوتا است. این برند ۳۳۰ جایگاه عرضه بنزین در ۱۱ ایالت غرب آمریکا دارد. در بخش سرویس‌های بهداشتی این برند در رتبه پنجم قرارگرفته است.
 
 
منبع: Store Brands
مترجم: محسن داوری
 
area
 
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۲۱
کد مطلب: 22991
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *