۰
چرا آقای معاون دوربین را از خود دور نمی‌کند؟

شاه میرزایی؛ همان آقای دوربینی

میز نفت – مرتضی شاه میرزایی علاقه عجیبی به دوربین دارد؛ تجهیزات فیلم‌برداری همیشه در کنار او هستند تا لحظات خاص و بکری را از او ارائه دهند. بی‌دلیل نیست او را در نفت، آقای دوربینی می‌دانند که دوست ندارد لحظه‌ای از کانون توجه دور باشد ولو به شکل طنز!
مرتضی شاه میرزایی | میز نفت
مرتضی شاه میرزایی | میز نفت
به گزارش میز نفت، مرتضی شاه میرزایی علاقه وافر و عجیبی به «دوربین» دارد؛ علاقه‌ای که بسیاری آن را مقدمه برندینگی می‌دانند که حاج مرتضی با آن می‌خواهد به صندلی وزارت و حتی ریاست جمهوری برسد اما خروجی این فیلم‌ها، به‌قدری جنبه طنز به خود گرفته که نمی‌توان بدون نیت لبخند به تماشایش نشست.

در اغلب سفرها و بازدیدهای مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، دوربین‌های متعددی وی را همراهی می‌کنند؛ از دوربین‌های عنکبوتی گرفته تا هلی شات هایی که به پرواز در می‌آیند تا تصاویری خاص و حرفه‌ای را از او به ثبت برسانند.

از شاه میرزایی، کلیپ‌های بسیاری منتشر شده است؛ نخستین ویدئوها مربوط به حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری بود که به‌سرعت وایرال شد. گاف های پی در پی او و حرکات عجیب او سوژه فضای مجازی شد و به فاصله چند هفته بعد، پاسخ او به پرسشی درباره ادغام شرکت ملی صنایع پتروشیمی و پالایش و پخش، زوایای مهم‌تری از او ارائه داد.  اینکه چگونه این پرسش، با عبدالمطلب و سپاه ابرهه پاسخ داده شد،موضوعی است که فقط از پس شاه میرزایی بر می‌آمد.

پس از معروف شدن شاه میرزایی در فضای مجازی، کلیپ‌های دیگری مانند سان دیدن او از نیروهای بسیج از رسانه‌ها سر در آورد و پس‌ازآن هم، کلیپ‌های دیگری که روابط عمومی او منتشر کرد.

حتماً شاه میرزایی از معروف شدن خود حتی به‌عنوان سوژه طنز، راضی است چراکه راهی جز این وجود ندارد؛ او نه کارآمد است و نه تخصصی در پتروشیمی دارد که بخواهد ازنظر کارشناسی، سخنی برای گفتن داشته باشد. پس بهترین راه، پر کردن کلیپ‌هایی است که موجب تمسخر او و البته وزارت نفت و شخص جواد اوجی می‌شود.

علاقه او به سان دیدن، در چند کلیپ او به‌خوبی هویداست به‌طوری‌که به نظر می‌رسد، شاه میرزایی بیش از آنکه یک مدیر نفتی باشد یک فرمانده نظامی است. حرکات دوربین روی شاه میرزایی و تدوین‌های اکشن و موسیقی حماسی، دست‌به‌دست هم داده تا ثانیه به ثانیه کلیپ‌های او، تبدیل به فرصتی برای خندیدن برای مردم، و البته افسوس خوردن برای نفتی‌ها باشد.

شاه میرزایی، نه‌تنها بیشتر از معاونان دیگر وزیر نفت بلکه بیشتر از خود اوجی هم در رسانه‌ها حضور دارد و برایش هم فرقی ندارد این حضور، به همراه تمسخر و سوژه شدن باشد یا نگاه احترام‌آمیز. آقای معاون، علاقه بسیاری به رسانه دارد و به هر قیمتی که شده دوست ندارد صحنه‌ها را از دست دهد ولو به بهای تخریب وزارت نفت در اذهان عمومی.

این روزها، مردم او را مشتی می‌دانند نمونه خروار؛ حرکات عجیب او و اظهارت شاذ و کلیپ‌های جنجالی‌اش، حاج مرتضی را ویترین وزارت نفتی کرده که اوجی، کلیدش را در دست دارد.
 
يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 36906
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *