۰
۱
پترو ایران در برزخ کامل

پترو ایران 7 ماه بدون مدیرعامل!

میز نفت - ​بیش از 7 ماه از انتصاب منصور مهرشاد به عنوان سرپرست شرکت پترو ایران می گذرد ولی همچنان حکم مدیر عاملی وی صادر نشده است تا شابئه های ردصلاحیت او بیشتر شنیده شود.
منصور مهراد سرپرست شرکت پترو ایران | میز نفت
منصور مهراد سرپرست شرکت پترو ایران | میز نفت
به گزارش میز نفت ، اواخر تیر ماه سال جاری بود که زمزمه برکناری سپهر سپهری از مدیریت شرکت پترو ایران و انتصاب منصور مهرشاد شنیده شد.

در نهایت سپهری برکنار شد و مهرشاد سرپرست این شرکت شد اما با وجود 7 ماه از این حکم، او به مدیریت این شرکت منصوب نشده است.

برخی منابع آگاه با بیان اینکه پترو ایران در بدترین روزهای خود به سر می برد، به میز نفت گفتند:«عملا هیچ پروژه جدی در این شرکت وجود ندارد و بیشتر فعالیت های این شرکت در رکود کامل به سر می برد. یکی از دلایل این مهم، بلاتکلیفی مدیریت این شرکت است.»

یکی از منابع گفت:« طی هفته های گذشته شائبه هایی درباره سرپرست پترو ایران مطرح شده که بر اساس آن، صلاحیت وی برای مدیریت این شرکت تایید نشده است؛ در تاریخ پترو ایران هیچگاه چنین اتفاقی رخ نداده که یک فرد، 7 ماه سرپرست این شرکت باشد.»

پترو ایران از جمله شرکت های اکتشاف و تولید است که این روزها، در برزخ کامل قرار دارد و شرکت ملی نفت گویا برنامه مشخصی برای این شرکت ندارد.
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۳۴
کد مطلب: 37095
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
ضربه ای که سپهری و ثقفی با عملکردشان در پتروایران به بدنه نفت زدند را باید در تاریخ ثبت نمود.