۰
در خلیج مکزیک صورت گرفت

کشف 100 میلیون بشکه ای شل

شرکت نفتی رویال داچ شل اعلام کرد: ذخایر معادل 100 میلیون بشکه نفت در میدان کایکیاس در خلیج مکزیک کشف کرده است. کشف ذخایر نفتی در نزدیکی زیر ساختهای شرکت شل که قبلا در این منطقه ایجاد کرده، خبر خوب و مثبتی برای این شرکت به شمار می رود چرا که با توجه به ادامه روند نزولی قیمت نفت دیگر نیازی به هزینه های جدید برای اجرای این پروژه ندارد.
کشف 100 میلیون بشکه ای شل
کشف 100 میلیون بشکه ای شل
به گزارش ميزنفت ، کشف ذخایر 100 میلیون بشکه نفت شرکت شل در نزدیکی میادین نفت در اعماق آب در خلیج مکزیک است که حدود 2 دهه است شرکت شل هیچ عملیات اکتشافی در آن انجام نداده بود.

کشف ذخایر نفتی در نزدیکی زیر ساختهای شرکت شل که قبلا در این منطقه ایجاد کرده، خبر خوب و مثبتی برای این شرکت به شمار می رود چرا که با توجه به ادامه روند نزولی قیمت نفت دیگر نیازی به هزینه های جدید برای اجرای این پروژه ندارد.

یک مقام ارشد موسسه آی اچ اس انرژی در این باره گفت: کشف یک میدان نفتی 100 میلیون بشکه ای تغییر بزرگ و شگرفی در سبد سرمایه گذاری و دارایی شرکت شل ایجاد نخواهد کرد ولی این کشف کاملا مطابق با چیزی است که شرکت شل قصد دارد در راستای برنامه های اکتشافی خود انجام دهد. اگر شما بتوانید 100 میلیون بشکه نفت تحویل بگیرید و همه زیرساختهای مورد نیاز را داشته باشید، این یک ارزش بسیار زیاد برای شما خواهد داشت.

شرکت شل هم اکنون 3 سکوی بزرگ نفتی در منطقه خلیج مکزیک دارد که ظرفیت تولید این تاسیسات مجموعا 500 هزار بشکه در روز است.
جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 10626
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *