۰

درباره صفحه فیس بوکی زنگنه

در حالی که اداره کل روابط عمومی وزارت نفت شهریور ماه امسال، راه اندای صفحه فیس بوکی بیژن نامدار زنگنه را تکذیب کرد، شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی خبرهای مهم خود را به گزارش صفحه بیژن نامدار زنگنه در فیس بوک اختصاص داده است.
درباره صفحه فیس بوکی زنگنه
در باره صحت و سقم صفحه فیس بوکی وزیر نفت، اخبار متناقضی شنیده می شد که با رسمیت دادن به این صفحه از سوی شبکه اطلاع رسانی وزارت نفت به نظر می رسد زنگته ماه هاست فیس بوکی شده است.

بر همین اساس، شانا امروز دو گزارش فیس بوکی زنگنه را در باره خودسوزی یکی از کارکنان نفت و هچنین بازدید رئیس جمهور از وزارت نفت را منتشر کرده است که نشان از صحت فعالیت فیس بوکی زنگنه را دارد. ۱۸ شهریور ماه ۹۲، وزارت نفت در واکنش به خبر منتشر شده در باره فعالیت زنگنه در فیس بوک اطلاعیه ای را با این مضمون صادر کرد:
«صفحه منتسب به آقای زنگنه، وزیر محترم نفت، به هیچ عنوان متعلق به ایشان نیست، و صفحه مذکور تنها از نام ایشان سوءاستفاده می کند که شناسایی عاملان این اقدام شائبه برانگیز توسط نهاد های ذی صلاح در حال پیگیری است.»

حال سوال اینجاست اگر وزیر نفت فعالیت فیس بوکی دارد دلیل تکذیب وزارت نفت در این باره چیست که به فاصله چند ماه پس از تکذیب، با انتشار گزارش های فیس بوکی وزیر، آن را تائید می کند؟
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 130
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *