۱
۲
پینگ پنگ خجسته مهر و پور ابراهیم ادامه دارد:

اتقاق عجیب در حکم مدیرعاملی پترو ایران

​میز نفت – محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت در حالی حکم مدیرعامل شرکت پترو ایران را صادر کرد که سال گذشته، مدیرعامل شرکت نیکو حکم برکناری سرپرست قبلی این شرکت و سرپرست جدید پترو ایران را صادر کرده بود!
محسن خجسته مهر | میز نفت
محسن خجسته مهر | میز نفت
به گزارش میز نفت، در تاریخ 26 مهر 1402 محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت در حکمی منصور مهرشاد را به عنوان سرپرست شرکت پترو ایران منصوب و با سپهر سپهری مدیرعامل سابق این شرکت خداحافظی کرد.

از حکم انتصاب خجسته مهر 7 ماه گذشته بود که میز نفت در گزارشی به بلاتکلیفی مدیریتی در شرکت پترو ایران پرداخت تا اینکه علی اکبر پور ابراهیم مدیرعامل شرکت نیکو، با صدور حکمی علیرضا صادقی عبدالهی را به سرپرستی این شرکت منصوب کرد.

این در حالی بود که حکم سرپرستی مهرشاد را خجسته مهر صادر کرده بود و این بار، مدیرعامل نیکو حکم را امضا کرد تا شائبه اختلاف اوجی و خجسته مهر تقویت شود.
 

بازی حکم در شرکت ملی نفت!


اما حالا خجسته مهر در حکمی، سرپرستی صادقی عبدالهی را به مدیرعاملی تغییر داد و برای وی حکم جدیدی صادر کرد. این در شرایطی است که در سال 98 حکم مدیریت سپهری در شرکت پترو ایران توسط مدیرعامل شرکت نیکو امضا شده بود اما این بار، مدیرعامل شرکت ملی نفت  مدیرعامل جدید زا منصوب کرده است.

شرکت پترو ایران یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت نیکو است که اصولا حکم مدیریت در آن با امضای مدیرعامل نیکو صورت می گیرد اما خجسته مهر حکم جدید را صادر کرده که اگر این حکم درست باشد، دلیل صدور حکم سرپرستی برای مهرشاد توسط او و همچنین حکم سرپرستی صادقی عبدالهی توسط پور ابراهیم، چه بوده است؟!

شاید این مورد را باید نوعی شلختگی مدیریتی در شرکت ملی نفت دانست که هنوز هم به تکلیف قانونی خود نیز واقف نیستند.
 
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۱۴
کد مطلب: 37819
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Switzerland
پتروایران زیرمجموعه نیکوست و قانونا مدیرعامل نیکو باید حکم رو امصا کنه. اما خوب پورابراهیم نخودی حساب میشه. رو حساب شیرازی بودن و همشهری وزیر بودن سرپاست.
کریمی
Iran, Islamic Republic of
سپهری و ثقفی چیزی از پتروایران باقی نگذاشتند. ویرانه ای تحویل جمهوری اسلامی دادند.