۱۱
۱۷۵
نامه فارغ التحصیلان به زنگنه:

دستور لازم را مبذول فرمایید!

دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در نامه ای به وزیر نفت از عدم گشایش امور استخدامی خود و فراموشی تعهدات و قرارها انتقاد کردند.
دستور لازم را مبذول فرمایید!
ميزنفت/ دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در نامه ای به وزیر نفت از عدم گشایش امور استخدامی خود و فراموشی تعهدات و قرارها انتقاد کردند. در این نامه آمده است:
 
الْمُوفُونَ بِعَهْدِهِمْ إِذا عاهَدُوا.(سوره بقره177)
نیکوکاران کسانی هستند که به عهد خود هنگامی که عهد بستند وفا می کنند.

 وزیر محترم نفت جمهوری اسلامی ایران
جناب آقای مهندس زنگنه

با سلام؛

احتراما باستحضار می رساند، دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت پس از گذشت ٦ ماه از صدور ابلاغیه ٢٧ دی ماه سال ١٣٩٤، به شماره : ت ه م /٥٠٥٩٢٤ مصوبه ی شورای اداری و استخدامی وزارت نفت، مبنی بر تاييد اولویت جذب دانش آموختگان ممتاز دانشگاه صنعت نفت و متعاقب آن به جریان افتادن روند استخدام ایشان، علیرغم گذشت مدت زمان  طولانی و پیگیری های مستمر، شاهد هیچ گونه تغییری در وضعیت استخدامی خود نبوده و مسئولین مربوطه در طرح و برنامه ریزی نیروی انسانی تا کنون هیچ گونه جواب مشخص و قانع کننده ای در قبال این تاخیر و نابسامانی وضعیت موجود فارغ التحصیلان ارائه نداده و بلکه با بیان اظهارات خلاف قانون موجبات سردرگمی و دغدغه های بیشتر را به وجود آورده اند.

با توجه به این که مجموعه دانشجویان دانشگاه صنعت نفت تنها به دليل  تعهد وزارت نفت مبني بر بورسيه و اولويت استخدام دانشجويان ممتاز، این دانشگاه را انتخاب نموده و با این پیش زمینه برای آینده خود برنامه ریزی کرده اند، برآن شدیم تا يك بار ديگر از وزير محترم  نفت درخواست داشته باشیم دستورات لازم را جهت رفع مشکل ایجاد شده مبذول فرمایید. مشکلی که زندگی تعداد کثیری از جوانان و آینده سازان این صنعت را تحت تاثیر قرار داده و با حسن توجه شما در کمترین زمان ممکن قابل حل است.

 با توجه به نام گذاری سال 1395 از جانب مقام معظم رهبری  با عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" و اهمیت جایگاه نیروی انسانی متخصص و متعهد به عنوان یکی از ارکان مهم جهت تحقق شعار سال، امید است گام های موثری جهت رفع موانع موجود و اجرایی شدن قوانین مصوب با سرعت بیشتری برداشته شود. باشد که تحت مديريت جنابعالي شاهد اجرايي شدن تعهدات وزارت نفت نسبت به دانشجويان بورسيه آن وزارت باشيم.
 
       و من الله توفیق                                
دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب: 13977
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


دانشگاه صنعت نفت
Iran, Islamic Republic of
با سلام و صرفظر از ذكر مطالب تكراري
ما فارغ التحصيلان و دانشجويان دانشگاه صنعت نفت تنها بدليل تعهد به استخدام وارد اين مجموعه شده ايم و بنده به نمايندگي از همه دوستان اعلام ميكنم كه هيچكدام از ما شيفته ي اب و هوا و شرايط روحي رواني دانشگاه صنعت نفت نبوده ايم.
در واقع قراردادي بين ما و وزارت نفت وجود دارد با اين عنوان كه ما جواني و عمر و استعدادمان را كه خيلي جاهاي ديگر در سن 18 سالگي يا 22 سالگي خواهان بكار گيري ان بوده اند را صرف مجموعه دانشگاه و وزارت نفت نموده ايم فقط به دليل اينده شغلي و جذب در سيستم نفت، حال جنابعالي به دلايل نامشخص و مبهمي در صدد ابطال اين قرارداد تلاش ميكنيد، در حاليكه نه شما صاحب اين مملكت و وزارت خانه هستيد و نه صاحب اختيار عمر و جواني صرف شده ي ما، ما دين خود را ادا كرده و شديدا و مصرانه پيگير حق خود هستيم،‌چرا كه جواني ما مانند بسياري از پديده هاي مربوط به مخازن نفتي قابل برگشت نيست... در نهايت ضمن ارزوي صحت و سلامتي و توفيق براي جنابعالي خواهشمند است براي يكبار هم كه شده از ديد منطقي و با وجدان اسلامي قضيه را حل نماييد.
با تشكر
فارغ التحصيل دانشگاه صنعت نفت
فارغ التحصيل دانشگاه ديگر
Iran, Islamic Republic of
فارغ التحصيلان ديگر دانشگاه ها نيز فرزندان اين كشورند و نبايد تبعيضي در جذب افراد در دولت باشد. اولويت استخدام دانشگاه نفت نصداق تبعيض است.
فارغ التحصیل دانشگاه تهران
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز این امتیاز استخدام موقع کنکور شما هم برای دانشگاه نفت ودانشگاه فرهنگیان بوده واین حق را قانون براشون گذاشته.شما هم میخواستی این دانشگاها رو انتخاب کنی.یا درست خوب نبوده ویا.....
Iran, Islamic Republic of
یکجوری می گویند 4 سال را در هوای گرم آبادان گذراندیم انگار که شب تا صبح در زیر آفتاب کار بدنی میکردند. زیر کولر گازی مفتی درس خوانده اید ،حقوق هم داده اند بعد انتظار ظلم به دیگران جهت تبعیض در استخدام را هم دارند
Iran, Islamic Republic of
باید میومدی
میدیدی
مگه ما دل نداشتیم چهار سال تو کوت عبدا... زندگی کردیم
نفتی
Iran, Islamic Republic of
پس خواهر شما می اومد زیر افتاب کیسینگ متر می کرد. تو وقتی میری بیرون به خودت کولر گازی میبندی
دانشگاه نفت
Iran, Islamic Republic of
تو وقتی میری بیرون به خودت کولر گازی میبندی
يك بورسيه
Iran, Islamic Republic of
شما بورسيه بوديد؟ نبوديد
الان فرض شما شريف خونديد بزنند توي مدركت دانشگاه آزاد يك جايي كه اسمش هم بلد نيستي قبول مي كني كه من بكنم؟ من رتبه ام دو رقمي بوده !!! چون در حق تو ظلم ميشه بايد بگي در حق من هم ظلم بشه؟ بجا اينكه با اين حرف ها آخرتت را خراب كني ، حقت را بگير
مائده
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز شمام میتونستی قلم و خودکارتو برمیداشتی و موقع انتخاب رشته دانشگاه سراسری مثه همه ما دانشگاه نفت رو انتخاب میکردی. کسی جلوتونو گرفته بود؟
این کاریه که هر وزارت خونه ای داره انجام میده. اموزش پرورش . وزارت اطلاعات. حتی دانشجوهای پزشکی و سایر رشته های مرتبط به ارتش جمهوری اسلامی. و وزارت نفت هم یکی ازین ارگان هاست و در این امر مستثنی نبوده و نیست. ما حقی از کسی برنداشتیم که شما الان میگید این تبعیضه. نه برادرم ما اگه بهمون وعده بورسیه نمیدادن ، هیچوقت به این دانشگاه نمیومدین چون برترین های کنکور سراسری بودیم و هیچ احتیاجی به این دانشگاه. شما فرزند این کشوریت ولی مشکلتون رو برید با یه عنوان خبری دیگه مطرح کنید نه زیر این خبر.
رضا
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز شما هم بعد از شرکت در کنکور سراسری در صورتی که حائز رتبه مورد نیاز دانشگاه نفت میشدید میتونستید برید اونجا(البته خیلی ها علیرغم داشتن رتبه، بدلیل شرایط بد آب و هوایی اونجا رو انتخاب نکردن) این استخدام حق ماست و هیچ گونه تبعیضی در کار نیست چون در دفترچه کنکور سراسری ذکر شده که فارغ التحصیل های ممتاز دانشگاه صنعت نفت استخدام خواهند شد و هیچ گونه رانتی در کار نبوده. لطفا به حقوق دیگران احترام بگذاریم
Iran, Islamic Republic of
باسواد نقض عهد شده متوجه ههستی وگرنه این همه سرو صدا که بیخود نیس
دانشگاه نفتی
Iran, Islamic Republic of
اگه می تونستی دانشگاه نفت قبول میشدی می اومدی
کریم
Iran, Islamic Republic of
خواهشمندیم صدای ما رو به مسولین برسونید.یکساله که دارن به ما ظلم میکنن
Iran, Islamic Republic of
لطفا حق دانشجویان و دانش آموختگان این دانشگاه رو پایمال نکنید
نفتي
Iran, Islamic Republic of
تو رو خداااااا به دااااااااد ما برسييييبببببييييد
علی
Iran, Islamic Republic of
زنگنه خون نیرو انسانی و این بچه های مظلومو کرده تو شیشه
دانش اموخته ی دانشگاه نفت
Iran, Islamic Republic of
بیش از یک سال از تعلیق استخدامی ما فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت میگذرد، استخدامی که وزارت نفت در بدو ورود به دانشگاه صنعت نفت وعده ی آنرا به پذیرفته شدگان ممتاز کنکور سراسری داده است و حق مسلم همه ی دانشجویان نخبه ی این دانشگاه است که جذب شوند، همانطور که از 70 سال گذشته تا کنون این رویه بوده و فارغ التحصیلان ممتاز این دانشگاه استخدام شده اند، بی عدالتی در وزارت نفت بیداد میکند، مسوولین محترم لطفا رسیدگی فرمایید.
ارش
Germany
اقای وزیر لطفا ناحقی نکنید. روزی که وارد دانشگاه نفت شدیم به امید استخدام شدنمون بود اما شما اصلا واستون مهم نیس که امید و ارزوهای یه جوون به این استخدامی وابسته هست
دانشجوی نفت
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای وزیر، این پدرکشتگی شما با دانشگاه صنعت اول کشور از کجا نشئت میگیرد؟! ای کاش اندکی در مورد این موضوع شفاف سازی میکردید...
نوری
Iran, Islamic Republic of
لطفا پیگیری کنید این مسئله را
جواد زارعی
Iran, Islamic Republic of
تمام انگیزه ی منی ک با رتبه سه رقمیم رفتم اهواز استخدام بوده و این که بتونم به مملکت خودم خدمت کنم .
حق ما رو پایمال نکنید.
علی
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله داستان ما با تجمع حداكثري نتیجه خواهد داد.
تجمع اعتراضی روبروی مجلس
Iran, Islamic Republic of
سلام. اشکال اصلی و گره افتادن در این قضیه دقیقا با همین تجمعات حادتر شد و هر تجمعی میتونه گره این مشکل رو کور تر بکنه.
مهدی
از تمامی عزیزانی که روزگاری در دانشگاه نفت دانشجو بودند و الان در مجموعه وزارت نفت مشغول هستن خواهشمندم ما رو همراهی نمایند
سینا
Iran, Islamic Republic of
وزیر نفت باید توجه داشته باشه که این تعهدنامه، تعهدنامه وزارت نفت هست نه تعهدی که شخص وزیر در سالهای گذشته داده باشه و وزیر فعلی از زیر اون شونه خالی کنه.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر خواهشا به تعهدی که دادین عمل کنین
یاسین
Iran, Islamic Republic of
ناامید کردن جوانان واقعا ظلمه
حامد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مهندس زنگنه
حق کامل دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت رابدهید... ما عمر و جوانی خود را در شهرهایی چون آبادان و اهواز را فقط به خاطر" بورسیه"ودن تلف کردیم.
خدااااا به کی بگیم...... حقمون تو روز روشن دارن میخورن.
سامان
جوونیمون رو در حالیکه بهترین رتبه های کنکور رو داشتیم تو دانشگاه نفت سوزوندیم به امید استخدام...اما با یه ریشخند مزدمونو دادن...نیروی کار متخصص ایرانی و پرورده ی مرکز تخصصی نفت و گاز در صنعت نفت جایی ندارد.
سید علی
Iran, Islamic Republic of
بیچاره بچه های مردم.زنگنه اینا رو هم چزونده
Iran, Islamic Republic of
آقای زنگنه ظلم تا چه حد
بسه دیگه
فارغ التحصيل
Iran, Islamic Republic of
با سلام
حقيقتاً چه دارايي با ارزش تر از دوران جواني؟! جناب وزير محترم ما بعد تلاش هاي شبانه روزي و كسب رتبه خوب در كنكور سراسري فقط و فقط بخاطر بورسيه و استخدام دانشگاه صنعت نفت را به دانشگاه هاي شهر تهران ارجح دانستيم. در تمام دوران تحصيل تمام سختي هاي دانشگاه صنعت نفت را به جان خريديم تا روزي كه فارغ الاتحصيل مي شويم گروه الف باشيم تا بتوانيم از امتياز استخدام بهرمند شويم. جناب وزير ما بهترين روزاي جواني خود را بخاطر وعده وزارت نفت قرباني كرده ايم. براستي كسي مي تواند آن روزها را به ما برگرداند؟ يك لحظه خود را جاي ما بگذاريد !!! مگر اهميت وفاي به عهد و صداقت از سمت حاكم و مردم كه بارها توسط امام علي (ع) تذكر داده شده است را فراموش كرده ايد؟ شما به عنوان وزير نفت جمهوري اسلامي ايران بايد حافظ منافع مردم و نظام مقدس جمهوري اسلامي باشيد. ما دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشگاه صنعت نفت جزي از اين مردم كشور هستيم و وفاي به عهد و پيمان با ما بر شما و ساير مسئولين واجب است.
ali
Iran, Islamic Republic of
سلام منتظر تجمع با شکوه ما در جلوی مجلس باشید.
مهندس زنگنه صلاحیت لغو بورسیه ما را ندارد
نماینده دانشجویان دانشگاه نفت
کریم
Iran, Islamic Republic of
جناب زنگنه. شما چنساله که اومدید و دارید دانشگاهی ک از 1318 فعال بوده و صنعت نفت به اون مدیونه را داغون می کنید! شما پدرکشتگی با این دانشگاه دارید؟؟؟
من رتبه برتر ارشدم با معدل عالی. کارشناسی دانشگاه صنعت نفت بودم و ارشد یکی از دانشکاه های معتبر تهران! من را استخدام نکنید . ولی بخاطر استخدام های ناحق اون دنیا از شما نمیگذرم!
حق من را خورده اید!
دانشگاه نفتی
Iran, Islamic Republic of
 جناب آقای زنگنه ... عمل ب عهد نشانه ایمان است ... شما برای چند لحظه ما رو فرزند خودتون بدونید .. آیا حاضرید این رفتار و بد عهدی با فرزند خودتون بشه ؟؟ بسیاری از این جوانان ب امید تعهد وزارت نفت برای زندگیشون برنامه ریزی کردن .. خیلیا ب این امید ازدواج کردن .. الان شما شرمنده خانوادشون نکنید .. این شرمندگی رو باید در اون دنیا شما جواب بدید ... با سرنوشت جوانان این مملکت بازی نکنید ... خداوند عاقبت همه را ختم ب خیر کند ...
جواد
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس باید پاسخگوی این حجم عظیم عمر بر باد رفته بچه های صنعت نفتی باشند
آرزو
Iran, Islamic Republic of
سلام.منم از فارغ التحصیلای صنعت نفتم
و چیزی ک طبق پیگیری آقای زنگنه به مساله مانشون میده بیهودده بودن وقت وعمرمنه
ali
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ایشون (جناب زنگنه) تنها وزیری هستن که سنگ جلوی پای مجموعه خودشون میزارن.
با توجه به اخباری که از گوشه و کنار شنیده میشه صرف نظر از دانشگاه نفتی بودن یا نبودن الان تمام زیرمجموعه از ایشون به ستوه آمده اند بجز دست نشانده ها !!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
ما فارغ التحصيلان و دانشجويان دانشگاه صنعت نفت تنها بدليل تعهد به استخدام وارد اين مجموعه شده ايم و بنده به نمايندگي از همه دوستان اعلام ميكنم كه هيچكدام از ما شيفته ي اب و هوا و شرايط روحي رواني دانشگاه صنعت نفت نبوده ايم.
در واقع قراردادي بين ما و وزارت نفت وجود دارد با اين عنوان كه ما جواني و عمر و استعدادمان را كه خيلي جاهاي ديگر در سن 18 سالگي يا 22 سالگي خواهان بكار گيري ان بوده اند را صرف مجموعه دانشگاه و وزارت نفت نموده ايم فقط به دليل اينده شغلي و جذب در سيستم نفت، حال جنابعالي به دلايل نامشخص و مبهمي در صدد ابطال اين قرارداد تلاش ميكنيد، در حاليكه نه شما صاحب اين مملكت و وزارت خانه هستيد و نه صاحب اختيار عمر و جواني صرف شده ي ما، ما دين خود را ادا كرده و شديدا و مصرانه پيگير حق خود هستيم،‌چرا كه جواني ما مانند بسياري از پديده هاي مربوط به مخازن نفتي قابل برگشت نيست... در نهايت ضمن ارزوي صحت و سلامتي و توفيق براي جنابعالي خواهشمند است براي يكبار هم كه شده از ديد منطقي و با وجدان اسلامي قضيه را حل نماييد.
با تشكر
Iran, Islamic Republic of
از بین رفتن اعتماد به مسئولین نظام بدترین نتیجه بدعهدی وزیر بزرگترین وزارتخانه کشور برای جوانان نخبه دانشگاه صنعت نفت است.
جواد
Iran, Islamic Republic of
چرا وزیر محترم از دانشگاه خودش حمایت نمیکنه و اینقدر میکوبه این دانشگاهو. ؟؟
این دانشگاه بهترین سطح علمی رو داشته و 29 رتبه تک رقمی رو توی کنکور ارشد داده .
سمیرا
Iran, Islamic Republic of
چرا بهانه های واهی؟!
مگر می شود با بهانه ی کمبود بودجه، برنامه ریزی های صدها جوان برای زندگی و آینده را نابود کرد؟!
چرا برای همه ی وزارت خانه ها اعم از بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و ... بودجه جذب چند ده هزار نفری وجود دارد اما برای جذب 1700 نفر فارغ التحصیل بورسیه دانشگاه نفت، وجود ندارد؟!
ما چیزی فراتر از حق خود نمی خواهیم و تا بدست آوردن کامل آن از پا نمی نشینیم! ما در برابر بی عدالتی و ظلم سکوت نمی کنیم.

دانش آموخته ی دانشگاه صنعت نفت
Iran, Islamic Republic of
هیچ قانونی تو دنیا، هیچ عدالتی و هیچ مذهبی چنین بیعدالتی و خوردن حق رو برنمیتابه، شما بگو، کجای کار ما اشتباه بوده که به خاطر شرایطی که موقع انتخاب رشته، سبب شد این دانشگاه رو انتخاب کنم، موقع تحصیل بیشتر تلاش کنم تا بتونم واجدشرایط خاص دانشگاه بشم اما یک شبه و توسط تنها یک نفر تمام قانون زیر سوال بره و هیچکس هم صداس در نیاد
فارغ التحصیل
Iran, Islamic Republic of
حق خوری تا کی جناب وزیر؟
مایی که به امید استخدام ازدواج کردیم ولی الان جز شرمندگی جوابی برای خانواده هامون نداریم. دریابید ما رو دریابیییییید
M
Japan
جناب زنگنه شما رو به تمام مقدستات قسم میدم که نذارید حق و حقوق ما پایمال بشه. ما همه عمر و جوونی خودمون رو توی این دانشگاه گذاشتیم. با این رشته های تخصصی کجا بریم. مگه اینکه از ایران بریم.
Z.b
Iran, Islamic Republic of
ما دانشگاه نفتی ها فقط به دنبال حقمون هستیم، وقتی هم کلاسی های ما طبق روال قبل استخدام شدن، عادلانه نیست قانون جدید برای ماها وضع بشه و کلا جلوی استخدامی ها گرفته بشه
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
استخدام دانشجویان دانشگاه نفت حق قانونی آنهاست، چه بسا دولت تدبیر و امید تاوان بزرگی رو بخاطر تصمیمات اشتباه یک شخص بده !!!
Hsalehi
Iran, Islamic Republic of
به خدا داره به ما ظلم میشه،، ما طبق وعده اینا اومدیم اینجا حالا میزنن زیرش،، عدالت کجا رفته...
فارغ التحصيل
Iran, Islamic Republic of
يكي به داد ما بچه هاي دانشگاه نفت برسه. خسته شديم از بلاتكليفي. صداي ما رو كي ميخواد بشنوه پس؟
سلام
Iran, Islamic Republic of
زنگنه آماده باش
حقمون رو میگیریم
Iran, Islamic Republic of
حق كاملا با دنشجويان دانشگاه صنعت نفت هس چون به اين وعده اومدن به اين دانشگاه اونم با بهترين رتبه ها
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام . ما طبق قول بورسیه ای که در دفترچه انتخاب رشته کنکور داده شده بود،این دانشگاه را انتخاب کردیم و حالا از وزارت میخواهیم که آن را عملی کند.
سجاد
Russian Federation
اقای زنگنه یه روزی جواب طلمت رو به ما میدی
این دنیا نشد اون دنیا
خیالت راحت
یه منتظر
Iran, Islamic Republic of
حق ما گرفتنی نیست
رضوی
Romania
وزیر محترم مطمئن باشید تقاص تک تک حق هایی که پایمال کردید را پس خواهید داد، ما که یک عمر از جان و دل مایه گذاشتیم حالا با مدرک رشته ای که فقط به درد صنعت نفت میخورد کنج خانه نشسته ایم و خون دل میخوریم ای دریغ که حتی روی این را ندارم که مدرکم را در کوزه بگذارم تا مبادا پدر و مادر پیر و زحمتکشم ببینند که معدل دیپلمم 20و معدل کارشناسی وارشدم 18هست و موجبات دل شکستگی بیش از پیششان فراهم شود.
مسعود
Iran, Islamic Republic of
سابقه نداشته یه وزیر اینقدر راحت ریشه ی یه دانشگاه نخبه پرور و 80 ساله رو با یه دستور بخشکونه و صدای هیچ نماینده مجلسی درنیاد و صدای معترضین هم به گوش کسی نرسه
متاسفم
امير
Romania
خسته از استبداد
خسته از غرور و خودرأيي
خسته از تصميات فردي و به دور از مشورت با صاحبنظران و افراد لايق
خسته از بي توجهي به مهمترين سرمايه كشور
خسته از تلاش براي بي انگيزه تر كردن سرمايه ي عظيم كشور
و خيلي از خسته هاي ديگه كه همشون به آقاي وزير ختم ميشه
وزيري كه با استفاده از امتياز اعتماد به جوان ها در دوران جواني خود توانسته فارغ از بحث درباره ي شايستگي و يا عدم شايستگي بدون توجه به امكان جايگزيني رابطه به جاي ضابطه به اينجا رسيده چطور نمي خواد اين مسير ادامه پيدا كنه
چرا به جوانان اين مرز و بوم برچسب بي سوادي و بي اعتمادي ميزنه و آينده اونها رو با يه دنيا بد قول و بي تعهدي و بي منطقي و به كمك مغلطه و فرافكني به تباهي ميكشونه؟
آقاي وزير اميوارم كمي از اين خفقان و خود رأيي خودشون تو وزارت نفت رو كم كنه تا بتونه صداي مديران دلسوزي را كه به فكر اصلاح تصميمات اشتباه ايشون هستن رو بشنوه تا بشه جلوي خسارات سنگيني كه ناشي تصميمات به دور از خرد جمعي ايشون هست گرفته بشه
اميدوارم
Romania
واقعا متاسفم برای وزارت عریض و طویل نفت
این دانش آموختگان تخصصی رو چجور بی انگیزه و نا امید کرده!
علي از ورودي ٨٩
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر
دلیل این همه دشمنی و کینه با دانشگاه صنعت نفت چیست؟
دلیل نادیده گرفتن حق عده ای از جوانان این مملکت که چندین سال از عمر خود را در گرو وعده هایی که در دوره وزارت خود شما بنا نهاده شده گذاشته اند چیست؟


جناب وزیر بی توجهی شما در سالیان دراز در حق نیروی انسانی امری است پر واضح که بر هیچ کس پوشیده نیست تا آنجا که هنگام کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی در سال ٩٢ با وعده هاي زیاد و جبران اشتباهات گذشته موفق به کسب رای اعتماد شدید ولی باز هم خلف وعده ی دیگری کردید که الان شاهد آن هستیم

بد نیست کمی در خصوصیات اخلاقی و مدیریتی خود تجدید نظر کنید
بد نیست کمی صداقت و وجدان اخلاقی را در گفتار و رفتار خود در نظر بگیرین
بد نیست کمی از تهمت ها و افتراهای ناروا به مخالفین خود در امور تخصصی کم کنید
بد نیست کمی از کینه ی دیرینه خود نسبت به دانشگاه صنعت نفت و دانشگاهیان صنعت نفت را کم کنید (مشکلات رخ داده شده برای شما با دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در دهه ی هفتاد ارتباطی به فارغ التحصیلان کنونی دانشگاه صنعت نفت ندارد)
بد نیست کمی از خود رایی خود در تمامی مسائل مرتبط با وزارت نفت کم کنید و روحیه ی نقد پذیری و تحمل شنیدن صدای مخالف را در خود تقویت کنید.
و در آخر بد نیست کمی در درون خود بنگرید و با وجدان خود به نقد و ارزیابی خود در امر مدیریت بپردازید.
ضمنا من به نمايندگي از تمام دانشجويان و دانش اموختگان دانشگاه نفت به وزير محترم اعلام ميكنم كه جامعه ي دانشگاه نفت حق پيگيري اين قانون شكني جنابعالي از طريق مراجع قضايي،ديوان عدالت اداري،مجلس شوراي اسلامي جهت اعمال فشار به شما براي ايفاي يك نفش مثبت در وزارت نفت، را براي خويش محفوظ ميداند
با ارزوي سلامتي و موفقيت هر چه بيشتر وزير محترم نفت جمهوري اسلامي ايران
جمال
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس زنگنه حق ما را بدهید.... حق یه عده جوان مومن و مخلص و عاشق خدمت به کشور خوردن ندارد.
مرداد ماه صبر بچه های دانشگاه صنعت نفت دیگر تمام می شود.
دانشکده نفتی
Iran, Islamic Republic of
ما حقمونو از زنگنه خواهیم گرفت ...
محمد
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم هر چه زودتر این مسئله حل بشه و بچه های دانشگاه نفت به حقشون برسن
بی نام
Iran, Islamic Republic of
اقاای وزیر ..فزدا باید سر پل صراط جواب بدی...این حوونا ازت نمیگذرن
مسعود
Iran, Islamic Republic of
ما صرفا خواهان حقی هستیم که میخوان ازمون سلب کنن همون حقی که تو دفترچه بهمون وعده داده بودن و گرنه مغزمون پاره سنگ بر نداشته بود از اون سر کشور پاشیم بیا اینجا تو این گرما درس بخونیم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای زنگنه لطفا با زندگی این همه جوون بازی نکنین و به عهد های داده شده عمل کنید
علیرضا رضایی
Iran, Islamic Republic of
منم یکی از دانشجو های دانشگاه صنعت نفتم و به امید کار و آینده روشن به این دانشگاه اومدم. در حالی که بهترین دانشگاه های ایران رو قبول شدم. البته دانشکده نفت هم یکی از همین بهترین هاست.
shkh
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس زنگنه این صنعت تا حالا وزیرای مختلف با دیدگاه های درست و نادرست رو بخودش دیده و اومدن و رفتن و هیچ کدوم نموندن..این صنعت ارث پدری هیچ کدوم از این بزرگواران نبوده و نیست و نخواهد بود.. این صنعت حق جوانان نخبه اموزش دیده این مملکت هست و ما اونو بدستش میاریم چون لیاقتش رو داریم چون سوادش رو داریم چون حق ماست... به امید ابادانی و سربلندی کشورم
مجید
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره ، قشری که حق استخدام دارن اینگونه باهاشون تقابل بشه، جا داره بگم از میان این نفرات بالای 30 رتبه تک رقمی ارشد و 100 رتبه 2 رقمی هستند!!
بورسیه بیکار
Iran, Islamic Republic of
4 سال هست که بیکار هستم خواهشمند است جهت استخدام ما فارغ التحصيلان بورسیه همکاری نمایید
باتشکر
سیری
Iran, Islamic Republic of
جوانان سرمایه های مملکت هستن.کاش مسئولین قدرشونو بدونن
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
+
یک بیتواد
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل جناب وزیر... اگر شما رنج و درد های ما رو توی این هوا و امکانات میدید شک ندارم خون گریه میکردید... انصاف داشته باشید اگر دختر خودتان هم اهواز یا ابادان بود مطمئنید اینطور دستوری صادر میکردید ؟
نیما
Iran, Islamic Republic of
حق ما این همه بی عدالتی نیست.ظلم شما به ما دانشجویان و بدتراز اون ظلم به صنعت نفت کشور بی جواب نمی مونه.مطمئن باشید ما از حق مون نمیگذریم.این درست نیست که ما دانشجویان نخبه کشوری رو مشتی بی سواد معرفی کرده و فرافکنی کنید.طبق اسناد و مدارک ما دانشگاه نفتی ها اولویت استخدام و امریه بودیم و به امید خدا و همکاری مسئولین بازهم احقاق حق خواهیم کرد
ناکام
Iran, Islamic Republic of
ما با بهترین رتبه ها فقط به دلیل داشتن امتیازاتی چون امریه و استخدام سختی های زیادی چون دوری راه ،گرما و .... رو تحمل کردیم حالا با یه نامه زندگی همه ما ازبین بردن
امیر
Iran, Islamic Republic of
به خدا ،خدا رو خوش نمیاد
خلف وعده نکید ...
ما با این وعده ۴ سال از بهترین سال های عمرمونو پا شدیم رفتیم ابادان درصورتی که بهترین دانشگاه های کشور رو میتونستم بریم
وجدانتون رو قاضی کنید...
محمدرضا
Romania
واقعا مسئول این شرایط کیه؟؟ این همه بی تدبیری و نا امیدی از کجا سرچشمه میگیره؟؟؟؟؟
بیش از یکسال هست که از این اوضاع میگذره. لطفا پاسخگو باشید.
Romania
واقعا آدم نمیدونه چی باید بگه!!!
روشن کردن تکلیف ماجرا انقدر سخته؟؟؟؟
وقتی مندرجات دفترچه کنکور امسال با سال های قبل متفاوت هست پس باید شرایط ما هم با کسانی که از ترم آینده وارد این دانشگاه میشن متفاوت باشه، به عبارتی وزارت نميتونه تعهدی در قبال استخدام ما نداشته باشه.
علی
Romania
اگه در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی نشه، قطعا حرکت عظیمی در راه خواهد بود
دانشجو
Romania
به خدا قسم که اگر خواسته ام سر سوزنی فراتر از حقم بود دهنم رو می بستم اما این حق خوری آشکار قابل تحمل نیست، تا پای جان برای پس گرفتن حقم می جنگم.
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام
خدایی این چه وضعیتیه برای ما دانشگاه نفتیا و شرکت نفتیا ایجاد کردن تمام عمرمون رو روی درس گذاشتیم آخرش اینطور شده الان یکی بما بگه چکار کنیم که حقمون پایمال نشه
فارغ التحصیل نفت اهواز
Iran, Islamic Republic of
سلام. مهندس لطفا پیگیری کنید و به تعهداتتون پایبند باشید. با تشکر
فارغ التحصیل
Iran, Islamic Republic of
اگر خواهان آزمون گرفتن هستید، سریعتر آزمون بگیرید، اگر میخواهید فیلتر معدل ، دانش نرم افزاری مرتبط با صنعت یا آزمون تافل برای سنجش تخصص بچه های نفت برگزار کنید، لطفا زودتر اینکار را انجام دهید، مدارک ما را به مجلس و دیوان عدالت اداری ببرید و بگویید خلاف قانون است خواهید شنید که مطالبه ی این سیل از جوانان کاملا قانونی است ، از مدیران عملیاتی و استانی بپرسید خواهید شنید که به نیروی انسانی تحصیل کرده و جوان نیاز داریم، تنها از جناب وزیر نپرسید که ما را اضافی در این مملکت میبینند و تمام تلاش خود را برای کوچاندن ما به سرزمین های دور به کار بستند.شاید حکمتی در کار است. اگر ایران نشد مکزیک کار میکنم اما بدها شد به ما و حامی پیدا نکردیم در این سرزمین با فریادهای زیاد.
Reza
Iran, Islamic Republic of
به حول و قوه الهی حق گرفتنی است
میثن
Iran, Islamic Republic of
واقعا تاسف میخورم از دولت آقای روحانی بخاطر وزیر نفتشون
ahmad
Iran, Islamic Republic of
تا کی باید این مملکت و این جووونای نخبه از این همه سوء مدیریت رنج ببرن....
تو رو خدا با آینده ما بازی نکنین...
این همه نا امیدی تو دل این جامعه تزریق نکنین.....
Romania
دلیل نمیشه فقط به دلیل استخدام نکردن یه عده ای کل سیاست وزیر رو زیر سوال ببرید
دانشگاه صنعت نفتی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه ی هموطنان و مسئولین این رسانه و تشکر از بازتاب این خواسته ی بحق ما. شما رو بخدا قسم میدیم آقای وزیر با آینده ی نخبه های نفتی ما بازی نکنید.بخدا من با رتبه ی عالی وارد دانشگاه صنعت نفت شدم و فقط و فقط بخاطر قول استخدامی این دانشگاهو انتخاب‌کردم در حالی که بهترین رشته های دانشگاههای تهرانم میاوردم.وزارت باید به تعهداتش عمل کنه، من و هم دانشگاهیام رو حرف وزارتخونه و دانشگاه صنعت نفت حساب باز کردیم و حتی در این مقطع متأهل هم شدیم چون به اسم بورسیه از دانشگاه فارغ شدیم.از‌وزیر‌محترم نفت و ریاست محترم جمهور‌تقاضا میکنیم این بازی با سرنوشت و آینده ی این جوونا رو خاتمه بدن.بخدا انصاف نیست. وقتی من اومدم دانشگاه نفت ، به دید بورسیه اومدم چون وزارتخونه تو دفترچه و سایتش ثبت کرده بود شرایط و امکان جذب‌و اولویت استخدامو. شما رو به خون پاک شهیدامون قسم میدم که لطفا رسیدگی کنید و مشکل ما رو حل کنید و پای تعهداتی که دادید بمونید چرا که رهبر عزیزمونم رو وایسادن مسئولین نظام رو قولاشون تاکید کردن بارها و بارها. دیگه نمیدونم چی بگم بخدا حق ما این نیست که یک ساله ب خلتف تعهداتی که به ما داده وزارت و دانشگاه نفت بیکار تو خونه بشینیم ...
علی
Iran, Islamic Republic of
بخدا قسم این انصاف نیس یه وزیر با زندگی چندین نفر نخبه ی نفتی بازی‌کنه و قانون شکنی کنه و زیر حرف‌و قانون ب زنه ... بخدا انصاف نیس.مارو دریابید ...
مسعود
Iran, Islamic Republic of
والله بالله تالله
که انگیزه ی ما برای ورود به دانشگاه نفت، قانون جذب و استخدام فارغ التحصیلان این دانشگاه در وزارت نفت بود وگرنه با رتبه های خوب کنکورمون می تونستیم به رشته های دیگر و دانشگاه های خوب ایران بریم و اونجا تحصیل کنیم. اما به قانون این وزارت خانه و سابقه ی 70 ساله ی این دانشگاه اعتماد کردیم و راهی دانشگاه نفت شدیم.
آقای وزیر خلف وعده نکنید...
فارغ التحصیل
Romania
جناب وزیر کی قرار جواب عمر رفته ما جوونهای این مملکت رو بده؟ مگه ما بازیچه دست شما هستیم. به امید استخدام وارد دانشگاه نفت شدیم و حالا شما حق بدیهی و مسلم ما رو بهمون نمیدید؟ بدعهدی تا به کی؟
احسان
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای زنگنه وزیر محترم نفت امیدوارم تاریخ بازم بتونه چنین دانشجوها و فارغ التحصیلای مشتاق و عاشق رو واسه خدمت توی این صنعت در بد اب و هوا ترین نقاط ایران به خودش ببینه!!!!.....
قاسم
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر محترم نفت
ما چه گناهی کرده ایم که به قول شما مسئولان کشور اعتماد کردیم و دانشگاه صنعت نفت را برای تحصیل خویش انتخاب کرده ایم. به خدا اگر می دونستیم زمانی، کسانی پیدا می شوند قول و قرار هایشان را مثل آب خوردن فراموش می کنند هیچگاه پا به این دانشگاه نمی گزاشتیم . برای بار ها و بارها از شما مسئول محترم نفت تقاضا داریم که با عمل وعده های داده شده در دفترچه انتخاب رشته ی کنکور سراسری نام نیکی از خود به جا بگزارید.
خوش قولی صفت مردان نیک روزگار است.
حامد
Iran, Islamic Republic of
واقعا مایه ی تاسفه که آینده ی این همه جوان بازیچه ی تصمیم های آنی و غیر کارشناسانه ی چند مسعول شده !!
حسین
Iran, Islamic Republic of
کارکنان که هر بلایی سرشون بیاد ککشونم نمیگزه. باز به غیرت این دانشجوا
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب زنگنه با فرار رو به جلو نمی توانید از زیر بار مسولیت فرار کنید ما حقمون رو می گیریم این رو مطمئن باشید
نفت
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر به داد جوانانی برسید ک به امید آنچه به آنها وعده داده شده بود چندین سال را در شرایط سخت آب و هوایی سر کرده اند. زیر وعده هایتان نزنید
Undisputed
Iran, Islamic Republic of
واقعا گناه ما چیه!
6 سال از عمرمونو گذاشتیم الان که باید نتیجه بگیریم سرکوب میشیم. کی جواب این عمره رفتنمونو میده ها
من از حقم نمیگذرم هیشکی نمیگذره
ما نیروی مازاد نیستیم ما نباید تاوان بدیم نباید
M
Iran, Islamic Republic of
با توجه به بورسیه بودن دانشجوها و بودجه ای که صرف آموزش دانشجوها شده واقعا امتناع از استخدامشون چه معنی ای میده؟؟!!خواهشا به آنچه که در گذشته قول دادید و براش هزینه شده عمل کنید.
مهندس نفت
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا ما رو ناامید نکنید...
مسعود
Iran, Islamic Republic of
سلام، من متاهلم و بر حسب همین بورسیه اقدام به ازدواج نموده و تشکیل خانواده دادم، خیلی از ماها وضعمون به همین منوال، تعدادی از ماها با همین شرایط استخدام شدن، لطفا پبگیری کنین که مابقی دانشجویان که شامل این تعهد دوطرفه میشن هم طبق روال سابق استخدام بشن تا حقی از کسی پایمال نشه، و خداوند از حق بنده خود نمیگذرد.
من الله توفیق
put
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر ب مشکلات بچه های صنعت نفت رسیدگی کنید لدفن.
n
Iran, Islamic Republic of
اقای زنگنه دارید حق الناس میکنید.از خدا بترسید.حق جووونای صنعت نفت پایمال نکنید
89
Iran, Islamic Republic of
شما در قبال ما مسیول هسید اقای زنگنه.
مهسا
Iran, Islamic Republic of
واقعا انصافه كه هر وزیری كه میاد یه قانون جدید واسه خودش بذاره،مااون موقع كه با رتبه های خوب دانشگا نفت رو انتخاب كردیم درحالی كه دستمون واسه هر انتخابی باز بود،حالا خدارو خوش میاد حرفی كه الان زده میشه رو به اون موقع تعمیم داد
H
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر در دولت جمهوری اسلامی که یکی از اولویت های ان اوفو بالعقدو هست عهد شکنی جایی ندارد. بالاخره چه در این دنیا و چه در اخرت باید پاسخگوی این عهد شکنی باشید و حق الناس گذشتنی نیست
رخ
Iran, Islamic Republic of
بامردم خلاف وعده نکنید.)از سخنان مقام معظم رهبری(همین یک جمله کافست
رضا
Iran, Islamic Republic of
بنده دانشجوی دانشگاه صنعت نفت نیستم، ولی حقیقتا کاری که وزیر نفت با این دانشجویان کرده که چند تاشون از دوستانم هستند، واقعا عجیب و ظالمانه اس
با وعده استخدام دانشجو جذب کردن، بعد به راحتی زدن زیرش
قانون رو رعایت کنید لطفا جناب وزیر. شما با این کاراتون، اعتماد مردم به دولت رو هم خدشه دار میکنید
حق دوست_حق خواه
ما تنها دنبال حق هستیم
يك دانشگاه نفتي بورسيه
Iran, Islamic Republic of
به خدا حلالت نمي كنم، من از قشر ضعيف اين جامه هستم، پدرم به سختي خرج خانواده ام را ميده، فقط بخاطر اينكه سربازش نباشم رفتم دانشگاه نفت، به ولاي علي دانشگاه تهران قبول شده بودم ( كارنامه سبزم هست) . روز قيامت حلالت نمي كنم
شايد اينجا دستم از همه چي كوتاهه ولي تمام عذابي كه به من و خانواده ام دادي را اون دنيا پس ميدي
علی رحمانی
Iran, Islamic Republic of
چرا زنگنه حق اینا رو نمیده؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آقای زنگنه با این همه استرس و مشکل که برای ما درس کردی فکر نکنم من زیاد عمر کنم
شما هم مسلما نمیخای صد سال دیگه عمر کنی
ولی
منتظر ما سر پل صراط باش
سحر
Iran, Islamic Republic of
عمر و زحمات ما در این دانشگاه داره بهدر میدره،وهیچکس جوابگو نیس
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر نفت!
کمی فراتر از پیش پای خودتان را نگاه کنید.
آیندگان در قبال سیاست های شما قضاوت خواهند کرد.
کاری کنید که از کارنامه کاری خود خشنود باشید نه شرمسار!
مردم
Iran, Islamic Republic of
استخدام فارغ التحصیلان دانشگاه نفت یعنی تبعیض و ظلم به فارغ التحصیلان سایر دانشگاهها. این تنها کار مثبت آقای زنگنه بوده
علی
Iran, Islamic Republic of
چون رتبه شما در دانشگاه دو رقمی بوده الان باید استخدام شوم. واقعاً این مسخره ترین استدلال است
ایمان
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز چرا افراطی و غلط فکر میکنی .. ?!
دانشگاه صنعت نفت نزدیک به صد سال سابقه کار و تامین نیروی انسانی وزارت نفت رو داره که متعهد ترین و کارآمد ترين افراد وزارت از این دانشگاه خارج شدن .. یکی از مواردی که در دفترچه کنکور ذکر شده برا کسایی که این دانشگاه رو انتخاب ميکنن استخدام در این وزارتخونه اس ..
مثل برخی دیگر از ارگان های دولتی .. مثل دانشگاه فرهنگيان برا آموزش و پرورش یا دانشگاه مربوط به صدا و سيما .. اینکه آزمون برگزار بشه برا استخدام خب حرف نيست .. اون بحثش جداست ..
افرادی که دانشگاه نفت رو برا تحصیل انتخاب کردن با این ديدگاه و تعهد جلو رفتن که استخدام قراره بشن ..
دربدترين نقطه کشور از لحاظ آب و هوایی و سخت ترین سيستم آموزشی درس خوندن و تلاش کردن که بهترین باشن .. حالا هم ما این بی عدالتی و ناجوانمردی رو برنميتابيم ..
ملت
Iran, Islamic Republic of
اصلا هیچگونه تعهد استخدامی برای دانشگاه نفت وجود ندارد. با این استدلالهای پوچ به خود و دیگران ظلم نکنید. اگر استخدامی باشد باید همه در یک آزمون منصفانه گلچین شوند
قاسم
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز در تمام دنیا مرسومه که ارگان ها و شرکت های بزرگ، اقدام به تاسیس دانشگاهها و مراکز فنی ای می کنند و نیروهای مورد نیاز خود را در درجه اول از اون دانشگاه یا مرکز فنی می گیرند؛ شما می تونی به جای فرافکنی کمی اطلاعات رو بالا ببری.
دیدار
Iran, Islamic Republic of
عدم استخدام دانشگاه نفتی ها عین عدالت است. باید آزمون سراسری برگزار شود
امیر
Iran, Islamic Republic of
شما در جریان نیستی چیزی ننویس جناب
به ما از روز اول وعده دادن وگرنه ۴ - ۶ سال بهترین سال های عمرمونو تو هوای دلپذیر جنوب نمیگذروندیم
و بهترین دانشگاه های تهرانو قبول میشدیم و یا اینکه تو شهر خودمون ادامه تحصیل میدادیم
من فاصله خونمون با دانشگاه رازی ۳ دقیقس (پیاده!!!) ولی الان ۶۵۰ کیلومتر کوبیدم رفتم ابادانننننن!
Iran, Islamic Republic of
اگه دانشگاه نفتی ها ادعا سودشون میشه باید تو ازمون شرکت کنن. من با مدرک دکتری دولتی 5 سال تو مناطق بد آب و هوای لاوان، بهرگان و.. قراردادی شرکت من پاوری با حقوق چندرغاز کار کردم که حالا یکی چون 4 سال رفته اهواز گرمش شده بیاد یه سره استخدام بشه. البته من الان کشیدم بیرون از نفت چون میدونم هممون سرکاریم.
رضا
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز چرا نیومدید داتشگاه نفت؟ روز اولم که ما رفتیم به ما شرایط رو گفتن و ماهم قبول کردیم. پس نباید زیرش بزنن. اگر روز اول گفته بودن استخدامی نیست گردن ما از مو باریکتر
حیدر
Iran, Islamic Republic of
وقتی افرادی آشنا با محیط کار جنوب و تربیت شده برای کار در وزارت نفت هست، چرا باید از جاهای دیگه بیان برا نفت کار کنن؟ آیا این توجیه داره؟
صنعتی اصفهان
Romania
به نظر من دادن اولویت استخدامی به دانشجویان دانشگاه نفت به دور از عدالت است,ولی
اگر دانشجویانی بر این اساس و با
رتبه های خوب آزمون سراسری این دانشگاه را انتخاب و دوران دانشجویی خود را در شرایط بد جنوب گذارنده اند,حق ایشان هست که به انچه قول داده شده برسند
میلاد
Iran, Islamic Republic of
گیرم ما دانشگاه نفتی ها رو له کردید ...

با آه ناگزیر ما چه میکنید؟
امین
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای وزیر،به شخصه اگر میدانستم که روزی با این بی اخلاقی و حق خوری مواجه میشوم،هیچ وقت این رشته آن هم در دانشگاهی با بدترین شرایط آب و هوایی را انتخاب نمیکردم.
اگر از نظر علمی به ما شک دارید میتوانید بدون قضاوت از قبل و تعصب به رتبه های کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد و معدل ما دانشجویان گروه الف دانشگاه نفت نگاه کنید.
خوب است بدانید که دانشجویان این دانشگاه چند سال است که رتبه دوم را در بین دانشگاه های کشور در قبولی کنکور کارشناسی ارشد به خود اختصاص داده اند.در مورد معدل هم لازم به ذکر است که رشته های این دانشگاه بیشترین ضریب تأثیر را در بین رشته های مشابه در دانشگاه های دیگر دارد که نشان از سخت گیری های بسیار زیاد در این دانشگاه است.
Polytechnic and Texas A&M
United States
فارغ التحصیل ارشد حفاری نفت پلی تکنیک تهران و دکتری تگزاس A&M هستم. در یک شرکت خصوصی نفتی در تهران و با درآمد بالا و چند برابر دوستان رسمی شده شرکت نفت فعالیت میکنم.

فارغ التحصيلان دانشگاه صنعت نفت توجه داشته باشند درس خواندن در هیچ دانشگاهی نباید حق مضاعفی رو به کسی اعطا کنه و حتی اگر قراردادی هم توسط شرکت نفت با دانشگاه بسته شده از اول اشتباه بوده.

یادمون باشه رسمی بودن شرکت نفت یه زمان خوب بود و اگه کسی واقعا باسواد و با عرضه باشه میتونه توی یه شرکت خصوصی پول بسیار زیادی دربیاره و منت زنگنه رو نکشه
نیما
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز بحث خلف وعده است و پایمال شدن حق، همون حقی که امام حسین(ع) بخاطر دفاع ازش جونشو داد. پیشوای ما علی (ع) هست و به پیروی از ایشان تا آخرین لحظه برای احقاق حقوق پایمال شدمون میجنگیم
امیر
Iran, Islamic Republic of
این حق الناسه ...
ظلم تا کجا ...
خلف وعده تو روز روشن...
حق مارو پس بدید!
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
وقتی مسوولای یه کشور به تههدشونخدا خ عمل نمیکنن صداش زیاد درنمیاد ولی وقتی یه کشور خارجی مثل آمریکا به یه کشور دیگه اونم نه به مردم خودش بی تعهدی میکنه همه رسانه ها تو بوق و کرنا میکنن.خیرتونم بوده که این خبر رو پوشش دادیدممنون
Mona
Iran, Islamic Republic of
استخدام دانشجویان دانشگاه صنعت نفت عین عدالت است.
مگر کسی منکر استخدام دانشجویان دانشگاه تربیت معلم هست ک شماها منکر استخدام بچه های دانشگاه صنعت نفت میشید؟!
اینکه وزارت نفت حتی استخدامی بچه های دانشکده ی صنعت نفت رو نا دیدیه میگیره و به تباه شدن عمر جوانیشون بی اعتناست ظلم آشکار و بزرگیه
ارشد..
Iran, Islamic Republic of
خدا هرگز کسایی را که حق خوردن نمیبخشه....جناب آقای مهندس زنگنه پاسخگوی وعده ای ک تو دفترچه کنکور به این همه جوون که با صد هزار امید و آرزو نسبت ب آینده ی کاریشون تشکیل خانواده دادن یا قراره خرج پدر و مادری را بدن ک 6 سال از شکم خودشون گرفتن و خرج تحصیل فرزندشون دادن به این امید ک فرداها میاد و فرزندش دستشو میگیره،باشین...امید این همه جوونو نا امید نکن...خدا ازت نگذره..
رضا
United States
قضیه خیلی ساده س: توی دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری مینویسن که فارغ التحصیلان نمونه این دانشگاه از اولویت استخدامی برخوردارند. تنها انتظار این دانشجوها هم عمل به این عهده. یا هم اینکه بیان بگن دروغ بوده خیال همه رو راحت کنن.
mohammad
Iran, Islamic Republic of
خلف وعده تو روز روشن.........
داشگاه نفتی
Romania
به امید استخدام تو صنعت نفت چهارسال از بهترین سالای عمرمون رو تو آبادان با هوای گرم و شرجی گذروندیم و متاهل شدیم.ولی الان بهونه پشت بهونه برا استخدام نکردن
با تلاش و توکل به خدا.انشا... حقمون رو میگیریم.
مطلع
Canada
وزارت نفت با زیادی نیرو مواجه است .حالا باید تعداد زیادی را گیرم که قبلا قولی داده شده باشد را به این تعداد زیادی اضافه کند؟
بیکار
United States
از امکانات و حقوق در زمان تحصیل استفاده کرده اند بعد انتظار استخدام تبعیض آمیز رو هم دارند
رضا
Iran, Islamic Republic of
شما چرا تشریف نیاوردید دانشگاه نفت؟ چرا انتخاب رشته نکردید و داتشگاه نفت قبول نشدید؟ روز اول به ما قول استخدامی دادن. رشته های ما رشته ایی نیس که تو ازمون استخدامی توی تمام ارگانا باشه
عدالت
United States
در زمان کنکور فقط تعهد داده شده بود که دانشگاه نفتی ها در اولویت استخدامند. گیرم که این تبعیض را نادیده بگیریم انا نگر در 3 سال اخیر استخدامی در نفت انجام شده است که آقایون انتظار بیش از حد دارند
فارغ التحصیل بیکار
Iran, Islamic Republic of
دانشجوهای دانشگاه نفت برای خدمت به وزارت نفت و زیرمجموعش درس خونده و آموزش داده شدند , لطفا با استخدام نکردنشون اونهمه سرمایه انسانی و مالی و رو حروم نکنید.
دانشگاه نفتی
Iran, Islamic Republic of
واقعا عجیبه بعضیا ادعای نخبگی میکنن ولی ساده ترین چیز منطقی رو نمیپذیرند .. آخه ای چ استدلالی است ؟؟؟؟ آهای نخبگان بقیه دانشگاه ها به ما تعهد دادن تعهد تعهد ... خیلی ساده است .. ی عده ای فقط دارن ادعای نخبگان میکنن .. شماها اول برید معنی عدالت رو بخونید بعد نظر بدید ... بدون مطالعه و اطلاع از چیزی ب کسی تهمت نکنید ...
مردم
Iran, Islamic Republic of
یکجوری می گویند 4 سال را در هوای گرم آبادان گذراندیم انگار که شب تا صبح در زیر آفتاب کار بدنی میکردند. زیر کولر گازی مفتی درس خوانده اید ،حقوق هم داده اند بعد انتظار ظلم به دیگران جهت تبعیض در استخدام را هم دارند
رضا
Iran, Islamic Republic of
چرا خودت نیومدی این دانشگاه؟ اول برو شرایطی که روز ثبت نام خوندن رو مطلع شو بعد این حرفارو بزن.
دانشجوی نفت
Iran, Islamic Republic of
اصلا مفت درسمون خوب بوده دانشگاه نفت قبول شدیم حقمونه استخدام بشیم. اون روز که اینجا رو زدیم بخاطر استخدامش بود نه کولر گازی مفتش...
مجید
Iran, Islamic Republic of
هروقت رفتی بیرون و جلوی راه شما رو با چاقو گرفتند دم در دانشگاه
هر وقت صدای تیر اندازی زیاد شنیدی
هروقت از بیرون تیر به شیشه خوابگاهت خورد
هروقت دانشگاهت از شهر یک ساعت فاصله داشت
هروقت تو زنزندان کوت عبدالله اهواز رفتی, بعد بیا این حرف رو بزن
amin
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای وزیر،به شخصه اگر میدانستم که روزی با این خلف وعده مواجه میشوم،هیچ وقت این رشته آن هم در دانشگاهی با بدترین شرایط آب و هوایی را انتخاب نمیکردم.
اگر از نظر علمی به ما شک دارید میتوانید بدون قضاوت از قبل و تعصب به رتبه های کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد و معدل ما دانشجویان گروه الف دانشگاه نفت نگاه کنید.خوب است بدانید که دانشجویان این دانشگاه چند سال است که رتبه دوم را در بین دانشگاه های کشور در قبولی کنکور کارشناسی ارشد به خود اختصاص داده اند.در مورد معدل هم لازم به ذکر است که رشته های این دانشگاه بیشترین ضریب تأثیر را در بین رشته های مشابه در دانشگاه های دیگر دارد.
Hossein
Germany
بیکار نشستنن فارغ التحصیلان این دانشگاه بزرگترین ضربه به جامعه بود, جناب وزیر ترسیم اینده خیلی ها رو خراب کردن
عمر بر باد رفته
Germany
جناب مهندس زنگنه
کاشکی همه جوانای این مرز و بوم مثل بچه خودتون میدونستین ‌.اونموقع فکر نمیکردم با ما همچین رفتاری میکردین ...
چون با یک امضای مبارک شما میدونید چند تا عمر فرزندان این مرز و بوم داره تلف میشه
ورودي ٧٨
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه هم دانشكده اي هاي عزيز،
من شاغل در شركت نفت هستم و درك ميكنم بد عهدي وزارتخانه چقدر ناراحت كننده هست.
متاسفانه اوضاع شاغلين هم خوب نيست و طي سالهاي اخير بسياري از نيروهاي توانمند و فارغ التحصيلان نفت عطاي شركت رو به لقاش بخشيدند....
البته الان وضعيت شركتهاي خارجي و جذب اونا هم چندان جالب نيست وگرنه حتما توصيه ميكردم قيد شركت نفت رو بزنيد...
AA
Iran, Islamic Republic of
با سلام به همه دوستان دانشگاه نفتی. من خودم فارغ التحصیل همین دانشگاه هستم و البته همون موقع هم دغدغه استخدام رو داشتم. ولی این رو بدونین که فقط یکی از جاهایی که میتونین کار کنین دولت و زیر مجموعه وزارت نفته و بخش خصوصی چه در ایران و چه خارج از ایران هر چند با وجود کاهش قیمت نفت و متعاقبا کاهش پروژه ها همیشه پذیرای نفرات مستعد و سختکوش و با سواد هست. من مطمئنم که کسی که با سواد باشه بیکار نخواهد ماند و فقط و فقط به استخدام توی دولت فکر نمیکنه شرایط کار خصوصی از لحاظ مالی خیلی هم بهتره. سیاست کاری آقای زنگنه از دید کسایی که توی صنعت هستند و مشکلات رو میدونن اتفاقا کاملا قابل دفاع هست و کسی غیر از ایشون نمیتونه در حال حاضر این پست داشته باشه. فقط و فقط بخاطر یه خواسته که شایدم به حق باشه و نادیده گرفتن شرایط کشور و پروژه ها و قیمت نفت جهانی و موج اخراج تمام شرکتای نفتی هر چی که ب دهنمون میرسه به وزیر گفتن کمی بی انصافیه.
Romania
من نمیدونم از کدام سیاست کاری دارید میگید که برای جوادی هم قابل تحمل نبود.
عملا در ۳ سال گذشته یه مدل جدید قراردادی نوشتن که هر بندش ۳ تا ایراد داره.
بدبخت
Iran, Islamic Republic of
از بیکاری فکری شدیم فکری به حال ما بکنید شب و روز برامون نمونده شما را به جان عزیزانتون تکلیف ما را مشخص کنید
Iran, Islamic Republic of
روز حسابی هم هست اقای زنگنه
Hamid
Iran, Islamic Republic of
خدایی این ظلمه چون به دانشجویان قول دادید چرا الان زدین زیرش؟جناب وزیر خدا ظلم بیش از حد رو قبول نمی کنه یک درصد به فکر اون دنیا باشید.اینا از حقشون نمی گذرن
((کل نفس ذایقه الموت))
به هوش بیاید مسولان وزارت نفت
نرگس
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره جناب وزیر!
اصلا با خودتون فکر کردید که تمام این مدتی که شما ما رو بلا تکلیف و پا در هوا نگه داشتید چی داره به روز ما میاد؟؟
اصلا سر سوزنی براتون مهم هست که با آینده چند نفر دارید بازی می کنید؟؟؟
خدا هدایتتون کنه انشاالله.
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
آقای زنگنه فقط یک سوال
حال پسر جوان تحصیل کرده ای که با بهترین معدل مدرک کارشناسی و ارشد از دانشگاه صنعت نفت گرفته و به دلیل اینکه سرپرست پدر و مادر بسیار پیرش هست نميتونه کار اقماری بره (که البته اونم بصورت قراردادی و با هزار پارتی هست) و الان در شهر خودش با ماهی 400هزار تومن کارگری میکنه رو می فهمید؟؟؟؟
می دونید که این پول، پول یکببار دکتر رفتن و ازمایش دادن یکی از،اونهاست؟
هیچ فکر کردید که سالها از جون مایه گذاشتم تا با معدل بالا استخدام بشم و به زجرشون پایان بدم؟
آه من یکی دامنت رو می گیره
ای،دریغ که هیچ چیزی برای شما مهم نیست.
جلیل
Iran, Islamic Republic of
بنده دارای معدل ۱۸ از دانشگاه نفت چهارساله که پیگیر استخدام هستم؛ بیشتر از استخدام نشدن توهین ها و رفتار زشت مسیولین مربوط به استخدام بنده رو ناراحت میکنه؛ به خاطر اینهمه استرسی که کشیدم الان بیماری اعصاب دارم و شبها نمیتونم بخوابم؛ پیگیر استخدام شدن در حالی که ساکن تهران نیستم به خدا کار سختیه؛ چه کسی میتونه روز قیامت پاسخ منو بده؟من متتظر اونروزم شما هم منتظر باشید
جوان بیکار
Iran, Islamic Republic of
ای کاش آقایان تصمیم گیرنده خود نیز جوان بیکار در منزل داشتند تا حال و روز ما را کمی بهتر درک کنند حال روز مایی که به امید استخدام و با وعده وعیدهای فراوان از خیلی چیزها مایه گذاشتیم و دانشگاه نفت را برگزیدیم اما گویا اتلاف عمرمان در بهترین سالهایش همچنان ادامه دارد....
عاشق رهبر
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر
لطفا با تصمیمات خلق الساعه خود اعتماد بین مردم و نظام رو از بین نبرید. متاسفانه گویا هیچ کس نیست که بتونه جلوي زیاده روی های شما رو بگيره.
شمایی که نمیخای ما رو استخدام کنی لااقل درقبال اون همه تشویقی که تو دفترچه کنکور ما رو کردی تا بیایم این دانشکده احساس مسئولیت کن وبگو ما الان باید کجا بریم سر کار؟
میدونید هیچ صنعت دیگه ای به تخصص ما نیاز نداره.
در واقع گویا هدف شما این بوده که بااون تشویق ها جمعی از بهترین دانشجوهای این کشور رو از حضور در اجتماع و خدمت گزاری دور کنید.
این خیانت محضه.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
لطفا هر کس توانایی و بازوی عمل دارد ما را در احقاق حقوقمان یاری کند،
مسئولین، مطبوعات، رسانه ها خواهشا احساس مسئولیت کنید
مطمئن باشید که این مصداق بارز سکوت نکردن در برابر ظلم ظالم است.
دانشگاه شریف
Anonymous Proxy
از سالیان دور فارغ التحصیلان صنعت نفت رو میشناسیم.

فقط ادعا و طلبکار از زمین و زمان.
علیرضایی
Romania
تو رو خدا زودتر تکلیف ما رو روشن کنید، الان دفترچه آزمون استخدامی دستگاههاي دولتی اومده، دریغ از یک نفر اعلام نیاز رشته ی مهندسی بازرسی فنی.
آقای مهندس زنگنه تو رو خدا بگو من باید چیکار کنم؟
سه ساله که ازدواج کردم.
به نظر شما همسر من تا چند وقت ديگه ميتونه این شرایط رو تاب بیاره؟
نیما
Iran, Islamic Republic of
ﻻﻑ ﻣﺮﺩﯼ ﻣﯽﺯﻧﯽ ! ﻣﺮﺩﺍﻧﻪ ﺑﺎﺵ !
ﺩﺭ ﻣﺴﯿﺮ ﻋﺎﺷﻘﯽ ، ﺍﻓﺴﺎﻧﻪ ﺑﺎﺵ ... !
ﺩﯾﻦ ﻧﺪﺍﺭﯼ ، ﻣﺮﺩﻣﯽ ﺁﺯﺍﺩه ﺑﺎﺵ !
ﻫﺮ ﭼﻪ ﺑﺎﻻ ﻣﯽﺭﻭﯼ ، ﺍﻓﺘﺎﺩه ﺑﺎﺵ ! ...
ﺩﺭ ﭘﻨﺎه ﺩﯾﻦ ، ﺩﻛﺎﻥﺩﺍﺭﯼ ﻣﻜﻦ !
ﭼﻮﻥ ﺑﻪ ﺧﻠﻮﺕ ﻣﯽﺭﻭﯼ ، ﻛﺎﺭﯼ ﻣﻜﻦ ! ...
منوچهر
Iran, Islamic Republic of
دوستان محترم دانشگاه نفتی اگر ضریب تأثیر معدل دانشگاه نفت بیشترین مقدار را در بین رشته های مهندسی نفت و شیمی دانشگاه های مختلف کشور در بنیاد نخبگان داراست پس چرا شما بیکار هستید؟؟ چرا نامه به رهبر معظم می زنید؟؟ چرا تجمع؟؟ کسی که نخبه است خودش می تواند کارآفرینی کند!!!شما فقط تجمع می کنید. حرف ها و ادعاهای شما بی معنا و بی اثر و جوسازی کامل و پوچ است. دیگر با این چاپلوسی ها مزاحم وقت رهبر معظم انقلاب نشوید. ایشان نگرانی ها و دغدغه های مهمتری دارند.
1212
Iran, Islamic Republic of
لطفا دروغ نگویید.کدام حق استخدام؟؟!!! در دفترچه نوشته بود در صورت نیاز در اولویت استخدام هستید...الان نیاز به نیرو نیست...اگر کسی معدل 18 داشته باشد استخدام می شود..تمام...شما چهار سال در دانشگاه نفت بهترین غدا با استخر و پول ماهیانه از طرف دانشگاه و لب تاپ را گپرفتید حالا دنبال جو.سازی و دروغ گویی هستید. چهار سال در هتل نفت تشریف داشتید....اصناف هم خوب چیزی است... تا مهندسین نفت شریف و ترهان بیکار هستند کسی نباید بدون آزمون وارد شود
میرزا
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید خصوصی سازی در ایران گسترش یابد. مشکل به این گونه حل می شود. نباید از دولت انتظار داشت همه استخدام شوند. بخش خصوصی قدرت بگیردد. وضعیت کار بهبود می یابد. شما دانشجویان نفت هم تلاش خود را جهت استخدام در شرکت های خصوصی سرزمین پارس عزیز بکنید. با احترام به همه عزیزانم تبریک عرض می کنم به همه جویندگان علم و کار
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه نفتی ها عادت کردن مفت برن سرکار بدون زحمت آزمون...برادر عزیز آزمون برگزار میشه توانمندیت رو نشون بده...ما صد برابر تو مخلص رهبر هستیم و حتی شهید دادیم....
صنعتی شریف
Iran, Islamic Republic of
واقعا اگر شما دانشگاه نفتی ها توانمند هستید این همه شرکت خصوصی.....چرا تشریف نمی برید کار کنید؟؟شما اهل کار نیستید...شما اهل تجمع اعتراض غر زدن دروغ کلک دورویی و آشوب هستید
سینا
Iran, Islamic Republic of
آقای زنگنه فرمودند که با اعتصاب چیزی درست نمیشه...واقعا اگر شما رهبری را دوست داشتید چرا دست به تجمع غیرقانونی مقابل وزارت نفت زدید که موجب خوشحالی رسانه های معاند شد؟؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز وزیر محترم نفت فرمودن که صنعت نفت جای دانشجوی معدل 14 نیست حالا شما به زور می خوای وارد بشی...واقعا چرا از مقام معظم رهبری مایه می گذارید...اگر معدل 18 داشتید طبق قانون استخدام می شدید حالا متاسفانه به صورت سوذجویانه به رهبر معظم نامه نوشته و درخواست خلاف قانون می کنید...آیا بهتر نبود هنگام تحصیل تلاشتان را چند برابر می کردید؟؟
حفار
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگید و آدمهای با عرضه و باسوادی هستید برید یه مصاحبه توی شرکت های دیگه و مخصوصا شرکت های خصوصی معتبر بدید ببینیم شما رو استخدام میکنن.
محمد
Iran, Islamic Republic of
عزیزم اول برورتبه های کنکورارشدنفتونگاه کن بعدحرف ازمصاحبه وآزمون بزن.بعدم بااین شرایطی که شرکتای خصوصی دارن کی حاضربره اونجاکارکنه.
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
شما دوست داری سایتت تعطیل بشه...آخه چرا دروغ چاپ می کنی ؟؟؟؟ این ها هیچ تعهدی برای استخدام ندارن...... وزارت نفت به هیچ عنوان تعهد استخدام به کسی نداده.....
محمد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه برای رسیدن به یک استخدام که حق شما دانشجویان نفت نیست از حضرت آقا مایه می گذارید. کجا نوشته شما حق دارید؟؟؟ نوشته در صورت لزوم اولویت دارید.....چرا دروغ؟؟؟؟چرا از رهبر مایه می گذارید؟؟؟
شهرام
Iran, Islamic Republic of
با سلام پدر من از کارمندان انبار ری بوده است و موقعی که بازنشسته شدند سال 80 با تامین اجنماعی بود حقوق ایشان کفاف زندگی وی را نمیدهد در آنوقت آقای زنگنه وزیر بودند در شرایطی که ایشان در زمان طاغوت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند به ایشان توجهی نشد و در گیر بیماری هستند فقط عرض می کنم که نامه هم نوشت ولی توجهی نشد.