۰

اعلام آمادگی خبرگزاری فارس برای میزبانی مناظره درباره کرسنت

خبرگزاری فارس در نامه‌ای خطاب به وزیر محترم نفت از ایشان یا دیگر مقامات ارشد وزارت نفت دعوت کرده است که در سلسه مناظره‌هایی درباره قرارداد کرسنت شرکت کنند؛ اولین مناظره در این باره شنبه هفته آینده با حضور علیرضا زاکانی و نماینده وزارت نفت برگزار می‌شود.
کرسنت - عصر نفت
کرسنت - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، به تازگی مدیرعامل شرکت ملی نفت از باخت ایران در پرونده کرسنت خبر داده و گفته است اگر اجازه مصاحبه داشته باشد آنهایی را که اجازه اجرای قرارداد را ندادند رسوا می‌کند.

فارغ از اینکه این قرارداد بیش از هر چیز با نهی نهادهای مختلف نظارتی در سه قوه اجرا نشده است و حجه الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور یکی از اولین مخالفان این قرارداد در شورای عالی امنیت ملی در دوره اصلاحات بوده است، خبرگزاری فارس آمادگی دارد مناظره‌ای را بین منعقدکنندگان این قرارداد از جمله وزیر فعلی نفت و آقای کاردر مدیرعامل فعلی شرکت ملی نفت از یک سو و منتقدان این قرارداد از سوی دیگر میزبانی کند.

بر این اساس،‌خبرگزاری فارس در نامه‌ای خطاب به وزیر محترم نفت از ایشان یا دیگر مقامات ارشد وزارت نفت دعوت کرده است که در این سلسله مناظره‌ها شرکت کنند.

اولین مناظره در این خصوص با حضور علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس و نماینده وزارت نفت روز شنبه هفته آینده ساعت 10 صبح در خبرگزاری فارس برگزار می‌شود و این خبرگزاری آماده میزبانی از هر کدام از مقامات مدافع قرارداد کرسنت است که از سوی وزارت نفت برای این مهم معرفی شوند.

یادآوری این نکته بی وجه نیست که اظهارات اخیر مدیرعامل شرکت ملی نفت عملا اولین اظهار نظر منعقدکنندگان این قرارداد در 11 سال گذشته محسوب می‌شود و به طور کلی منعقدکنندگان قرارداد کرسنت از زمان انعقاد قرارداد تا به حال از ارائه هر گونه توضیحاتی درباره این قرارداد به خصوص در حضور رسانه‌ها و مقامات غیر همسو به شدت پرهیز کرده‌اند.

بر اساس این گزارش پس از اعلام آمادگی مدیرعامل شرکت ملی نفت برای مناظره و مباحثه با منتقدان الگوی جدید قراردادهای نفتی در محیط‌های دانشگاهی، مسعود درخشان استاد برجسته اقتصاد انرژی اعلام کرده است که برای مناظره با مدیرعامل شرکت ملی نفت در هر محیط و فضایی آمادگی دارد.




منبع : فارس
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب: 15095
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *