۰
۲۰

حکمی که کاردر صادر کرد

طی حکمی از طرف مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران مدیر عامل جدید شرکت نفت مناطق مرکزی منصوب شد.
کاردر - عصر نفت
کاردر - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، با حکم مدیرعامل  شرکت ملی نفت ایران مدیرعامل جدید شرکت نفت مناطق مرکزی منصوب شد.

در حکم علی کاردر خطاب به رامین حاتمی آمده است: با عنایت به پیشنهاد معاون محترم تولید و با توجه به مراتب تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منصوب می شوید.

بر اساس این گزارش : برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم به منظور تولید صیانتی و افزایش ضریب بازیافت از مخازن نفت و گاز ، برنامه ریزی جهت تولید حداکثری از میادین مشترک نفت و گاز ، برنامه ریزی و پیگیری مستمر جهت تکمیل و راه اندازی طرح ها و پروژه های توسعه ای و خصوصا نگهداشت تولید در چارچوب برنامه های ابلاغ شده از سوی شرکت ملی نفت ایران ، برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم جهت تربیت و بکارگیری نیروهای متعهد، متخصص و جوان ، اتخاد تدابیر پیشگیرانه تعمیراتی جهت افزایش بهره وری تجهیزات و تاسیسات و همچنین برنامه ریزی جهت نوسازی و بهسازی تاسیسات موجود و توجه ویژه به موضوع HSE و نظارت مستمر بر اجرای دستورالعمل های ابلاغ شده از بندهای این حکم است . همچنین انجام پیش بینی های لازم جهت ایجاد انعطاف در تولید گاز، متناسب با برنامه های تولید و ضرورت های فصل سرما و اتخاذ تدابیر و راهبردهای لازم به منظور ارتقا سلامت اداری و شفاف سازی تعاملات مالی در تمامی فعالیت های شرکت از دیگر موارد ابلاغی به مدیر عامل جدید شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است.

این گزارش می افزاید : مهندس رامین حاتمی دانش آموخته کارشناسی مهندس شیمی و کارشناسی ارشد مهندسی نفت (مخازن) از دانشگاه صنعت نفت است و پیش از این مدیر مهندسی و ساختمان مناطق نفتخیزجنوب بوده است.مدیریت مهندسی و ساختمان و مدیریت تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیریت تولید شرکت نفت و گاز اروندان و سرپرستی شرکت نفت و گاز مارون و مدیریت عملیات این شرکت مهمترین مسئولیت های مهندس رامین حاتمی است.

لازم به ذکر است : مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران ، در نامه ای جداگانه از زحمات و خدمات سلبعلی کریمی؛ مدیر پیشین شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در طول مدت مسئولیت مدیرعاملی این شرکت تقدیر و تشکر کرده و از درگاه خداوند متعال برای وی توفیق روزافزون را مسئلت داشته است.



منبع : فارس
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 17272
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


بي نام
Iran, Islamic Republic of
اي كاش زودتر اين جابجايي انجام مي شد نه بعد از سه سال ويراني.
Iran, Islamic Republic of
اگه سه سال منظورت ابادكردن مناطق و جلوگيري از دزدي ها بوده درسته ويراني معني شماست
ع.میرحسینی
Romania
خدا میدونه از کجا میسوزی که اینجور میگید
احمدرضا
Iran, Islamic Republic of
عملکرد بسیار ضعیف و مافیایی جناب سلبعلی کریمی در بخش انتصابات افراد کلیدی داشتند که بجای شاخص شایسته سالاری شاخص های چاپلوسی، سفارش! و بدون داشتن حداقل های شرایط احراز سمت !!

واقعا خیلی از سمت های کلیدی که با توصیه و سفارش ایشان توسط مدیران عامل شرکت های زیرمجمو عه زده شده است صد درصد خلاف و نیاز به اصلاح فوری دارد!
این تغییر بسیار لازم بود و خیلی دیر انجام شد....خدایا شکرت که هستی بالای سر بندگان بی پناهت!
Iran, Islamic Republic of
کریمی سه سال تمام ارکان نفت مرکزی را ویران نمود.....تفکر اصلی ایشان ریاکاری, باندبازی, انتصابات سفارشی
Iran, Islamic Republic of
خیرمقدم به جناب حاتمی...
امید است جناب حاتمی علت کوچاندن مدیر منابع انسانی نفت مرکزی جناب فرشاد و رییس امور کارکنان نفت مرکزی جناب صادق دوست و جناب زارع رییس برنامه ریزی نفت مرکزی و مدیرمنابع انسانی جدید جناب عباسبان بررسی کنند چه بوده است!!!!
ضمنا عملکرد نفرات جایگزین و فاصله تخصصی و تجربی نفرات سفارشی جدید را بررسی فرمایید.
بنده فکر میکنم بعضی از مدیران با عملکرد صضعیف کارکنان شایسته را نابود و فراری میدهند!
حسین
Romania
معلومه خیلی داری میسوزی
بهروز
Iran, Islamic Republic of
آقای کریمی عملکرد نسبتا ضعیفی داشت اما در یک مساله اونم اخراج کسانی امثال آقای فرشاد کار بسیار بجا و کاملا درستی بوده است اگر جنابعالی در نفت مرکزی باشید قطعا از رفتن برخی که عنوان مدیر را یدک می کشند ناراحت نمی شوید
موسی
Iran, Islamic Republic of
بر ادر عزیز ضمن احترام‌بشما .....جناب فرشاد مدیر منابع یکی از پاکترین و صالح ترین بود که توسط جناب کریمی ضد منابع انسانی کوچ‌کرد!
از ایشون بگذریم چرا رییس برنامه ریزی منابع انسانی و جانشین احتمالی فرشاد هم رفت از نفت مرکزی!؟؟؟؟؟؟
حال چرا رییس امور کارکنان صادق دوست که فردی صالح و‌خوش اخلاق بود رفت !؟؟؟
و تعدا دیگر
لطفا با رعایت حق و عدالت قضاوت کنید.
کارمند30سال سابقه
Iran, Islamic Republic of
انتصاباتی که کریمی طی این4سال انجام داد,اکثرا بدون داشتن شرایط احرازوباعث فرار کارشناسان ومنزوی کردن بسیاری از کارکنان توانمندشد,ایشان امتحان خود را در اروندان و دارخوین ومناطق نفتخیز پس داده بود وگماردن وی به این سمت اشتباه بود,گواینکه تا اینجاهم با لابی نمایندگان ومحسن رضائی بود,.... وی با نمایندگان وبوجوداوردن باندی ....خصوصادرشرکت زاگرس وتثبیت افرادبی تخصص درهمین شرکت زاگرس دریکماه پیش حاکی از ..... داشت,خدایا شکرت,
sadegh
Iran, Islamic Republic of
به دور از اغراق و غوغاسالاری، انتصاب مهندس بدیع اله موسوی توسط مهندس کریمی از کارهای بسیار شایسته ایشان بوده و مورد تایید کارگران و کارمندان، چراکه موسوی مدیری است آشنا به نقاط قوت و ضعف مناطق و ستاد، شاید تنها فردی باشد که در 4 منطقه (دالان، کنگان، سروستان و پارسیان) و ستاد در شرایط سخت حضور داشته و کارهای زیربنایی عظیمی را از خود به یادگار گذاشته است. موسوی به حق امیر کبیر زاگرس است که باید روش مدیریتی ایشان کتاب شده و در دانشگاه ها تدریس شود. همکار گرامی بهتر است کمی به حق و حقیقت بنویسیم و واقعیت را روایت گر باشیم.
کارمند 40 ساله نفت
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز کارمند 30 ساله سلام ببخشید میشه بفرمایید که در زاگرس آیا از موسوی محق تر و شایسته تر وجود داشت؟ ضمنا اسامی نفراتی که شایسته بودند و منزوی شده اند را عنوان بفرمایید. همکار محترم زاگرس از ضعف مدیران ناکارآمد، کمر خم نموده بود، امید و نشاط کارمندان در زیر تازیانه آنان به ستوه آمده بود. و امروز که تغییراتی اندک در ستاد ایجاد شده این جفاست که عملکرد پربار زحمت کش ترین و سختکوش ترین مرد زاگرس مهندس موسوی را نادیده بگیرید و بوته نقد قرار دهید. دیری نخواهد پایید که به اشتباه خود اعتراف خواهید کرد
Iran, Islamic Republic of
انتصاب مدیر عملیات زاگرس شایسته ترین انتصاب در عمر شکل گیری زاگرس است . اگر کریمی برای زاگرس کاری نکرده باشد این بزرگترین هدیه بود که اثراتش در آینده ای نزدیک نمایان خواهد شد.
امین
Iran, Islamic Republic of
طبیعی است آنان که اهل کار و کارآمدی نیستند با انتصاب مدیرعملیات جدید زاگرس در تعارض اند چراکه موسوی مرد میدان عمل و شهسوار عرصه جوانمردیست.
خسروی
Iran, Islamic Republic of
خدایا شکرت که جای حق نشستی؟ مگر بقیه کار نمیکردند فقط ایشئن کار میکرد؟ چه ربطی دارد؟
ایشون به هیچ وجه در حد این سمت نیستند و هیچ اشکالی ندارد که شما نظر شخصی تان را بفرمایید.
اما از نظر خیلی ها این گزینه برای مدیر عملیات به هیچ وجه مناسب نیست چون مشکل روحی روانی حاد دارد و بسیار متوهم است 2 بسیار غیر فنی و نا آشنا به ایندسمت حساس هست3 باعث فرار و خروج خیلی ها با شخم زدن درآینده خواهد شد.4 بسیار اهل زد و بند و ریاکاری و شلوغ بازی و ...هستند.
Iran, Islamic Republic of
نگو مدیر عملیات
این آدم در حد رییس خدمات هم نیست
rahgozar
Iran, Islamic Republic of
به یقین مجموعه زاگرس جنوبی استحقاق مدیری کارآمد، دلسوز، پرتلاش، سخت کوش، خستگی ناپذیر، شجاع، مجرب و ... را داشته و امروز به یاری حضرت حق و سرانگشتان تدبیر و درایت حضرتعالی این مهم منتج به نتیجه شده و امیری کبیر و شجاع عهده دار سمت مدیر عملیات گردیده است. تحقیقاً ثمرات این مهم، چونان باقیات و صالحاتی خواهد بود که در آینده شاهد شکوفایی هرچه بیشتر مجموعه تحت مدیریت خواهیم بود. پس زود قضاوت نکنید.
ياور
Iran, Islamic Republic of
با عرض خيرمقدم به آقاي مهندس حاتمي يكي از مديريتهاي كه نياز به جراحي دارد امور مالي مخصوصا واحد حسابداري است و در اين چند سال اخير با راهبري ضعيف رئيس حسابداري...
کاوه
Iran, Islamic Republic of
با سلام

مهندس کریمی مدیری نمونه ، زحمتکش ، کاردان و انقلابی با سابقه بسیار خوب در سیستم وزارت نفت هستند.
چه خوب است انسانها قضاوت درست و بدون جهت گیری انجام دهند.
از خداوند برای ایشان آرزوی توفیق ، سربلندی و پیشرفت را خواستارم.
Iran, Islamic Republic of
تو که لالایی بلدی چرا .......
قضاوت درست ،،،،،،،
کریمی و کاردانی!،،،،،،،،