۰

شکایت رسمی پارس جنوبی

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی‌جم گفت: محمد طیبی پس از عقد قرارداد با تیم پارس جنوبی‌جم، به تیم القطر قطر پیوست که در همین راستا باشگاه پارس جنوبی از این بازیکن به فدراسیون فوتبال شکایت کرد.
محمد طیبی - عصر نفت
محمد طیبی - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، بهرام رضاییان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محمد طیبی روز چهارشنبه با تیم القطر قطر انعقاد قرارداد کرد، اظهار داشت: طیبی همزمان با تیم پارس جنوبی‌جم، با القطر و الاهلی قطر قرارداد بسته بود که براساس آئین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ایران خطا است.

وی با تاکید بر آشنایی بازیکنان با آئین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ایران و با گلایه از طیبی به خاطر عقد همزمان قرارداد با چند تیم گفت: محمد طیبی که پس از عقد قرارداد با تیم پارس جنوبی‌جم، به تیم القطر قطر پیوست باشگاه پارس جنوبی از این بازیکن به فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی‌جم با بیان اینکه محسن فروزان گزینه نخست کادر فنی برای سنگربانی تیم تعیین شده گفت: مصدومیت علت رفتن الکساندرو فلیپ، دروازه‌بان برزیلی که تازه به عضویت این تیم درآمده است چراکه هر دروازه‌بانی که جذب می‌‌شود، دروازه‌بان دوم تیم پارس جنوبی است و محسن فروزان گزینه نخست کادر فنی برای سنگربانی تیم است.

رضائیان با اشاره به آغاز مسابقات لیگ برتر افزود: تیم پارس جنوبی‌جم ششم مرداد در نخستین دیدار خود در مسابقات لیگ برتر مهمان گسترش فولاد تبریز است.



منبع : تسنیم
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب: 18334
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *