۱
۵
دردسری جدید برای نماینده‌ای که حالا کارمند نفت است

باز شدن پرونده فسادی دیگر در نفت

​پرونده فرزند یکی از نمایندگان معروف مجلس که هم‌اکنون در وزارت نفت مشغول کار است، به دلیل سوءاستفاده از جایگاه حقوقی پدر خود منجر به بازداشت وی و تنی چند از افراد دیگر شده است.
باز شدن پرونده فسادی دیگر در نفت
به گزارش میز نفت، یکی از 50 نماینده ادوار مجلس که هم‌اکنون در یکی از شرکت‌های مهم نفتی صاحب جایگاهی مهم است، این روزها با یک مشکل بزرگ دست‌به‌گریبان است؛ فرزند وی با تنظیم نامه‌هایی برای وزارت نفت زنگنه، اقدام به سوءاستفاده از جایگاه آقای نماینده می‌کرده است که مهم‌ترین بخش کاری وی، نقد کردن و وصول مطالبات شرکت‌های نفتی بوده است.

وی هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد ولی نکته جالبش آنجاست که آقای نماینده ادعا کرده است فرزند وی هیچ نقشی در این نامه‌ها نداشته است و مسئول دفتر وی با اغفال فرزندش، وی را به این وادی کشانده است! هم‌اکنون فرزند این نماینده در بازداشت به سر می‌برد و چند نفر دیگر هم در جابجایی‌های مالی این پرونده مورد بازجویی قرارگرفته‌اند.

اینکه یک نماینده سابق مجلس که پس از شکست در راهیابی به بهارستان وارد وزارت نفت شده است یک موضوع است و بحث مهم‌تر این است که وزیر نفت در توجیه استخدام نمایندگان در نفت گفته بود اگر نمایندگان را استخدام نکند،  فساد ایجاد می‌شود.

باید از بیژن نامدار زنگنه پرسید که وقتی یک نماینده و فرزند وی صاحب یک پرونده کارچاق‌کنی هستند و بابت نامه‌های سفارشی به وزارت نفت، دست به کاسبی می‌زدند آیا حضور این نمایندگان در نفت موجب دامن زدن به فساد نمی‌شود؟!

روزی که وزیر نفت در مجلس از استخدام نمایندگان می‌گفت و برخی نمایندگان فریاد «احسنت، احسنت» سر می‌دادند باید به امروز هم فکر می‌کرد که پرونده‌ها یکی پس از دیگری رو می‌شوند و فسادی که وزیر نفت معتقد بود با استخدام انبوه نمایندگان نابود می‌شود، چگونه تبدیل به یک چالش سخت برای وی و سایر مدیرانش شده است.
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۱۶
کد مطلب: 20956
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


آریو
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر شما را بیامرزه که افتضاح خواص را رو میکنید.
اگر فیلتر نشید ، شانس آوردیم.
Iran, Islamic Republic of
واقعا "احسنت، احسنت"
Iran, Islamic Republic of
زنگنه باید برکنار شود
نجم
Iran, Islamic Republic of
سلام
چرا مجلس برای صیانت از خودش و کاستن از فساد و رانت و ملاحظاتی که نمایندگان را وادار میکند تا برای آینده نگری خود از پرسشگری که از اهم وظایف یک نماینده است سرباز زنند، قانونی را مصوب نمیکند که نمایندگان و بستگان درجه یک آنها در حین و پس از اتمام دوره نمایندگی حق ندارند در سازمانهای دولتی و نیمه دولتی ( بجز محل قبلی خدمت خود که قبل از دوره نمایندگی در آن بوده اند )بهر عنوان مشغول بکار شوند ونباید تا 5 سال در جایی دیگری بجز محل قبلی خدمت خودشان خدمت کنند و حتی بصورت انتقال را هم جلوگیری نماید تا این همه رانت و ملاحظات پایان یابد و وزرا اینهمه خلاف نکنند و با لابیگری و قولهای واهی نمایندگان را بخرند.
لی لیپود
United States
وای چه وضعی شده آدم باورش نمی شه