۰

کانادا تولید نفت خود را کاهش می‌ده

تحلیلگران انتظار دارند شرکت های نفت کانادا یک میلیون بشکه در روز در ماه‌های آینده به خاطر کاهش تقاضا و سقوط قیمت نفت، تولید خود را پایین آورند.
کانادا | میز نفت
کانادا | میز نفت
به گزارش میز نفت ، در حالیکه شرکتهای نفت کانادا آماده می‌شوند دورنمای کوتاه مدت و گزارش درآمد خود را در سه‌ماهه‌ اول سال جاری میلادی منتشر کنند، تحلیلگران انتظار دارند این شرکت ها یک میلیون بشکه در روز در ماه‌های آینده به خاطر کاهش تقاضا و سقوط قیمت نفت، تولید خود را پایین آورند.

 شرکت های کانادایی همین الان هم در برابر سقوط قیمت نفت عکس العمل نشان داده‌اند ولی تحلیل گران و سرمایه گذاران به دنبال  نشانه های بیشتری در این گزارش‌ها در مورد برنامه‌های آنها در بحبوحه دومین بحران بزرگ نفتی طی 5 سال گذشته هستند.

 شرکت هاسکی انرژی بودجه و تولید خود را کاهش داده است. کناووس انرژی هزینه‌ سرمایه ای خود را در 2020 حدود 32 درصد پایین آورده است. شرکت نفت آتاباسکا هم هزینه سرمایه ای خود را کاهش داده و تولید نفت سنگین در هنگینگ استون را  محدود کرده است.
 مدیرعامل شرکت آتاباسکا می‌گوید:« من انتظار کاهش تولید در تمام مناطق را دارم. در حال حاضر این یک جنگ برای بقاست».

تیم مک میلان، مدیر عامل مجمع تولیدکنندگان نفت کانادا در اوایل مارس که قیمت جهانی نفت 25 درصد کاهش یافت گفت:« متکی بودن بر قیمت نفت ما را در برابر نوسانات شدید آن آسیب‌پذیر کرده است و آنچه امروز شاهد آن هستیم، تاثیرات منفی آن بر اقتصاد کاناداست».

 طبق تخمین های ریستاد انرژی، کاهش تولید نفت کانادا در سه ماهه دوم سال جاری میلادی احتمالاً بیش از 1.3 میلیون بشکه در روز خواهد بود.



منبع : تسنیم
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب: 27120
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *