۰

پیش بینی جدید از قیمت دلار

رئیس اسبق کانون صرافان و عضو کنونی این کانون گفت: روند قیمت‌ها در بازار ارز طی روزهای آینده متناسب به شرایط کاهشی می‌شود اما این کاهش چشم‌گیر نخواهد بود، زیرا اتفاقات خاص سیاسی و اقتصادی در راستای افزایش عرضه رخ نداده است.
قیمت دلار | میز نفت
قیمت دلار | میز نفت
به گزارش میز نفت ، کامران سلطانی‌زاده اظهار کرد: قیمت‌ها در بازار ارز از اوایل هفته گذشته تا روز گذشته افزایشی بود اما در حال حاضر قیمت‌ها در این بازار مقداری کاهشی شده است. با توجه به شرایط فعلی، همچنان خریدار در بازار ارز وجود دارد و مقابل صرافی‌ها صف شکل می‌گیرد اما این افرار در حال حاضر به دلیل افزایش ناگهانی قیمت‌ها صبر کرده‌اند.

وی با بیان اینکه قیمت دلار هنوز به ۲۷ هزار تومان هفته گذشته برنگشته است، گفت: نامشخص بودن تکلیف برجام بر وضعیت بازار ارز ثاثیر می‌گذارد و اگر اخبار مثبتی در این زمینه منتشر شود، قیمت‌ها به سمت کاهشی شدن حرکت می‌کنند. از سوی دیگر، هر چه کاهش تحریم‌ها را داشته باشیم، افزایش صادرات نفت و کالاها را خواهیم داشت که این امر نیز به بازگشت ارز به کشور و کاهش قیمت ارز کمک می‌کند.

رئیس اسبق کانون صرافان ادامه داد: اگر در روزهای آتی نیز همچنان با کاهش تقاضا در پی افزایش قیمت ارز مواجه باشیم، روند کاهش نرخ ارز نامحسوس خواهد بود، زیرا در روزهای آینده به نظر نمی‌رسد که اتفاقات خاصی رخ دهد.

سلطانی‌زاده بیان کرد که روند قیمت‌ها در بازار ارز طی روزهای آینده متناسب به شرایط کاهشی می‌شود اما این کاهش چشمگیر نخواهد بود، زیرا اتفاقات خاص سیاسی و اقتصادی در راستای افزایش عرضه رخ نداده است.

منبع: ايسنا
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 31160
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *