۰
۳
اصلاحیه یک خبر

چرا اوجی به مسکو نرفت؟

میز نفت - یک منبع اگاه گفت: دلیل سفر نکردن جواد اوجی به مسکو به دلیل عدم فرصت لازم برای اعمال برنامه‌ریزی دقیق و متناسب با جایگاه وزیر نفت ایران از سوی روسیه بوده است.
چرا اوجی به مسکو نرفت؟
به گزارش میز نفت ، در پی انتشار گزارشی در خصوص انفعال وزارت نفت در حوزه دیپلماسی انرژی و عدم حضور وزیر نفت در اجلاس انرژی روسیه،یک منبع آگاه به میز نفت گفت: زمانی که برنامه ریزی دعوت از میهمانان و پنل ها از سوی روسها در حال انجام بود، هنوز وزیر بعدی نفت جمهوری اسلامی ایران مشخص نشده بود و بر همین اساس، حضور وزیر نفت کشورمان در هاله ای از ابهام قرار داشت و طبعا برنامه ای نیز برای حضور وزیر نفت کشورمان در پنلهای کنفرانس دیده نشده است.

وی افزود: اما پس از به وزارت رسیدن جواد اوجی، نواک در نامه ای رسمی که رسما توسط سفیر روسیه تسلیم وزیر نفت شد، از اوجی دعوت کرد تا در این رویداد بین المللی حضور یابد اما از آنجاکه بدلیل یاد شده، برنامه رسمی و پنلی برای هیات ایرانی درنظر گرفته نشده بود و هیئت ایرانی باید صرفا نظاره گر و شنونده مباحث می بود تصمیم گرفته شد وزیر نفت به منظور حفظ جایگاه و شان جمهوری اسلامی ایران، از حضور در این اجلاس صرف نظر کرده و از سال بعد میهمان این رویداد باشد.
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۴۴
کد مطلب: 31334
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


قاسمی
Germany
توجیه خنده‌داری بود.
Iran, Islamic Republic of
کجایش خنده دار است؟!! وزیر برود انجا بنشیند که چه بشود؟باید از قبل هماهنگی میشد که تیم جناب زنگنه و آقای دیپلمات هماهنگی نکردند و طرف روس هم با توجه به انتقال دولت در ایران برای وزیر ایرانی برنامه ای نگذاشته ..اینها نتایج انفعال تیم زنگنه است و ربطی به اقای اوجی و تیم ایشان ندارد....برای تخریب اقای اوجی بهانه های معقول تری بیابید..
Iran, Islamic Republic of
ای خدا ملت را چی فرض کردین