۰
۱

این روایت واقعی است!

این روایت واقعی است!
وحید حاجی پور | انتخابات تمام شده بود؛ محمود احمدی نژاد برای بار دوم به ریاست جمهوری برگزیده شده و حالا قرار بود از فعالان ستادهای انتخاباتی بابت تلاش هایشان تقدیر شود. مرد پرحاشیه نفتی، که ریاست یکی از ستادهای انتخاباتی استان ها را برعهده داشت، می گفت این پیروزی مرهون تفضل ویزه امام زمان است. مانند رئیس جمهور اسبق که از روابط خوب خود با صاحب زمان می گفت.

او سخنرانی کرد؛ بیشتر وقت سخنرانی خود را به موضوعی اختصاص داد که به «ولایت» می پرداخت؛ کلمه «فقیه» به تاسی از احمدی نژاد سانسور شد. مانند. خط فکری آن روزها ریاست جمهوری که می گفت فقیهان و عالمان، نمی توانند واسطه فیض امام آخر شیعیان باشد، شخص صاحب الزمان به احمدی نژاد عنایت دارد و دوستداران احمدی نژاد هم می توانند از این فیض بهره مند شوند. 

او با این تفکر، به بیان محتصات ارتباطی با امام مهدی (عج) پرداخت و به یکباره چشمان خود را به درب ورودی قفل کرد؛ با بغضی در گلو گفت «نثار قدوم صاحب الزمان سه صلوات ختم بفرمایید»؛ عده ای جلسه را ترک کردند و عده ای دیگر ماندند تا با ماندشنان، در نفت صاحب سمت و منصبی شوند. همین نیز شد و خروجی ها، کنار گذاشته شدند و مابقی، با تائید توهم آن بزرگوار، امروز هم به نان و نوایی رسیدند.

صاحب آن ایده در سکوت و انفعال برخی نهادها، اما این روزها نفت را روی انگشتش می چرخاند. با طیب خاطری وصف ناشدنی!

 
شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۰۵
کد مطلب: 32012
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عالیه. همون خطی که ارباباتون باهاش قبلی رو میزدن شما هم سر دست گرفتی