۰

آماری از صادرات نفت عراق به آمریکا

میز نفت - اداره اطلاعات انرژی امریکا اعلام کرد که عراق طی هفته گذشته به طور میانگین 235 هزار بشکه در روز نفت خام به امریکا صادر کرده است.
به گزارش میز نفت، در گزارش اداره اطلاعات انرژی امریکا آمده است: امریکا طی هفته گذشته به طور میانگین 5 میلیون و 775 هزار بشکه در روز از 8 کشور نفت وارد کرده است.

امریکا طی هفته گذشته روزانه به طور میانگین 235 هزار بشکه نفت خام از عراق وارد کرده و این رقم نشان دهنده کاهش واردات نفت امریکا از عراق نسبت به هفته پیش از آن است که 273 هزار بشکه در روز نفت خام وارد کرده بود.

اداره اطلاعات انرژی امریکا اعلام کرد بیشترین میزان واردات نفت طی هفته گذشته به ترتیب از کانادا به طور میانگین 3.691 میلیون بشکه در روز، مکزیک 760 بشکه در روز، عربستان 427 هزار بشکه و کلمبیا 290 هزار بشکه در روز بوده است.

امریکا همچنین به طور میانگین 175 هزار بشکه در روز از اکوادور، 103 هزار بشکه در روز از برزیل، 94 هزار بشکه در روز نفت خام از نیجیریه وارد کرده است.

بنابر گزارش مذکور امریکا طی هفته گذشته هیچ مقدار نفت خام از روسیه و لیبی وارد نکرده است.

امریکا پرمصرف ترین کشور در زمینه نفت است که با مصرف روزانه 19.4 میلیون بشکه که 19.7 درصد از حجم مصرف جهانی را تشکیل می دهد و در جایگاه اول جهانی قرار دارد.
شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 35788
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *