۰

همچنان در مرحله مذاکره با روسیه

میز نفت - با وجود گذشت 15 ماه از امضای تفاهمنامه میان شرکت ملی نفت ایران و گازپروم روسیه برای سرمایه گذاری 40 میلیارد دلاری در ایران، محسن خجسته مهر گفته است هنوز در مرحله «مذاکره» هستیم.
محسن خجسته مهر | میز نفت
محسن خجسته مهر | میز نفت
به گزارش میز نفت، محسن خجسته مهر امروز در مراسم امضای تفاهم نامه اجرای پویش اهدای بسته‌های آموزشی به دانش اموزان محروم مناطق نفت خیز و گاز خیز در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص مذاکرات صورت گرفته با روسیه، اظهار کرد: با روس ها مذاکرات فنی و اقتصادی ادامه دارد و به محض پایان مذاکرات کار حقوقی و قراردادی کار آغاز خواهد شد و متناسب با نتایجی که می‌گیریم اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص آخرین وضعیت تعییین تکلیف میدان آرش، گفت: در مورد میدان آرش مشخصا وزیر نفت قبلا و وزارت خارجه اعلام موضع کرده و اکنون موضع ما همان موضع وزارت خارجه و وزیر نفت است.

مدیر عامل شرکت ملی نفت در مورد وضعیت تولید در غرب کارون اظهار کردکرد: از نظر تولید، نسبت تولید و توسعه در میادین مشترک به میادین مستقل سه به یک است یعنی ۳ برابر از میادین مشترک و یک برابر از میادین مستقل تولید داریم، بنابراین اولویت ما در خصوص تولید حداکثری از تولید میادین مشترک دنبال می شود، ضمن اینکه، اکنون در حال اجرای پروژه های نگهداشت توان و افزایش تولید از این میادین هستیم.
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 36136
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *