۰

رشد 15 درصدی مصرف بنزین

میز نفت - مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از افزایش میانگین مصرف بنزین ‌در کشور خبر داد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد مصرف بنزین امسال نسبت به سال قبل ۱۵ درصد افزایش یافته است.
پمپ بنزین | میز نفت
پمپ بنزین | میز نفت
به گزارش میز نفت، جعفر سالاری‌نسب در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه مصرف فرآورده‌های نفتی در کشور بالاست از مردم درخواست کرد در زمینه مصرف سوخت و انرژی از جمله نفت، گاز، بنزین، نفت و گاز مدیریت داشته باشند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بار دیگر با تاکید بر اینکه ‌"مصرف انرژی در ایران نسبت به دیگر نقاط جهان بسیار بالا‌ست"، افزود: استانداردهایی که در مصرف انرژی در جهان رعایت می‌شود، در برخی موارد در کشورمان 3 تا 4 برابر ‌بیشتر است.

‌وی در پاسخ به این ‌سئوال که آیا رکود مصرف بنزین که بعضا در خبرها اعلام می‌شود صحت دارد، تصریح کرد: ‌آمارها نشان می‌دهد امسال بیش از 15 درصد نسبت به سال قبل در مصرف بنزین افزایش داشته‌ایم.‌‌

سالاری‌نسب با بیان ا‌ینکه برای تأمین سوخت فصل زمستان و نیروگاه‌ها تمهیدات لازم اندیشیده شده است، تاکید کرد: با تمهیدات اندیشیده شده  و با توجه به تولید خوب فرآورده‌های نفتی در کشور، هیچ نگرانی برای تأمین سوخت بنزین و نفت و گاز ‌نداریم.

وی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پاسخ به سئوال پیرامون تأمین سوخت بنزین برای تعطیلات نوروز نیز خاطرنشان کرد:  برای نوروز آینده هم در تأمین بنزین مشکلی نداریم.

منبع: تسنیم
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۵۷
کد مطلب: 36246
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *