۰

درخواست نفتی صادق محصولی چه بود؟

میز نفت - منصور حقیقت پور استاندار اسبق اردبیل گفت: وقتی من استاندار اردبیل بودم و محصولی وزیر کشور، او به من خیلی فشار می‌آورد که این پرونده را جمع کنم؛ به موقع خواهم گفت چه کسانی در این پرونده بودند.
صادق محصولی | میز نفت
صادق محصولی | میز نفت
به گزارش میز نفت، منصور حقیقت پور درباره ثروت صادق محصولی به سایت انتخاب گفت: محصولی آدمی بود که خالص سازی را در ارومیه راه انداخت و باعث انزوای شهیدان بزرگ ما مهدی و حمید باکری شد. وقتی ایشان به تهران آمد، به دلایلی که دلایل آن را نیز به موقع خواهم گفت در یک خانه ۷۰ متری در سلسبیل مستاجر می‌شود. پس از این دوره، سوآپ یک رانت خیلی بزرگی بود که باعث ثروتمند شدن محصولی شد.

منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا، درباره برخی اظهارات مبنی بر موتور محرکه ای به نام ثروت محصولی در جبهه پایداری گفت: ثروت محصولی در جبهه پایداری موثر است، اما همه چیز نیست. آنچه باعث شکل گیری جبهه پایداری است، اولا سرمایه و ثروت محصولی نیست، بلکه مدار فکری و زاویه تفکری است که این‌ها به اسم انقلابی گری گرفته اند. این‌ها به مرور از آن پارادایم‌های اصلی و اساسی انقلاب اسلامی که حاصل اندیشه‌ی امام و توسعه‌ی آن توسط شهید بهشتی و شهید مطهری است دور شده اند.

وی افزود: زمانیکه این افراد متشکل شدند، برای زیرساخت رفتار سیاسی نیاز به پول داشتند که در این مسیر هم ثروت شخص آقای محصولی می‌تواند موثر باشد، هم چنگی که این‌ها به ثروت نظام جمهوری اسلامی ایران از مسیرهای ویژه خواری و رانت خواری زده‌اند تاثیرگذار بوده است.

حقیقت نژاد ادامه داد: یکی از نمونه‌ها بحث سوآپ نفت است. وقتی من استاندار اردبیل بودم و محصولی وزیر کشور، او به من خیلی فشار می‌آورد که این پرونده را جمع کنم؛ به موقع خواهم گفت چه کسانی در این پرونده بودند.
 
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 36490
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *