۰

یاران میرکاظمی در راه تاپیکو

میز نفت - با صدور حکم مدیریت تاپیکو برای بابک افقهی، تعدادی از افراد نزدیک به مسعود میرکاظمی رئیس سابق سازمان برنامه‌وبودجه خود را برای حضور در شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ بزرگ آماده می‌کنند. بابک افقهی مسئول دفتر میرکاظمی در سازمان برنامه بود و حالا، مدیریت یکی از بزرگ‌ترین بنگاه‌های اقتصادی ایران را در دست گرفته است.
به گزارش میز نفت، در دولت سیزدهم و طی دو سال اخیر، تغییرات بسیاری در هیئت‌مدیره این شرکت و مدیران آن صورت گرفت که همین موضوع موجب بروز نارضایتی‌های گسترده‌ای در میان سهامداران این شرکت شد.

البته چنین اتفاقی برای تاپیکو که همواره در کانون توجه قرار داشته، طبیعی است اما با تغییرات جدید هیئت‌مدیره این شرکت، به نظر می‌رسد این شرکت راه دیگری را انتخاب کرده است.

این شرکت که وابسته شستاست، ازجمله شرکت‌های بزرگ بورسی ایران به شمار می‌رود و به همین دلیل، حساسیت بیشتری روی آن وجود دارد. بااین‌وجود، تیم جدید در تاپیکو، راه سختی در پیش دارد چراکه سامان دادن به شرایط موجود، نیازمند تصمیمات بزرگ و ریسک‌پذیر است که باید دید هیئت‌مدیره این شرکت و مدیران زیرمجموعه، قرار است چه عملکردی از خود به‌جای بگذارند. 

یاران میرکاظمی در راه تاپیکو - میز نفت
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 36614
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *