۰

میز نفت باز هم تبرئه شد

میز نفت - پرونده دومین شکایت شرکت ملی نفت دولت سیزدهم از میز نفت، این بار هم با تبرئه این پایگاه خبری – تحلیلی بسته شد.
به گزارش میز نفت، این رسانه که طی سال های گذشته با بیش از 30 شکایت قضایی، مستندات خود را به دادسرا و دادگاه ارائه کرده، این بار هم در پرونده ای دیگر حکم منع تعقیب دریافت کرد.
 اکبر نصراللهی سخنگوی هیات منصفه روز دوشنبه اظهار داشت: اتهام‌های‌آقای بهروز بهزادی در تاریخ ۵ آذر ۱۴۰۲ طبق بند ۷ ماده ۶ قانون مطبوعات «نشر اکاذیب و چاپ و انتشار اسناد رسمی و محرمانه» با تیتر «پشت پرده حجاب بان‌ها» است که هیات‌منصفه پس از شنیدن دفاعیات متهم با اکثریت مطلق آراء وی را مجرم می‌داند و وی را با همین رای مستحق هیچ تخفیفی نمی‌داند.

در جلسه امروز همچنین پرونده اتهام مدیر مسوول و صاحب امتیاز پایگاه خبری اصلاحات نیوز بررسی شد که هیات منصفه بعد از استماع دفاعیات متهم وی را مجرم نشناخت.

سخنگوی هیات منصفه در ادامه افزود: اتهام مهدی انوشه‌ای مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری اصلاحات نیوز، «انتشار حکم در روند رسیدگی بدون مجوز قانونی(در حکم افترا)» موضوع شکایت شرکت الحاوی مورخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲، بوده است.

هیات‌منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی بررسی شد، اتهام وحید حاجی پور مدیر مسوول و صاحب امتیاز پایگاه خبری میز نفت بود که هیات با اکثریت آرا او را نیز مجرم نشناخت.

نصراللهی در این زمینه نیز گفت: اتهام وحید حاجی‌پور مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری میز نفت، "نشر اکاذیب به قصد تشویق اذهان عمومی و اضرار به غیر" موضوع شکایت شرکت ملی نفت ایران در مورد تیتر خبرهای "غارت ملی در لایه نفتی پارس جنوبی با آوانگارد" و "جزییاتی از قرارداد جنجالی آوانگارد" مورخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰، بوده است.

میز نفت تبرئه شد - میز نفت
دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 36863
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *