۰

سالاری باز هم جای خالی داد+عکس

میز نفت - جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش یکبار دیگر در ماجرای واردات بنزین جای خالی داد.
به گزارش میز نفت ، جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، پس از انتقاد رهبر انقلاب از واردات بنزین، درصدد تبرئه خود است 

سالاری باز هم جای خالی داد - میز نفت

او حالا با حمله به خودروسازان می‌گوید آن‌ها مقصر بروز چنین شرایطی هستند. شیوه‌ای که دیگر نخ‌نما شده است.

مسئولان امروز وزارت نفت بویزه جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش، در روزهایی که زنگنه سکاندار این وزارتخانه بود، مدام مصاحبه می کردند و بی توجهی وزارت نفت را در خصوص افزایش سهم گار مایع در سبد سوخت مصرفی ناوگان حمل و نقل را زیر سوال می بردند بطوری که این مهم را مصداقی برای محاکمه زنگنه می دانستند.

اما همان افراد که امروز جای زنگنه و تیم او آمده اند، حالا خود نیز به این طرح را به فراموشی سپرده اند. کار به جایی رسیده که با وجود گذشت بیش از دو سال از عمر این دولت همچنان آیین نامه اجرایی طرح اتوگاز تدوین نشده است. این در حالی است که جلیل سالاری معاون وزیر نفت در امور پخش و پالایش که خود از مدافعان طرح اتوگاز بود روز بیست و یکم مهرماه سال ۱۴۰۰ گفته بود: «طبق قانون باید ظرف دو ماه آیین‌نامه اتوگاز نوشته می‌شد.»

به گفته رییس انجمن جایگاه داران سی ان جی، از سال ۱۴۰۰ افزایش سهم ال پی از سبد سوخت خودروهای مصرفی در بودجه کشور آمده و وزارت نفت مکلف به تدوین و ابلاغ شیوه نامه اجرایی آن شده است. اما متاسفانه شاهد کوتاهی و تعلل وزارت نفت در این حوزه هستیم.

دادرس در این باره به خبرگزاری بازار می گوید: در روزهایی که آقای اوجی به عنوان مشاور کمیسیون انرژی درباره این طرح صحبت می کرد، بی توجهی و غفلت از ال پی جی را خیانت به کشور می دانست و بر توسعه آن تاکید ویژه داشت. اما حالا که خود روی کار آمده همان راه و روش مسئولین قبلی را دنبال می کند.
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب: 37074
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *