۰
۲
امیر هوشنگ کرمی به گاز آمد

جایگزین بیدارمغز منصوب شد

​میز نفت – با وجود تلاش های بسیار برای بازگرداندن بیدارمغز به مدیریت امور بین الملل شرکت ملی گاز، مدیر جدید این اداره به حکم چگنی منصوب شد
حسین بیدارمغز | میز نفت
حسین بیدارمغز | میز نفت
به گزارش میز نفت، اوایل اسفند 1402 بود که چگنی مدیرعامل شرکت ملی گاز در حکمی حسین بیدارمغز را از سمت مدیریت بین الملل شرکت ملی گاز برکنار کرد. حکمی که موجب تعجب بسیاری شد چراکه بیدارمغز از یاران اصلی جواد اوجی بود.

حکم بیدارمغز چند دقیقه پس از انتشار در شانا بسرعت از این رسانه حذف شد تا شائبه های بسیاری حول این اقدام بچرخد.



یک منبع آگاه در همین باره به میز نفت گفته بود بیدارمغز در صدد بازگشت به سمت سابق خود است و در این مسیر، از حمایت های ویژه ای برخوردار است اما در نهایت، چگنی تصمیم گرفت با انتصاب امیر هوشنگ کرمی، کار را یکسره کند.

بر اساس این گزارش، یکی از مهم ترین فعالیت های مدیریت امور بین الملل شرکت ملی گاز ایران، بازاریابی و فروش گاز کایع یا همان ال پی جی است.

تجارت ال پی جی سال هاست که یکی از بزنگاه های درآمدزایی در مجموعه وزارت نفت مطرح شده است و از قضا، بازیگران محدودی هم دارد و به همین دلیل، حواشی بسیاری در خصوص ال پی جی وجود داشته است.

بیدارمغز دوره ای به عنوان کاندید حضور در مدیریت شرکت ملی نفت مطرح بود که شنیده ها می گویند، او حاضر نشده بود سمت گازی خود را ترک کند.
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 37275
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
در وزارت نفت فقط پارتی ورابطه ...ودیگر هیچ اینکه بهترین مغز متفکر باشی وبدون پارتی میشی کارگر فضای سبز ولی مغز نداشته باش ولی رابطه وپارتی داشته باش حداقل میشی مدیر یکی از مناطق
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
موافقم.فقط دور از جون کارگران عزیز.