۰

ورود دیوان محاسبات به موضوع درآمدهای نفتی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: با درخواست مجلس، دیوان محاسبات مسئول تهیه گزارشی از میزان نفت فروخته شده و همچنین درآمد وصول شده در کشور شد.
ورود دیوان محاسبات به موضوع درآمدهای نفتی
به گزارش «ميزنفت»، رجب رحمانی در گفت‌وگو با تسنیم در ارتباط با میزان درآمد فروش نفت طی دو سال اخیر به ویژه سال ۹۲ و همچنین درآمد وصول شده در داخل کشور، اظهار داشت: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از دیوان محاسبات درخواست کرده تا این موضوع را رسیدگی کند و گزارش را به کمیسیون بودجه ارائه دهد. 

وی با بیان اینگه گزارشات برای میزان درآمد وصولی نفت در کشور باید مستند باشد، افزود: این موضوع همزمان با جلسه نمایندگان دولت با کمیسیون بودجه برای برداشت ۴.۱ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی مطرح شد و همان موقع تأکید شد که این هماهنگی ها و جلسات مانع رسیدگی دیوان محاسبات نمی شود. 

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: رقم های مختلفی درباره میزان درآمد وصول شده و وصول نشده نفتی کشور مطرح می شود که برای اعلام رقم دقیق باید منتظر گزارش دیوان محاسبات ماند. 

رحمانی در پاسخ به این پرسش که گفته می شود بخشی از درآمدهای نفتی کشور وصول نشده است، گفت: رقم‌هایی مطرح می شود ولی هنوز دیوان محاسبات گزارشی برای تایید آنها نداده است.
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 5099
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *