۰

یک جای مطمئن برای پرداخت فطریه

انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان (امید) از سال ۱۳۶۹ فعالیت می کند و بسیاری از بیماران این انجمن را افراد فقیر تشکیل می دهند.
یک جای مطمئن برای پرداخت فطریه
یک جای مطمئن برای پرداخت فطریه
به گزارش میز نفت،تا کنون، این انجمن که مجهز به بیمارستان تخصصی برای تشخیص و درمان سرطان است تا کنون توانسته است با بهره گیری از کمک های مردمی، بیش از ۱۱۵ هزار مورد شیمی درمانی انجام دهد، ۲۰ هزار ۲۸۶ بیماری را تحت رادیوتراپی قرار دهد و ۳۰ هزار نفر دیگر را ویزیت نماید.

از آنجا که بسیاری از مراجعان به این انجمن، از شهرستان ها و روستاهای دور افتاده هستند و با توجه به این که مراحل درمان سرطان بسیار طولانی است، این انجمن در کنار بیمارستان خود، اقدام به تشکیل مهمانسرایی کرده است تا همراهان بیمار به ویژه پدر و مادرهایی که فرزندان شان سرطان دارند، بتوانند در این مهمانسرا اقامت کنند و از پرداخت هزینه های مسافرخانه (که از عهده شان بر نمی آید) یا ماندن در کنار خیابان و پارک ها رهایی یابند.

همچنین این انجمن احداث یک مجموعه تخصصی یکصد تختخوابی را برای گسترش خدمت رسانی به بیماران مبتلا به سرطان را در دستور کار خود قرار داده است. این مجموعه از نظر ساختمانی در حال تکمیل است و نیاز عمده آن، تجهیزات است که ۳۰ میلیارد تومان برآورد می شود.

یک جای مطمئن برای پرداخت فطریه / به درمان بیماران سرطانی مستمند کمک خواهید کرد

رویکرد علمی و تخصصی، درمان بیماران مستمند به ویژه کودکان مبتلا به سرطان، اقداماتی مانند ایجاد مهمانسرا برای مراجعان فقیر و ایجاد چتر حمایتی برای مستمندان باعث شده است این انجمن به عنوان یکی از سازمان های مردم نهاد برتر کشور در حوزه سرطان شناخته شده و لوح افتخار سازمان جهانی یونسکو و تندیس مربوط به این عنوان را دریافت نماید.

با توجه به این که این انجمن خیریه با کمک های مردمی اداره می شود، طی استفتائی که از مراجع تقلید به عمل آمده، این اجازه را کسب کرده است که مردم بتوانند زکات فطریه خود را به آن پرداخت نمایند..

اطلاعات بانکی بنام انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان:

شماره کارتهای بانکی:

شماره کارت: ۷۱۷۷ ۹۱۶۶ ۵۳۹۹ ۶۲۷۳ بانک تجارت
شماره کارت: ۷۳۰۲ ۹۰۰۲ ۶۹۱۹ ۶۰۳۷ بانک صادرات

شماره حسابها:

۱۳۱۴ بانک ملی
۰۱۰۵۶۹۹۶۰۱۰۰۳ بانک ملی(سیبا)
۱۱۱۱ بانک تجارت
۱۰۰۱ بانک سپه
۴۲۴۴۴۴۴۲/۳۹ بانک ملت
۱۲۰۴۰۷۷۷۷۷ بانک تجارت (ویژه مددکاری)

شماره حسابهای ارزی برای هموطنان ایرانی در سراسر جهان:

۱۴۹۹۰۲۱۴ بانک سپه (یورو)
۱۴۹۹۰۰۲۶ بانک سپه (دلار)

منبع:عصرایران
پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب: 7246
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *