۰
۵

وزیر نفت، رئیس دانشگاه نفت را راه نمی دهد!

شنیده‌ها حاکی از آن است که وزیر نفت، رئیس دانشگاهی را که خودش منصوب کرده‌ را به دفتر کاری خود راه نمی‌دهد!؟ و هیچ گونه پیگیری خاصی از سوی مسئولین این دانشگاه صورت نگرفته است!؟
وزیر نفت، رئیس دانشگاه نفت را راه نمی دهد!
به گزارش «ميزنفت» به نقل از موج چهارم، در پی انتشار خبری مبنی بر دیدار «مسئولین دانشگاه صنعت نفت با نمایندگان تشکل های دانشجویی»، در خصوص نامه وزیر نفت و ابلاغ عدم استخدام دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه نفت و اعتراض دانش پژوهان و دانش آموختگان این دانشگاه، مسئولین را بر آن داشت که با دعوت از تشکل های دانشجویی که به عنوان نمایندگان دانشجویان شناخته می شوند، موضوعاتی را مطرح کنند.

در همین راستا، تشکل های دانشجویی صنعت نفت، جهت تنویر افکار عمومی و دانشجویان از جلسه فوق، نامه ای را به این پایگاه خبری ارسال کردند.
متن نامه تشکل های دانشجویی دانشگاه صنعت نفت به شرح زیر است:


بسمه تعالی

بنابر جلسه ای که در تاریخ ۱۱شهریور ماهاه جاری با دعوت رئیس دانشگاه و با حضور وی، معاونت فرهنگی- دانشجویی دانشگاه، مسئول روابط عمومی دانشگاه و قاسمی، مشاور رئیس دانشگاه انجام شد، نتیجه جلسه، به شرح زیر خدمت دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت اعلام می شود.

برخلاف انتظار نمایندگان تشکل های دانشجویان، که انتظار می رفت در جریان عملکرد سه ماهه مسئولین دانشگاه قرار بگیرند، مسئولین دانشگاه به بیان مسائل و عملکردهای کلی بسنده کرده و دلیل جزئی بیان نکردن اقدامات خویش را ضربه خوردن به مسیر پیگیری و رشته شدن پنبه های بافته شده عنوان کردند.

مسئولین دانشگاه در این جلسه، نتیجه گیری در باب برگشت اولویت استخدام برای گروه الف دانشگاه را به صورت صفر و یک بیان کردند و بیان داشتند: با تعدادی از مسئولین وزارتی، جلسات متعددی داشته اند و توانسته اند تا حدودی نظرات را جلب کنند.

مسئولین دانشگاه، ضمن بیان اینکه هیچ قولی نمی توانیم بدهیم، ولی امیدواریم که پیگیری ها به نتیجه برسد، افزودند: دغدغه های دانشجویان، به صورت مکتوب به وزیر ارائه شده است.

مسئولین تشکل های دانشجویی هم نظرات متعدد و پیشنهادهای عملی خود را ارائه کرده و اعضای جلسه، بر روی آن نظرات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در نهایت، تنها قولی که از طرف ریاست دانشگاه داده شد، این بود که خبر جلسه را تنظیم کرده و توضیحات کلی داده شده، بر روی سایت دانشگاه قرار گیرد.
 
بدین وسیله، به اطلاع دانشجویان دانشگاه صنعت نفت می رساند که تشکل های دانشجویی، ضمن احترام و اعتماد به پیگیری های مسئولین دانشگاه، پیگیری و مطالبه به حق و همراه با احترام متقابل را حق تمامی دانشجویان دانسته و برای حل این مسئله، در چارچوب های قانونی و با رعایت حقوق و احترام مسئولین و دانشجویان، از هیچ کمکی فروگذار نخواهد کرد.

شهسواری / مسئول شورای صنفی دانشکده نفت اهواز

قهرمان نژاد / مسئول شورای صنفی دانشکده نفت آبادان

نصیری پور / مسئول بسیج دانشجویی دانشکده نفت آبادان

مومنی / دبیر جامعه اسلامی دانشگاه

خواجه / دبیر جامعه اسلامی دانشکده نفت آبادان

حیدری / نماینده جامع هی اسلامی دانشکده نفت اهواز

حال با توجه به نامه تشکل های دانشجویی و خبر جلسه فوق که در سایت این دانشگاه قرار گرفته است، باید گفت که متاسفانه شاهد محافظه کاری مسئولین دانشگاه در انتشار اخبار این دانشگاه هستیم!؟

چرا مسئولین دانشگاه سعی در القاء این موضوع دارند که این جلسه با تماس های مکرر و فشار دانشجویان و از روی ناچاری صورت گرفته است؟ و چرا سخن از ناتوانی خود در عدم حل این مسئله نمی زنند؟

مسئولین دانشگاه صنعت نفت به چه علت دانشجویان را از روند پیگیری ها آگاه نمی سازند؟

چرا مسئولین دانشگاه با دانشجویان رو راست و بی پروا سخن نمی گویند؟

شنیده ها حاکی از آن است که وزیر نفت، رئیس دانشگاهی را که خودش منصوب کرده اند را به دفتر کاری خود راه نمی دهد!؟ و هیچ گونه پیگیری خاصی از سوی مسئولین این دانشگاه صورت نگرفته است!؟

پشت پرده این تصمیمات در وزارت نفت و سکوت مسئولین دانشگاهی صنعت نفت چه معنایی دارد؟

مسئولین دانشگاه صنعت نفت بدانند که موظف به پیگیری مطالبات به حق دانشجویان و پاسخگویی درست به آنان هستند.
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 8772
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


حسين
Iran, Islamic Republic of
با سلام،
دانشگاهي كه معاون پشتيباني ان، پروازي 3 روز در هفته به ستاد دانشگاه مي ايد و هيچ اعتقادي به دانشگاه صنعت نفت در ابادان ندارد، حال و روزش بايد اين باشد....
دکتر
Iran, Islamic Republic of
ببخشید معاون پشتیبانی نمیدونست از شما اجاز بگیرد برای انجام اعمال اداری بعد برود.
استخدام در شکرت فت صرفا باید با آزمون و مصاحبه باشد.
حالا شما هم مدام تعصب کنید به جهنم.
علي
Iran, Islamic Republic of
گويا رييس دانشگاه نفت انتخاب وزير نفت نبوده، انتخاب وزيري هامانه بوده است... به نظر من مي بايست وزير، انسان شايسته تري را براي اين سمت انتخاب نمايد...
Iran, Islamic Republic of
علم ، دانش ،دانشجو،استاد دانشگاه و ...توی این مملکت دیگه هیچ اعتبار و جایگاهی نداره،همه چیز در کسب درآمد ،(مخصوصا از راه دلالی و دبه کردن)خلاصه شده.
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
استاد عبدالنبی هاشمی ، فرد بسیار بزرگ و توانمندی در صنعت نفت هستند اما متاسفانه قدر عزیزانمان را ما فقط وقتی از دست بروند می دانیم.