۴
اختصاصی ميز نفت

تجمع کارکنان اخراج شده حفاری شمال

گروهی از کارکنان شرکت حفاری شمال از ظهر امروز (چهارشنبه 29 مهر) رویه‌روی ساختمان مرکزی این شرکت، تجمع کرده و تجدیدنظر مدیریت جدید این شرکت در تعدیلشان را خواستار شده‌اند.
حفاری شمال - عصر نفت
حفاری شمال - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، یکی از حاضران در این تجمع با بیان اینکه تعدیل نیروهای حفاری شمال پس از برکناری هدایت‌الله خادمی و انتصاب عزت‌الله حجازی از حدود 40 روز پیش آغاز شده است، گفت: تا امروز بیش از 400 نفز از نیروهای این شرکت اخراج شده‌اند و امروز هم با 146 نفز از کارکنان این شرکت تسویه شد.

بر پایه این گزارش، حاضران در این تجمع با خواهش و تمنا از مدیریت این شرکت و اشک ریزان، بازگشت به کار خود حتی با حقوق بسیار کمتر از قبل را خواستار هستند که با بی تفاوتی مسئولان این شرکت همراه بوده است.

بنیاد مستضعفان به عنوان اصلی ترین سهامدار این شرکت، چندی پیش تصمیم گرفت به مدیریت هفت ساله خادمی پایان بدهد و از حجازی؛ مدیرعامل سابق شرکت بهران، در  رأس مدیریت این شرکت بهره ببرد که حجازی پس از حضور در این شرکت، با کاهش شدید حقوق و حذف اضافه کاری، اخراج بیش از 400 نفر از کارکنان این شرکت را در دستور کار قرار داد.

 این تعدیل ها در شرایطی انجام شده است که کارکنان حفاری شمال راضی هستند چند ماه بدون حقوق به فعالیت مشغول باشند تا این شرکت، طلب های خود را از وزارت نفت دریافت کند، اما مدیریت جدید تصمیم گرفته است برای کاهش هزینه های خود، تعداد بسیاری از پرسنل را اخراج کند.
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب: 9819
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *