۰
۳
عصبانیت نفتی ها از اقدام وزارت نفت

تبعید نمایشگاه نفت به عوارضی قم!

میزنفت - با وجود انعقاد قرارداد برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت در نمایشگاه شهر آفتاب، شرکت‌های نفتی از انتخاب این محل به عنوان میزبان این رویداد بین‌المللی انتقاد کردند.
نمایشگاه شهر آفتاب | میز نفت
نمایشگاه شهر آفتاب | میز نفت
حمید حاجی پور _ واخر فروردین یا اوایل اردیبهشت هر سال، نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی در محل نمایشگاه های دائمی تهران برگزار می شد؛ تاکنون 26 دوره نمایشگاه نفت برگزار شده که به عنوان اصلی ترین نمایشگاه صنعت نفت در ایران شناخته می شود.

هر 26 دوره نیز در محل نمایشگاه های دائمی تهران برگزار می شد که از نظر استانداردهای جهانی، تنها نمایشگاه بین المللی ایران است. اما با این وجود، وزارت نفت با قبول فشارهای سیاسی، قرارداد برگزاری این رویداد را با مرکز نمایشگاه‌ شهرآفتاب به امضا رسانده است.

شهر آفتاب در شرایطی به عنوان میزبان این نمایشگاه انتخاب شده است که به دلیل عدم دسترسی راحت به شهر، واقع شدن در کنار آرامستان تهران، عدم امکانات مناسب و ...، مورد اقبال هیچ یک از صنایع بزرگ قرار نگرفته بود و همواره نمایشگاه های درجه دو و سه، در این مکان برگزار می‌شد.

 
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۴۸
کد مطلب: 35079
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


حسن
Iran, Islamic Republic of
برپایی چنین همایش ها و نمایشگاه ها شاید در دهه اول انقلاب مهم و کارآمد بود. اما این روزها این اقدامات هزینه صرف تحمیلی به دولت و مملکت است. هر ساله 4000 کارشناس ( بنام مدیر) از شهرستان های مختلف حق ماموریت می گیرند, به تهران آمده و سه روز در هتل های لوکس اقامت دارند . خرید نوروزی انجام می دهند و ساعتی هم در نمایشگاه برای دریافت چند هدیه تلف می کنند.... در حالی که با وجود فضای های متنوع رسانه ای هر خریدار به راحتی می تواند به تنوع محصولات و خدمات سایر پیمانکاران و سازندگان و تامین کنندگان دست پیدا کرده و سفارش گذاری نمایند و در صورت لزوم از سایت مربوطه بازدید و ارزیابی انجام دهد. ... در حین این همایش ها و نمایش ها تفاهم نامه هایی هم امضا می شود که هیچگونه تعهد آفرین نیستند و بار مالی هم نداردند و فقط جنبه تبلیغاتی دارند. ... الآن درست برعکس باید اجازه داد سازندگان و تامین کنندگان به راحتی با سایت های صنعتی راه داشته باشند تا بتوانند فرایند بهبود مستمر در راستای تولید مستمر را سرعت بدهند.
حسین ملک میرزایی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
نظر به این که نمایشگاه بین المللی تهران برای برگذاری رویداد صنعت نفت مبالغ هنگفت و غیر عادی را مطالبه می کرد تصمیم عقلای شرکت ملی نفت و دست اندرکاران برنامه مبنی بر انجام این رویداد مهم در نمایشگاه شهر آفتاب مقرر شد
Greece
محلی مناسب برای برگزاری نمایشگاه با وسعت زیاد و جا دارد روز به روز بهتر شود
و از ترافیک چمران و قفل شدن آن بکاهد