۰
برنامه توتال در افق 2020 و بازار اشباع LNG

بازار LNG متراکم‌تر از گذشته

لوران ویویر رئیس بخش گازی شرکت توتال فرانسه تاکید کرد: این شرکت قصد دارد تا سال 2020 میلادی حجم معاملات ال.ان.جی را با 2 برابر افزایش به بیش از 15 میلیون تن برساند. میزان معاملات ال.ان.جی این شرکت در سال 2014 به بیش از هفت میلیون تن رسیده است. کل ال.ان.جی تولیدی که توتال قصد دارد تا سال 2020 معامله کند، شامل 3.5 میلیون تن در سال از پروژه‌های خلیج آمریکا بر مبنای فوب است.
بندر صادراتی ال ان جی - عصر نفت
بندر صادراتی ال ان جی - عصر نفت
به گزارش ميزنفت به نقل از پلاتس ،  ویویر در مصاحبه ای در حاشیه کنفرانس گازتک در سنگاپور تصریح کرد: شرکت توتال قادر خواهد بود تا گزینه های مختلفی را بر حسب انعطاف پذیری در قیمت به مشتریان ال ان جی خود ارائه کند.

شرکت توتال قراردادی برای تولید 2 میلیون تن ال ان جی در سال با شرکت سابین ال ان جی در ایالت لوییزیانای آمریکا دارد و قرارداد دیگری نیز برای تولید 0.7 میلیون تن ال ان جی با شرکت کوگاز کره جنوبی منعقد کرده است.

ویویر افزود: شرکت توتال مصمم است تا بخش زیادی از ال ان جی مورد نیاز خود تا سال 2020 میلادی را از پروژه های فعال در آمریکا تامین کند. شرکت توتال پیش از این متعهد شده است که 85 تا 90 درصد ظرفیت تولید ال ان جی خود را به مشتریانش در پایانه های اروپایی و هند واگذار کند.

وی تاکید کرد: وظیفه ما اکنون این است که به دنبال تثبیت و توسعه تقاضا برای ال ان جی باشیم. شرکت توتال باید به فکر دستیابی به بازارهای جدیدی باشد. زمانی که قصد دارید به حجم بالایی از معاملات ال ان جی دست پیدا کنید، طبیعتا باید به دنبال گسترش بازار خود باشید.

مقام ارشد شرکت توتال اظهار داشت: پتانسیل زیادی برای رشد بازار ال ان جی در هند، جنوب شرق آسیا و چین وجود دارد. توتال در حال مذاکره با شرکت سی ان او او سی چین است تا حجم ال ان جی صادراتی خود را افزایش دهد. ما به دنبال افزایش سهم خود در بازار چین هستیم. چین به یکی از بزرگترین وارد کنندگان ال ان جی جهان در آینده تبدیل خواهد شد.

وی گفت: شرکتی که می خواهد تا سال 2020 میلادی دومین بازیگر مهم و فعال در عرصه صنعت ال ان جی باشد نمی تواند از بازار چین چشم پوشی کند.
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۳
کد مطلب: 10070
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *